تیم فوتبال سپاهان در نیمه نخست بازی با فولاد خوزستان به نتیجه تساوی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که تیم اصفهانی نمایش بهتری از سرخپوشان داشت و یک گل هم زد که داور آن را آفساید اعلام کرد.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
نیمه نخست بازی دو تیم فوتبال فولاد و سپاهان با تساوی به پایان رسید.
استقلال و سپاهان در نیمه نخست دیدارشان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رضایت دادند.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری سپاهان مقابل نفت و تساوی دیدار هوادار و نساجی آغاز شد.
پرسپولیس در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از دربی به مصاف سپاهان رفت که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.
تقابل پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول این جدال با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان در دیداری دوستانه به نتیجه تساوی رسیدند.
هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران امروز (چهارشنبه) برگزار شد.
استقلال ملاثانی و ابراهیم اشکش با تساوی برابر شهرداری همدان، به رکورد جالب 30 بازی بدون باخت رسیدند.
تیم فوتبال سپاهان در نیمه نخست بازی با تراکتور به پیروزی رسید و نساجی هم برابر فولاد به نتیجه تساوی رسید.
تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان دیدار هفته نهم خود برابر تیم های صنعت نفت و پیکان را با پیروزی و تساوی پشت سر گذاشتند.
دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
شاگردان یحیی گل‌محمدی 15 امتیازی شدند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسب به گل‌گهر، در رده دوم جدول قرار گرفتند. تیم سپاهان نیز با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس بدون این که موقعیت خطرناکی روی دروازه ها خلق شود با تساوی به پایان رسید.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن کسب تساوی مقابل سپاهان را نتیجه یک کار بزرگ از سوی بازیکنان خود دانست.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
سپاهان پرستاره با مورایس از همان هفته اول لیگ صدرنشین شد. فولاد و پرسپولیس دو مدعی دیگر قهرمانی فصل، لیگ را با تساوی شروع کردند و گل‌گهر با شکست تراکتور به بزرگان هشدار داد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که از آن به عنوان بازی بزرگ هفته اول نام برده می‌شد در شرایطی به پایان رسید که موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم ها ایجاد نشد!
پدیده مانسون و بارش‌های شدید موسمی از (۸ مرداد) جنوب کشور بویژه استان خوزستان را درگیر کرده و جان باختن دست‌کم دو نفر در این استان را در پی داشته است. در شهرستان باغملک آب وارد برخی منازل روستایی و شهری شده و خسارت زیادی با مزارع کشاورزی وارد شده است. همچنین راه ارتباطی چندین روستا مسدود شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ