رضا اسدی که توسط خبرنگاران در تمرین تیم ملی محاصره شده بود، نظر خاصی در مورد تورنمنت کافا و سودمند بودن آن برای تیم ملی ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنهایی جواد نکونام در استقلال آنجا مشخص شد که او اصلی‌ترین حامیان خود را مقابل ملوان در کنارش نداشت.
رئال بدون کریم بنزما و یک شماره 9 بزرگ مشکلی برای ارائه بازی درخشان برابر بیلبائو نداشت و دو گل نیز به ثمر رساند. کارلو آنچلوتی بارها گفته که تیمش نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
اخراج صفا هادی، او را تبدیل به اولین غایب تراکتور در مقابل پرسپولیس کرد.
سرخیو کونسیسائو بعد از اخراج در دقایق پایانی بازی پورتو و بنفیکا قصد نداشت زمین را ترک کند و همین کار باعث ایجاد یک جنجال بزرگ شد.
۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری مصادف بود با سنگین‌ترین ریزش بورس و کسی خبر نداشت که چرا این اتفاق رخ داد! درست ۵۱ روز بعد علت این ریزش سنگین مشخص شد. ماجرا به نامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها باز می‌گشت. حالا پرسش این است که چرا هیات مدیره و سهامداران عمده سکوت کرده اند؟ نکته ای که مجید عشقی رئیس سازمان بورس حدودا یک سال پیش و در گفتگو با نبض بورس به آن اشاره کرد.
محسن بنگر در شرایطی تیمش را در مصاف با پارس جنوبی از زمین بیرون کشید که این بازی چندان برایش اهمیتی در جدول نداشت.
وردربرمن در دیدار با هرتا برلین به روند 6 بازی بدون برد خود پایان داد تا 20 هزار هوادار این تیم جشن بزرگی در برلین برپا کنند، جشنی که از زمان صعود برمن به بوندس‌لیگا، نظیر نداشته است.
می‌گویند موفقیت در بازی های بزرگ به بازیکنان بزرگ احتیاج دارد و روزبه چشمی یکی از همان نفرات کلیدی است.
وینیسیوس و تونی کروس در تمرین امروز رئال حضور نداشتند و قطعا بازی با کادیز را از دست خواهند داد. تا دوشنبه شرایط هر دو برای بازی با چلسی بررسی می‌شود.
ارلینگ هالند در اوایل بازی امشب مقابل بایرن روی اشتباه بزرگ یان زومر فاصله ای تا گلزنی نداشت.
مهاجم بلند قامت مس کرمان دوران نقاهت مصدومیت را پشت سر می گذارد.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس با سپاهان و استقلال با ملوان بندرانزلی دیدار می‌کنند.
هافبک‌ سپاهان می‌گوید با استفاده از تک موقعیت‌ها مقابل استقلال به برتری رسیده‌اند.
روشی که سرمربی پرسپولیس برای دو دیدار برابر استقلال و پیکان در نظر گرفته بود به بن‌بست رسیده تا سرخپوشان برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز تغییر در روش بازی خود نداشته باشند.
شاید چهره ای جز یحیی گل محمدی با نداشتن ناگهانی بهترین گلزن در آستانه دربی پایتخت نمی‌توانست بازی باخته که صدرنشینی را هم از سرخپوشان می گرفت را مساوی کند.
براساس گزارشی جدید از خط ۹۱۱ منطقه گالاتین، واقع در ایالت مونتانا ایالت متحده، حدود ۲۸ دستگاه آیفون ۱۴ اپل، به اشتباه هشدار‌های سیستم تشخیص تصادف خود را ارسال کرده‌اند. این گزارش به هشدار‌های متعدد در بازه ۱ تا ۱۵ دسامبر اشاره دارد. پس از آنکه امدادگران به مبدا رسیدند، متوجه شدند که نه تنها هیچ مورد اضطراری وجود نداشته، بلکه افرادی در یک کمپ اسکی در حال گذران وقت بودند!
بازی بزرگ لیگ فوتسال با شکست پرگل مس
شروین بزرگ می‌گوید تعطیلات لیگ به نفع مس کرمان خواهد بود.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل ابتلا به کرونا در نشست خبری حضور نیافت.
شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.
سیدحسین حسینی یکی از بهتری بازیکنان تیم‌ملی در دیدار مقابل سنگال بود و با این نمایش خود را به عنوان آلترناتیو علیرضا بیرانوند در جام جهانی مطرح کرد.
تیم ملی ایران در اولین بازی تدارکانی خود در اردوی اتریش برابر اروگوئه قرار می‌گیرد که محکی جدی برای شاگردان کی‌روش است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به سرمربی جدید آبی‌پوشان فرصت داد، گفت: استقلال در طول سه هفته گذشته ثبات تاکتیکی نداشته و هنوز ترکیب اصلی را پیدا نکرده است.
ظاهرا رضایی در هفته گذشته بعد از بازی با هوادار در جریان بازی‌های درون تیمی استقلال حضور نداشته و این احتمال وجود دارد این بازیکن در حساس‌ترین دیدار هفته اول غایب باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ