سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: بحث حضورم در تیم ملی ایران شایعه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
یحیی گل‌محمدی بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی به تعطیلات رفته بدون اینکه کوچک‌ترین اقدامی برای فصل آینده انجام دهد.
مالکان باشگاه نیوکسل، مالکیت باشگاه النصر عربستان را به عهده می‌گیرند و این به شایعاتی درباره بازگشت ستاره پرتغالی به لیگ برتر دامن زده است.
به نظر می‌رسد که ۱+۶ بازیکن باتجربه فوتبال ایران می‌توانند چهره‌های خبرساز نقل‌وانتقالات تابستانی شوند.
باشگاه مس کرمان با انتشار بیانیه‌ای از قطع همکاری با فرزاد حسین خانی سرمربی این تیم خبر داد.
نخست وزیر پیشین پاکستان پس از آزادی از بازداشت در مصاحبه با شبکه الجزیره قطر، برگزاری انتخابات را تنها راه برقراری ثبات در کشورش دانست.
خوزه آلوارز، خبرنگار نزدیک به بارسلونا در ال‌چیرنگیتو، خبر از پیشرفت مذاکرات لیونل مسی و بارسلونا داد و گفت لالیگا تنها مانع فعلی بازگشت فوق ستاره به جمع آبی و اناری‌هاست.
اولین مدیر برنامه‌های لیونل مسی در بارسلونا معتقد است باشگاه توان مالی جذب او را ندارد و مسی باید با قراردادی سمبلیک و به شکل رایگان برای بارسا بازی کند.
نیکو اشلوتربک، مدافع آلمانی دورتموند، اولین گام‌ها را برای بازگشت به میادین برداشت.
حامد افضلی معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال با انتشار یک استوری، از تنها راه حضور استقلال در آسیا پرده برداری کرد.
بارسلونا برای بازگشت لیونل مسی در تابستان پیش رو باید چهار شرط را برآورده کند و در غیر اینصورت بعید است باشگاه کاتالان در رسیدن به این هدف موفق بشود.
تیم پر ستاره ایفاسرام اردکان در یک بازی بسیار مهم‌موفق به شکست فولاد سیرجان شد.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی عجیب و ارجاعاتی غریب به مجموعه مشهور داستان‌ خیالی، گفت که تنها راه شکست دادن روسیه، «بازگشت پادشاهی» به اوکراین است!
فرمانده کل گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد: عهد بسته ایم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در این راه هیچ بازگشتی وجود ندارد.
دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت ایران با صدونامه‌ای با امضا ۱۳۵۸ نفر از دانشگاهیان این دانشگاه در سالروز تصویب قانون اساسی به بیان مطالبات خود پرداختند.
امروز چهارشنبه اولین کاروان حامل آوارگان سوری در لبنان از شهر عرسال در منطقه البقاع راهی سوریه شد.
فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس، در مسیر بازگشت به ترکیب این تیم قرار دارد.
یک رسانه فرانسوی اعلام کرد شیخ دیاباته به دنبال بازگشت به فوتبال فرانسه بود اما نتوانست تیمی پیدا کند و حالا راهی پرسپولیس خواهد شد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز ادعا کرد: «بایدن» معتقد است دیپلماسی و بازگشت به برجام بهترین راه حل است!
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه اگر بایدن توافق هسته ای با ایران را در راستای منافع ملی آمریکا تشخیص دهد، با بازگشت به آن موافقت می کند، گفت که دیپلماسی بهترین راه برای بازگشت به برجام است.
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد:دیپلماسی راه بازگشت به توافق هسته‌ای ایران (برجام) است و به گفتگو‌ها در این زمینه ادامه می‌دهیم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای بازگرداندن سرمایه‌های معطل شده در کشور، احیای واحدهای تولیدی و اقتصادی تعطیل و نیمه تعطیل با تکیه بر شرکت‌های دانش بنیان است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم، که به تازگی اخباری در خصوص استعفای وی منتشر شده بود، اولین خروجی دولت سیزدهم لقب گرفت. خبری که حجت الله عبدالملکی ترجیح داد آن را با انتشار در توییتر به اطلاع عموم برساند تا شاید به نوعی اعلام فعالیت دوباره وی در این شبکه اجتماعی باشد؛ جایی که نقطه شروع آشنایی بسیاری با نام وی است.
مثلث ترسناک در راه بازگشت به استقلال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ