در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول والیبال مردان ۱۴۰۱، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با بهره‌گیری از بازیکنان جوان و بومی خود بر افق قم غلبه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ابتدا شاید تصور نمی شد که حضور لیونل مسی در اینتر میامی اثری فوری در متحول شدن این تیم در آمریکا و دنیا داشته باشد اما با مشاهده آمارها، قطعا نظر شما هم عوض می‌شود.
بارسلونا ماه‌ها به دنبال جذب گوندوگان بود و به این هدف بسیار نزدیک شده است. ستاره آلمانی انرژی تازه‌ای به تیم ژاوی تزریق خواهد کرد.
فدراسیون فوتبال مالزی به درخواست سرمربی تیم ملی، حاضر به انجام بازی دوستانه با تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین نشدند.
لیست چهارده نفره تیم ملی والیبال ایتالیا اعلام شد.
دو دستیار امیر قلعه نویی بازی تیم های استقلال و نساجی را به دقت زیر نظر گرفتند.
بدون شک‌ یکی از فشرده‌ترین رقابت‌ها در تیم ملی، روی خط دروازه با حضور ستاره‌های داخلی است.
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال زنان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی این تیم را اعلام کرد.
ژوائو کاروالیو، دروازه‌بان تیم زیر ۲۳ سال براگا با دریبل‌های متوالی مهاجم تیم ریو آوه را از پیش رو برداشت.
بازیکنان ذخیره تیم پرسپولیس یک جلسه تمرینی را در ورزشگاه تهرانسر پشت سر گذاشتند.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر که باعملکردش بسیاری از ضعف‌های فدراسیون را زیر سایه خود برده، مدتی است که درگیر برخی اختلافات و دخالت‌ها شده طوریکه پیگیری منظم اردوهای این تیم را خدشه‌دار کرده است.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر که باعملکردش بسیاری از ضعف‌های فدراسیون را زیر سایه خود برده، مدتی است که درگیر برخی اختلافات و دخالت‌ها شده طوریکه پیگیری منظم اردوهای این تیم را خدشه‌دار کرده است.
جواد نکونام می گوید که بازی امروز با ذوب آهن، بازی یک طرفه ای بود و آنها باید پیروز میدان می شدند.
تراکتور در شرایطی برای شروع مجدد لیگ برتر آماده می‌شود که به نظر می‌رسد در بازی با پیکان ترکیب متفاوتی را از این تیم شاهد باشیم.
البته فرار رو به جلو و آسمان ریسمان بافتن‌های آقای نایب‌رییس به اینجا ختم نشد بلکه او نظرسنجی‌های تلویزیون درباره عملکرد ضعیف تیم ملی را هم زیر سوال برد و آن‌ها را ربات خواند! نبی در واکنش به اینکه در برنامه‌های مختلف صداوسیما بیش از ۷۰ درصد مردم گفته‌اند کی‌روش نباید بماند، گفت این آرا کار ربات‌هاست!
ایران در شرایطی نتوانست جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی را به‌دست آورد که در طول برگزاری مسابقات و حتی قبل از آن زیر شدیدترین فشار‌های روحی و روانی بود؛ فشار‌هایی که به طرق مختلف از جانب دشمنان تابلودار و همیشگی و مزدوران داخلی و خارجی به تیم وارد می‌شد. با این حال اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به ویژه در دیدار با تیم‌های ولز و آمریکا تمام توان خود را به کار گرفتند و علی‌رغم شایستگی از صعود به دور بعدی بازماندند.
پائولو بنتو با خط حمله جدید مقابل تیم غنا قرار می‌گیرد.
ضعف مفرط مدافعان میانی ما در نبرد‌های یک به یک با بازیکنان انگلیس، تأثیر چشم‌گیری در ثبت سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام‌های جهانی داشت.
در میان انتظار خبرنگاران و اهالی فوتبال، نشست خبری کارلوس کی‌روش برای اعلام فهرست تیم‌ملی لغو شد.
فولاد برای دیدار امروز برابر گل‌گهر، با پنج تغییر نسبت به دیدار قبل به میدان می رود.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان به زودی برگزار می شود.
تیم بسکتبال سه نفره زیر ۱۷ سال پسران در مرحله مقدماتی مسابقات کاپ آسیا صاحب یک برد و یک باخت شد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است مربی گل‌گهر به دروغ به داور گفته ساپینتو با زبان پرتغالی توهین می‌کند.
اگر دراگان به اردوی اتریش برود، قاعدتا جدی‌ترین محک دوران حضورش در تیم ملی ایران را می‌خورد. او تا‌به‌حال برابر تیمی که در رنکینگ فیفا زیر رده ۵۰ باشد، بردی به دست نیاورده و تمامی تیم‌هایی که با ایران آن‌ها را برده، تیم‌هایی بوده‌اند که در جدول رده‌بندی برترین‌های دنیا از رده ۵۰ به بالا بوده‌اند. این همان موضوعی است که منتقدان دراگان بار‌ها به آن اشاره کرده و گفته‌اند دراگان مرد بازی‌های بزرگ نیست و از همین رو نمی‌تواند گزینه به‌دردبخوری برای تیم ملی در جام جهانی باشد.
تیم فوتبال پیکان از نظر میانگین سنی در هفته نخست لیگ برتر آمارهایی جالب را به ثبت رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ