علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی خیلی دوست داشت در مصاف با تیم سابق هفتمین کلین شیت در دور رفت را تجربه کند اما یک پناتی کار را خراب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوادار و مس رفسنجان درحالی در چارچوب هفته نخست لیگ برتر مقابل هم قرار خواهند گرفت که این بازی تقابل گلرهای سابق پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی خواهد بود.
دروازه‌بانان سابق پرسپولیس امروز در کنار هم مشغول تمرین شدند.
علیرضا حقیقی در نیمه اول دو گل خورد تا ماموریتش برای توقف مهاجمان پرسپولیس ناکام بماند.
حقیقی فصل گذشته یک رکورد ویژه برابر استقلال داشت و در نهایت در ضربات پنالتی باعث حذف آنها شد؛ او بار دیگر در آزادی مقابل آبی‌ها قرار خواهد گرفت و نساجی امیدوار است با تکرار اتفاقات فصل گذشته، یک بار دیگر شانس لمس جام نصیب‌شان شود.
کارلوس هرناندز می‌گوید فعلا جام حذفی برای تیمش تمام است و او به فکر بازی با هوادار خواهد بود.
جواد نکونام به عنوان " شاه ماهی نقل و انتقالاتی" از سوی فتح الله زاده معرفی شد و دربی‌های جذابی را هم پشت سر گذاشته است.
علی دایی افتخار فوتبال ایران است و هر کسی مقابلش باشد، قالب تهی می‌کند اما من به عنوان یک جوان ۱۶ ساله پنالتی ایشان را مهار کردم تا یک شبه زندگی فوتبالی‌ام تغییر کند...
دروازه‌بان باتجربه نساجی معتقد است خطایی روی مهدی قایدی رخ نداده که پنالتی بوده باشد.
میزان نوشت: آستیاژ حقیقی و امیر محمد احمدی در صفحات خود در اینستاگرام فراخوان تجمع در روز ۴ آبان ماه را منتشر و به اغتشاش دعوت کرده بودند.
کاپیتان مس رفسنجان می‌گوید یکسری اشتباهات داوری فقط برای تیم آن‌ها رخ می‌دهد.
الیور زیپسه، مدیر ب ام و، در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه گفت که نمایشگر‌های روی داشبورد حواس راننده را پرت می‌کند و از دلایل اصلی تصادف است. او پیش‌بینی کرد که عمر این نمایشگر‌ها کوتاه است و تا ۱۰سال دیگر در هیچ خودرویی استفاده نخواهد شد.
علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران پس از باز شدن دروازه اش از روی نقطه پنالتی با بازیکن فجر سپاسی درگیر شد.
کشنده FAW CA4180 روز دوشنبه 14 آذر 1401 با قیمت پایه 2 میلیارد و 370 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. سررسید قرارداد خرید سلف این کشنده تولید سیبا موتور در گروه بهمن، 17 /11/ 1401 است.
کشنده FAW CA۴۱۸۰ دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ با قیمت پایه ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.
کشنده امپاور در بورس کالا با قیمت ۳ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان به تعداد ۷۱ دستگاه به فروش رسید.
پایان رقابت مشتریان حقیقی و حقوقی برای خرید امپاور در بورس
۷۱ دستگاه کامیون کشنده امپاور روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ در بورس کالا عرضه می شود. در این نوبت تمامی کدهای بورسی حقیقی و حقوقی می توانند این محصول را خریداری کنند.
عرضه امپاور برای مشتریان حقیقی و حقوقی در بورس کالا
علیرضا حقیقی در سوپر جام با وجود اینکه در برابر ضربه امیر ارسلان مطهری تسلیم شد؛ یک بازی خاطره انگیز از خود به نمایش گذاشت.
هفته چهارم مهرماه هم به پایان رسید و بورس در مهرماه هم روزگار خوبی را به خود ندید. خروج پول حقیقی همچنان ادامه دار است و پرسش این است که حقیقی ها از کدام گروه ها پول بیشتری خارج کردند و به کدام گروه ها پول حقیقی وارد شد؟
نساجی بعد از برد گل گهر، فولاد را هم شکست داد تا به روزهای خوب خود در لیگ برتر ادامه دهد و از همه مهمتر نشان دهد در بازی قبلی برد تنها یک اتفاق نبوده است.
دروازه‌بان نساجی می‌گوید حمید مطهری نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را به طور کامل در تیم ایجاد کند.
سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای از بخشودگی جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ