رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و در این روزها ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طبق معمول آغاز هفته با ترافیک در تهران همراه است.
گئورگی گولسیانی فصل را از روی نیمکت آغاز کرده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از آغاز محدودیت های ترافیکی در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، درباره وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت در صبح شنبه دهم تیر ماه توضیحاتی ارائه داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت در صبح روز شنبه دهم تیر ماه توضیحاتی ارائه داد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جزئیات بیشتری از آغاز اجرای طرح توزیع ترافیک و تمرکز زدایی شبکه ارتباطی کشور ارائه کرد.
براساس مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات، طرح توزیع ترافیک و تمرکززدایی شبکه ارتباطی کشور از ماه جاری اجرایی می شود.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: به همین منظور، سرویس‌دهی در خطوط متروی تهران و حومه نیز از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی‌السابق ۱۰ شب خواهد بود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره آغاز هفته‌ای پر ترافیک صبحگاهی در سطح معابر شهر تهران گفت: ۱۹ درصد از ترافیک شهر تهران مربوط به سفرهای آموزشی است.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک در همت، نواب، اشرفی، حکیم و اشرفی اصفهانی گفت: تخلف موتور سواران در بزرگراه نواب موجب افزایش حجم ترافیکی این محدوده می‌شود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز بار ترافیکی در معابر شهری گفت: توقف دوبله باعث ترافیک می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با رصد معابر شهر از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک از آغار ترافیک در پایتخت خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش ترافیک به‌دلیل آغاز به کار ادارات و مدارس در سطح معابر شهر خبر داد و گفت: راکبین موتورسیکلت از تردد داخل تونل ها جدا خودداری کنند.
اردوهای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رده های سنی مختلف در حالی در ابتدای سال جاری آغاز شده است که کشتی ایران سال پرترافیکی را پیش روی خود دارد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از رکوردشکنی سفرهای بین استانی دو روز اول طرح نوروزی در مقایسه با چهار سال گذشته خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: فرایند ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران و کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۴۰۲ از ۲۱ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
مشهد ـ با حضور دستگاههای امدادی و خدمات رسان طرح ترافیک زمستانی پلیس راه در جاده‌های خراسان رضوی آغاز و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
با شروع فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی مدارس میزان ترافیک شهر تهران چند برابر میشود که برای حل این چالش افزایش ساعت طرح ترافیک و برنامه ریزی هایی مدون شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز سال تحصیلی در شهرهای بزرگ همراه با ترافیک است، شهرداری و راهنمایی و رانندگی تلاش کنند شرایط خوبی برای عبور و مرور شهروندان فراهم شود.
سردار سیدکمال هادیانفر اظهار کرد: تمام معابر کشور در مرز‌های اربعینی به صورت رفت و برگشت در وضعیت مناسبی قرار دارند و هیچ انسداد خاص و مشکلی در محور‌ها نداریم.
رئیس شورای شهر تهران گفت:روزهای اول مهر شاهد ترافیک سنگینی خواهیم بود زیرا پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح آخرین اخبار ترافیکی تهران گفت: حجم ترددها در نواب زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ