رییس اداره پیشگیری ازناهنجاری‌ها وارتقاء سلامت بازارسرمایه سازمان بورس واوراق بهادار ازاتخاذ راهکارهای پیشگیرانه مربوط به تخلف برخی ازناشران اوراق بهادار با موضوع عدم پرداخت سودسهام خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این گروه صنعتی، ضمن ارایه راهکارهای اصلی خروج از زیان دهی، حذف قیمت گذاری دستوری را مهم ترین عامل در دستیابی به این هدف دانست.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه ۲۱۵ میلیون متر مکعب گاز در کشور به دلیل عدم مدیریت مصرف و بهینه سازی هدر می رود.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چکیده مهم‌ترین برنامه‌ها، راهکارهای اشتغال و کارآفرینی را در سه دهه گذشته منتشر کرد.
طرح پژوهشی «ساختارشناسی آثار عاجی موجود در موزه مخصوص کاخ گلستان» توسط پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی به انجام رسید.
شاتل ‏‌موبایل با معرفی سیم‌‏کارت هوشمند و راهکارهای متنوع و جدید سازمانی خود در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک حضور می‌‏یابد.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی تصمیماتی درباره راهکارهای پایدارسازی خدمات، تقویت حفظ حریم خصوصی و حفظ داده‌های کاربران اتخاذ کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساماندهی و کاهش التهاب بازار اجاره بها باید در میان مدت و بلندمدت ریشه‌های مختلف افزایش قیمت مسکن را کنترل کنیم.
وزیر اقتصاد در میزگرد بانک توسعه اسلامی راهکارهایی عملیاتی برای تسهیل در انتقال دانش، استفاده از بخش خصوصی و تامین مالی موثرتر پروژه‌ها از سوی بانک توسعه اسلامی ارائه داد.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: ترمیم تیم اقتصادی دولت، اعمال سیاست‌های انقباضی بر بودجه، تقویت روابط بین‌المللی و کمک به رشد تولید در بخش خصوصی از جمله راهکارهای مهار تورم است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس راهکارهایی را برای تحقق شعار سال ارائه داد و بر ضرورت جلوگیری از ارائه ارز در بازارهای غیررسمی و حفظ ارزش پول ملی تاکید کرد.
در دیدار معاون اول رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با رئیس‌جمهور بلاروس زمینه های اجرای هرچه سریع‌تر توافقات فیمابین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت راهکارهای گسترش اجرا و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای کامل طرح توزیع کالا برگ الکترونیک در سراسر کشور را بررسی کردند.
موضوع «سنددار شدن اراضی زراعی» در قرارگاه پیگیری تدابیر و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در قوه قضاییه بررسی شد.
راهکارهای طب سنتی برای ارتقای سلامت سالمندان
اتاق ایران به ارائه ۳۰ راهکار برای حل مشکلات تعهد ارزی پرداخته و خواستار معافیت صادرات محصولات کشاورزی،فرش،صنایع دستی،دانش‌بنیان و خدمات فنی و مهندسی از این موضوع در طول برنامه هفتم شده است.
راهکارهای توسعه پوشش بیمه کشاورزی در بخش آبزیان در محل صندوق بیمه کشاورزی بررسی شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مشکلات شبکه تاکسی‌رانی کشور و رانندگان تاکسی را یکی از دغدغه‌های اصلی خود برشمرد و راهکارهای شش گانه‌ای را برای بهبود شرایط فعلی ارایه کرد.
نشست بررسی راهکارهای سیاست گذارانه و قانون گذارانه در خصوص مواجهه جمهوری اسلامی ایران با فناوری اینترنت ماهواره ای، در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.
اداره کل حقوقی قوه قضاییه با صدور نظریه مشورتی، امکان حذف هویت قضات در آرای صادره را بررسی کرد.
دولت و وزارت نفت به جای افزایش قیمت بنزین و فشار به زندگی مردم، با کاهش سهمیه آزاد کارت‌های سوخت از ۲۵۰ به ۱۵۰ لیتر و همچنین ایجاد محدودیت در عرضه آزاد بنزین توسط کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران به خصوص در استان‌های مرزی، اقدام به کنترل مصرف کارت‌های سوخت کرده است که در کنترل قاچاق سوخت نقش مهمی ایفا می‌کند.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: در کشورهایی که بانکداری اسلامی رونق دارد و موسسات مالی خود را ملزم به رعایت اصول اسلامی می‌دانند در صورتی که بانکی با قوانین شریعت انطباق نداشته باشد، "ریسک شریعت" پیدا می کند؛ این در حالی است که در ایران چنین ریسکی در نظام بانکی تعریف نشده است.
با رشد کسب و کارهای دیجیتال در کشور و مراجعه گسترده مردم به آنها، دسترسی امن و بدون ریسک به اطلاعات عمومی شهروندان، یکی از نیازهای مهم کسب و کارهاست و برخی بدون این اطلاعات نمی‌توانند خدمات قابل اطمینانی در اختیار مردم قرار دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ