پاسخ عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب به محمود صادقی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خضریان گفت: اصلا قطب‌بندی شکل نگرفته که نیاز به رفراندوم باشد، اقلیتی محض حرف از رفراندوم می‌زنند.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید پیشنهاد 90 میلیارد تومانی به یک بازیکن(بیرانوند) صحت ندارد.
مجیدرضا حریری رئیس اتاق بازرگانی ایران نوشت: به اطلاع میرساند وعده غذایی رایج در چین ۴ وعده است.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال نسبت به شایعات روز‌های اخیر واکنش نشان داد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پاسخ شفافی به روند مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید این تیم نداد.
عضو کمیته بدوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که مشکل مالکیتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز حل نشده است.
سارا عبدالملکی پاسخ مسئولین شورای شهر کرج را که برای تجلیل از او یک کتری و قوری به او هدیه داده بودند را داد!
عضو شورای شهر تهران گفت: در خصوص وضعیت حمل و نقل به ویژه ناوگان روزمینی و تأمین تجهیزات، از شهردار تهران سوال پرسیدیم اما هنوز پاسخ داده نشده است.
عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرده که مقاومت فلسطین هنوز پاسخ کامل خود به ترور شهید خضرعدنان را نداده است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پاسخ عجیبی به ابهامات اساسنامه‌ هیات‌های فوتبال داد و با بیان اینکه به زودی اصلاحاتی در آن صورت می‌گیرد، از منتقدان خواست حساس نشوند!
عضو هیات رییسه فدراسیون از پاسخ به سوالی در مورد قرارداد سرمربی تیم ملی خودداری کرد.
عضو تیم ملی تکواندو گفت: آسیب دیدگی جزئی دارم که رو به بهبودی است و تمام تلاشم را می کنم تا با آمادگی کامل به گرند اسلم اعزام شوم.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی باید بداند هرگونه ضربه ای با ضربه متقابل پاسخ داده خواهد شد.
عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در اریحا بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: جنایت های این رژیم هرگز نمی تواند در اراده ملت فلسطین و مقاومت ذره ای خدشه ایجاد کند.
پرداختی هنگفت شورای شهر تهران به دختر یکی از اعضا، واکنش رئیس شورای شهر را به دنبال داشت؛ حقوق ۳۳ میلیون تومانی به یک جوان دهه هشتادی که در سمت مسئول دفتر مادرش به کار گمارده شده و از این بخت برخوردار است که در آینده هم در این مجموعه یا شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد. دستمزدی گزاف که رئیس شورا بر پرداخت آن مهر تایید زده اما...
پرونده «اکبر طبری»، عضو بلندپایه دفتر رئیس اسبق قوه قضائیه را شاید بتوان مهمترین پرونده فساد در دهه‌های اخیر خواند. این پرونده آنقدر مهم و حساس است که قوه قضائیه، به کوچکترین شایعه و شائبه درباره‌اش پاسخ می‌دهد؛ چنانکه روز گذشته درباره شایعه آزادی طبری، آن را رد کرد.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جسارت صهیونیست‌ها به قبله اول مسلمانان را محکوم می‌کنیم و صهیونیست‌ها بدانند این اقدام آنان بی پاسخ نمی‌ماند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی پرسش‌های نمایندگان از وزیر نفت در این کمیسیون خبر داد و گفت: همه نمایندگان سؤال‌کننده از وزیر نفت برای بررسی مسائل فرصت دادند.
عضو شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه چرا رفراندوم برگزار نمی‌شود؟ گفت: اصل نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابی است؛ این انقلاب از همان ابتدا با حضور و همراهی مردم تشکیل شده و هم‌اکنون نیز با همراهی مردم موانع را پشت سر می‌گذارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری به فوریت تذکر اعضای شورا توجه داشته باشد و اقدامات عاجل در این رابطه انجام دهد.
هاشمی درباره معافیت مالیاتی گفت: این موضوع دو بخش دارد؛ معافیات مالیاتی هنرمندان و دیگری معافیت مالیاتی خانه سینما. بر اساس قانون فعالیت‌هایی مانند کشاورزی و دامپروری و نیز فرهنگ و هنر از معافیت مالیاتی (تعبیر جدید اداره دارایی مالیات با ضریب صفر) برخوردارند که اگر تشکل داشته باشند، شامل تشکل هم می‌شود؛ بنابراین حتی اگر خانه سینما به سمت ثبت در وزارت کار هم متمایل شود - که شخصا معتقدم ماموریت اصلی خانه سینما در اساسنامه، صنفی یعنی مراقبت از کسب و کار و امنیت شغلی است این کار را انجام دهد - صرفا معافیت مالیاتیِ خانه‌ سینما لغو می‌شود نه اهالی سینما که به کسب و کار فرهنگی هنری سینمایی مشغولند!
یک عضو ائتلاف فتح به ریاست هادی العامری به اظهارات صالح محمد العراقی درباره کنارگذاشتن جناح‌های سیاسی قدیمی از روند انتخابات آینده واکنش نشان داد.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتر سوالی مطرح کرد که با پاسخ محمد جواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات همراه شد. در واکنش فضائلی آذری جهرمی را متهم به «تبلیغات زود هنگام برای انتخابات» کرد.
عضو هیات رییسه مجلس گفت: بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت حسن روحانی وارد سیستم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ