3 دستیار دراگان اسکوچیچ با حضور در ورزشگاه فولادشهر مسابقه سپاهان و فولاد را زیر ذره‌بین گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- محمد علی‌نژاد، بازیکن فصل گذشته سپاهان با عقد قراردادی رسمی به فولاد خوزستان پیوست.
باشگاه فولاد در آستانه عقد قرارداد با بازیکن سپاهان است.
شرکت فولاد مبارکه سپاهان بنابر درخواست سازمان خصوصی‌سازی، فعالیت مالی این باشگاه را زیر نظر می‌گیرد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یکی از تیم های لیگ برتری و نایب قهرمان لیگ بیست و دوم مجوز حرفه‌ای گرفت.
پایان بازی فولاد - سپاهان با یک اتفاق جالب روی سکوها و داخل زمین همراه بود.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
اهواز - مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آخرین ساعت‌های نقل و انتقالات لیگ برتر به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست.
با توجه به یارگیری خوب دو تیم فولاد و سپاهان، به نظر می رسد این دو باشگاه مطرح فوتبال کشور، در لیگ کشتی هم رقابت جذابی خواهند داشت.
تعدادی از کشتی‌گیران مطرح کشورمان برای حضور در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) با تیم فولاد مبارکه سپاهان به توافق رسیدند.
تعدادی از کشتی‌گیران مطرح کشورمان برای حضور در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) با تیم فولاد مبارکه سپاهان به توافق رسیدند.
در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول والیبال مردان ۱۴۰۱، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با بهره‌گیری از بازیکنان جوان و بومی خود بر افق قم غلبه کرد.
توقف مجدد فولاد خارجی سپاهان مقابل آلومینیوم وطنی اراک!
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار با فولاد خوزستان شکست خورد تا ضمن ثبت اولین باخت این فصل، صدر جدول را به پرسپولیس بدهد.
تیم فوتبال سپاهان در نیمه نخست بازی با فولاد خوزستان به نتیجه تساوی رسید.
جواد نکونام در یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل، شاگردانش را مقابل تیم قدرتمند ژوزه مورایس به میدان می‌فرستند.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
خداداد افشاریان اعلام کرد علیرضا فغانی بازی تیم‌های سپاهان و فولاد را سوت می‌زند.
شرکت های فولاد مبارکه سپاهان، شرکت ملی صنایع مس، ایران خودرو، گل گهر، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک و ذوب آهن باید قرارداد اعضای تیم های زیر مجموعه خود را افشا کنند.
بیمه مرکزی امروز به عنوان یک نهاد تنظیم‌گر با تاسیس شرکتی که ساختار سهام آن تحت کنترل بیمه مرکزی است و حتی محل استقرار آن در یکی از ساختمان‌های این نهاد است و با اعطای انحصار به این شرکت، کسب‌وکار‌های آنلاین را از همکاری مستقیم با نمایندگان بیمه و حتی خود شرکت‌های بیمه منع کرده است!
محل سقوط دختر ۴ ساله ایمن‌سازی می‌شود
دیدار تیم های فولاد و سپاهان از هفته بیست و نهم لیگ برتر به دلیل آنچه همدردی با مردم آبادان و بازماندگان حادثه تلخ متروپل خوانده شد، بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
فولاد مدافع پرسپولیسی را از چنگ سپاهان درآورد
فولاد دروازه‌بان اتریشی و مازاد سپاهان را خرید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ