سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به شرایطی که به وجود آمده، بانوان می‌توانند در هفته‌های آینده هم در ورزشگاه حضور داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به صورت قطعی به بحث حضورش در استقلال واکنش نشان داد.
ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید کسی مدیریت استقلال را بر عهده بگیرد که بتواند کمک کند و باری از دوش استقلال بردارد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم گیری در خصوص فعالیت‌های کمیته جوانان در کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفت.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا پست گرفت.
کرسی جدید میرشاد ماجدی در کنفدراسیون فوتبال آسیا
میرشاد ماجدی سرمربی تیم ملی فوتبال شد!
میرشاد ماجدی که تا چندی پیش نفر اول فدراسیون فوتبال بود، اکنون به عنوان رئیس کمیته جوانان در فدراسیون فوتبال فعالیت می کند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پیراهنی که شما دیدید را من ندیدم. پیراهن را قرار است فردا رونمایی کنیم. نمی‌دانم چگونه زودتر این اتفاق افتاده است!
میرشاد ماجدی سرپرست سابق فدراسیون فوتبال اولین مهره وزارت ورزش برای جایگزینی مصطفی آجورلو بوده است.
میرشاد ماجدی به عنوان اولین نفر از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بیرون آمده و در مورد تغییر سرمربی ترجیح داد سکوت کند.
میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پای قرارداد هیچ سرمربی خارجی را امضا نمی‌کنم و نظرم همچنان اسکوچیچ است.
وحید شمسایی پس از برگزاری انتخابات امروز فدراسیون فوتبال، از هدایت تیم ملی فوتسال استعفا داد.
میرشاد ماجدی بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بهت زده نظاره گر اتفاقات مجمع بود.
برنامه ارائه شده توسط میرشاد ماجدی برای جلب نظر مجمع، سه رویکرد مهم دارد.
میرشاد ماجدی در آستانه حذف از انتخابات فوتبال
واکنش فدراسیون به شایعه استعفای میرشاد ماجدی
گرمای شدید هوا در تابستان سال جاری در بسیاری از مناطق کشور آمریکا نگرانی هایی را پیرامون امکان تأمین برق پایدار ایجاد کرده است و شرکت های توزیع کننده برق از احتمال بروز خاموشی های گسترده خبر می دهند.
ایرانسل و بنیاد علوی، در زمینۀ محرومیت‌زدایی و پروژه‌های اجتماعی، تفاهم‌نامۀ همکاری امضا کردند.
قتل زن شهرستانی در خانه اجاره‌ای
میهمانی مرگبار در آرایشگاه
به رغم تغییر دولت و تدابیری که برای پایان دادن به خسارات گذشته اندیشیده شده، وضعیت عجیبی بر بیمارستان ایرانی دبی حاکم است، تا جایی که به وضوح می‌شود سایه گسترده خطری که بر سر این مرکز درمانی پرسابقه گسترده شده را دید؛ خطری که ظاهرا رفع شدنی نیست، مگر با ورود مقامات ارشد کشورمان به این غائله کشدار!
کاش ماجدی به حق رای اعضای مجمع و همچنین حق رقابت سایر کاندیداهای ریاست احترام بگذارد و اینطور علنی خود را پیشاپیش رئیس فدراسیون قلمداد نکند.
سيد ميرشاد ماجدى سرپرست فدراسيون فوتبال در انتخابات رياست اين فدراسيون شركت نمى كند. به گزارش تابناک ورزشی؛ طبق اعلام سايت رسمى فدراسيون فوتبال ماجدى كه از اسفندماه سال گذشته سرپرستى فدراسيون را بر عهده دارد هيچ تصميمى براى حضور در انتخابات نخواهد داشت و به عنوان يكى از اعضا به فعاليت خودش در هيات رييسه فدراسيون ادامه مى دهد.
بنده یک تصمیم شخصی گرفته بودم، که با توجه به اینکه آقای تاج که قبلا به بنده حکم داده بودند به احترام ایشان کنار بروم.به احترام به دوستانی که برایم فرم پر نموده و بنده را پیشنهاد داده اند در انتخابات شرکت می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ