عضو کمیته فنی باشگاه استقلال نسبت به شایعات روز‌های اخیر واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید با لیورپول رقابتی در جذب بازیکن ندارد اما از خرید دو بازیکن جدید بسیار خوشحال است.
پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب استفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، با پاسخ منفی این باشگاه و مخالفت پپ گواردیولا مواجه شده است.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
رهبر انقلاب فرموده‌اند: به راه انداختن دسته های عزاداری برای سیدالشهداء و اصحاب او علیهم السلام و شرکت در امثال این مراسم امری بسیار پسندیده و مطلوب است و از بزرگترین اعمالی است که انسان را به خداوند نزدیک می کند، ولی باید از هر عملی که باعث اذیّت دیگران شود و یا فی نفسه از نظر شرعی حرام باشد، پرهیز شود.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به مصاحبه علی پروین واکنش نشان داده است
هنوز هم همه گوش به فرمان سلطان قرمز‌ها هستند و او باعث همبستگی بزرگ پیشکسوتان این باشگاه محسوب می‌شود.
پنجشنبه ۳۰ خرداد 98 پهپاد آمریکایی که ساعت ۱۴ دقیقه بامداد از پایگاه هوایی الظفره در نزدیکی شهر ابوظبی کشور امارات به پرواز درآمده بود و بعد از طی مسافتی طولانی، حدود ساعت ۴ بامداد وارد آب‌های سرزمینی ایران شده بود. این هواپیما دارای سیستم‌هایی است که به هنگام ارتباط با آن، اطلاعات را به ایستگاه‌های مرکزی خود مخابره می‌کند؛ نیروهای ایرانی در دو مرحله و چهار نوبت (دو بار در ساعت ۲:۰۵ و دو بار در ساعت ۳:۵۵ بامداد) به این هواپیما اخطار داده‌اند که آخرین اخطار توسط قرارگاه پدافند هوایی ایران در ساعت ۳:۵۵ صورت گرفته بود. اما پاسخی به اخطارها داده نشد و به دلیل اینکه پهپاد از آب‌های سرزمینی ایران دور نشد، ساعت ۴:۰۵ مورد هدف و سرنگونی قرار گرفت. منبع: دانشجو
رییس‌جمهور به رهبر انقلاب و ملت اطمینان داد که قوای سه‌گانه با همدلی و هم‌افزایی بر خدمت خالصانه به مردم تمرکز کنند.
زمانی که حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه درباره طولانی بودن زمان سفر از تهران به پکن صحبت کرد، وزیر خارجه عربستان پاسخ داد: پرواز ریاض_تهران بیش از دو ساعت نیست.
شبکه الاخباریه با انتشار ویدئویی از دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان نوشت: وزیر امور خارجه ایران از طولانی شدن پرواز تهران به پکن گلایه کرد و وزیر امور خارجه عربستان در پاسخ به او گفت: پرواز بین ریاض و تهران فقط دو ساعت طول می‌کشد.
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (جمعه) ضمن خواستار "آرامش" گفت که در حال بررسی گزارش‌هایی مبنی بر پرواز یک "بالون نظارتی چینی" در حریم هوایی آمریکا است.
ویدئویی از واکنش علی‌اکبر رائفی‌پور به پست‌های علی کریمی و پرویز پرستویی را مشاهده کنید.
وای-پیپ در حالی که پرواز می‌کند چندین پیام به یک دستگاه ارسال می‌کند و سپس زمان پاسخ هر کدام را اندازه‌گیری می‌کند و با این کار قادر می‌شود موقعیت مکانی (لوکیشن) آن دستگاه را در محدوده یک متر مشخص کند.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد. فرمانده کل ارتش در پایان رزمایش گفت که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورتی که تهدیدی از رژیم صهیونیستی متوجه هر یک از نقاط ایران شود به طور قاطعانه و چند برابر پاسخ خواهند داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره ابهامات فهرست ۲۵ نفره پاسخ خواهد داد.
مهدی تارتار سرمربی باتجربه فوتبال ایران در گفتگویی متفاوت به سوالات پاسخ می‌دهد.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
همان گونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه‌های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه‌های این گونه جوامع است؛ لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد، این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند.
همانگونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه های اینگونه جوامع است لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ