پس از درخشش در لیگ قهرمانان و آقای گلی در روسیه، سردار همچنان مهمترین گل زندگی‌اش را در کارنامه کم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه کیکر آلمان ادعا کرد که اگر میلان بتواند مهاجم بلژیکی خود را بفروشد، برای جذب سردار آزمون اقدام خواهد کرد.
عده‌ای سردار را به دلیل جملاتی که ضد زنان به کار برده مورد نقد قرار داده‌اند. اگرچه بخشی از دلخوری به‌وجودآمده در این بخش درست است، ولی آن‌هایی که فعالیت‌های سردار آزمون را دنبال می‌کنند، به خوبی می‌دانند او یکی از سلبریتی‌های ایران است که به‌صورت عملی حامی حقوق زنان است و در این مورد شبیه به بسیاری، فقط شعار سر نمی‌دهد.
آسیاب «والی» حوالی پل چوبی در خیابان امامی قرار دارد. تنها آثار به‌جای مانده از این آسیاب دیوار آجری بلندی است که دری ندارد و آن سویش پیدا نیست. آسیاب والی پشت همین دیوار است، اما حتی اگر پشت دیوار را هم می‌دیدید، از آسیاب خبری نبود. عمارت ساختمان مربوط به دوره قاجار است که در پایان دهه ۷۰جزو آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است.
سه گل از مهدی طارمی و یک گل از سردار آزمون، دو مهاجم تیم ملی را در مرز آمادگی نشان داد.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره برداری کنند. نیروی دریایی به این دلیل نیرویی راهبردی است که می‌تواند تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا برود، ولی سایر نیرو‌ها از چنین توانمندی‌ای برخوردار نیستند.
سرمربی تیم فوتبال بایر لورکوزن گفت: برای سردار آزمون و گلی که به ثمر رساند خوشحالم.
سردار حاجی‌زاده گفت: ما آن شب اگر می‌خواستیم هزار نفر از امریکایی‌ها را هم بکشیم می‌توانستیم، ولی فقط سرباز بودند و اثری نداشت، اما باید ترامپ و پومپئو و مکنزی کشته شوند.
سردار فدوی گفت: باید دائم خود را رصد کنیم که چگونه به تکالیف بیشتری عمل کنیم تا بلکه پیروزی‌های بیشتری به دست آوریم؛ دشمن امروز هم مانند ۴۴ سال گذشته اشتباه محاسباتی می‌کند، ولی باز هم دشمنی می‌کند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی، جلسه‌ای گذاشتیم و شهید سلیمانی به اقای روحانی تذکر برادرانه داد و گفت ما آمدیم به شما کمک کنیم و در کنار شما هستیم ولی حرف‌هایی که زدید، درست نیست و او هم تا مدت‌ها رعایت کرد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: سردار سلیمانی در مسیر جهادی خود، وابسته به هیچ جریان و حزبی نبود و تنها زیر خیمه ولایت در مسیر شکوفایی اسلام گام بر می‌داشت.
شریف با اشاره نقش قرارگاه سازندگی سپاه در آبادانی کشور بیان کرد: این قرارگاه یک نوع جدید از سدسازی، اتوبان‌سازی، ایجاد پل و ساخت پالایشگاه‌های نفتی را ایجاد کرده که در جهان خاص و زبانزد و بی‌نظیر است ولی به دلیل ضعف در حوزه رسانه قادر نیستیم با غول رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.
مهدی طارمی در بازی با ژیل ویسنته گلی را به ثمر رساند که شاید در نگاه اول خیلی معمولی باشد اما کلی نکته فنی مهم در دل خود جای داده است.
کیکر دیروز در خبری اختصاصی اعلام کرد که مصدومیت آزمون زودتر از موعد برطرف شده و او تقریباً به شرایط مسابقه رسیده. او به بازی حساس امروز تیمش مقابل یونیون برلین، صدرنشین بوندس‌لیگا نمی‌رسد، ولی ژابی آلونسو ممکن است برای دو بازی بعدی تیمش از مهاجم ایرانی استفاده کند.
اگرچه خود آجرلو و اطرافیانش سکوت کرده و دلیلی را برای قطع همکاری عنوان نکرده بودند، ولی از چند موضوع مختلف به‌عنوان دلایل برکناری او یاد شده است. مشخص نیست مواردی که مطرح شده تا چه حد صحیح باشد، چون تعدادی از همین دلایل به قدر کافی نقض‌کننده دلیل دیگری است. در زیر تلاش شده تا با جمع‌بندی شایعاتی که در این مورد به راه افتاده، به نقشه کلی در این زمینه رسید.
سردار مریم بختیاری یکی از زنانی است که تصویر او بر دیوار نگاره میدان ولیعصر تهران به نمایش درآمد. گرچه این تصویر از دیوارنگاره برداشته شد ولی همین یادآوری ما را بر آن داشت تا یادی کنیم از این شیرزن ایل بختیاری.
فرمانده سپاه تهران بزرگ اضافه کرد: فتنه‌های امروز فتنه‌های جهانی است که با هوشمندی مردم مهار شد؛ همانند جنگ تحمیلی که جنگی جهانی بود، ولی به واسطه حضور مردم در صحنه، این جنگ بین‌المللی را با پیروزی به پایان بردیم.
چهل و یکمن گل سردار آزمون برای تیم ملی فوتبال ایران یکی گلی بود که احتمالا هیچ گاه از یاد این بازیکن و علاقمندان به فوتبال نمی‌رود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با ابراز ناراحتی از فوت مهسا امینی گفت: این خانم (مهسا امینی) دختر ایران است و ما هم معتقدیم پرونده این خانم با دقت رسیدگی شود، اما نمی‌شود به تحقیقاتی که برای کشور خودمان است اعتماد نکنیم، ولی به بیگانگان اعتماد کنیم.
با آغاز روزهای فیفا 11 بازیکن اردوی تیم بایرلورکوزن را به منظور حضور در اردوی تیم های ملی کشورهای خود ترک کردند.
پلیس معتقد است قوانینی که برای مجرمان وجود دارد، بازدارنده نیست. چه بسیار چندین بار مجرم به زندان می‌افتد، ولی باز هم اقدام به ارتکاب جرم می‌کند. یکی از اراذل و اوباش که با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، ۷ بار دستگیر شده است، می‌گوید: من توبه کردم!
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: همانطور که شهادت سردار همدانی فرصتی برای گشودن کارنامه جهادی و حماسی او مهیا کرد، گستاخی اخیر نیز شرایطی برای تبیین ابعاد شخصیتی او به شمار می‌رود.
ایجنت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن معتقد است این مهاجم می‌تواند عنوان آقای گلی بوندس‌لیگا آلمان را کسب کند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۸۹۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۳۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن مشروعی‌فر با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت فرمانده سپاه حفاظت، ولی امر (عج) منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ