این روز‌ها همه جا صحبت از جابه‌جایی و گم شدن مجسمه تعاملی و مکان ویژه محسن رافعی است. مجسمه‌ای که از زمان اجرا تا نصب و پس از آن حال‌وهوای خاصی به محیط و فضای دانشگاه هنر داده بود. محبوبیت این مجسمه در میان دانشجویان به حدی بود که آن را به نام‌های مختلفی می‌خوانند؛ از «گهواره دانشگاه هنر» گرفته تا «الاکلنگ» و «جای بجای» نامی که رافعی بر آن گذاشته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد علیزاده کارتونیست هم میهن به اخبار جدید پیرامون تغییرات در نظام کارمزد واکنش نشان داده است. بانک مرکزی از اوایل تابستان نظام کارمزد تراکنش خرید شبکه الکترونیک پرداخت کارت را تغییر داده و شیوه‌نامه جدیدی را ابلاغ کرده که بر این اساس، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان بخشی از کارمزد تراکنش‌های خرید را پرداخت می‌کنند.
وزارت خارجه آمریکا در مورد درگیری روز سه‌شنبه صد‌ها مامور پلیس در آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: آمریکا آگاه است که پلیس آلبانی روز سه‌شنبه با حکم دادگاه وارد مجتمع مجاهدین خلق (منافقین) در شهر ساحلی دورِس شد.
طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برای تحقق فرمایشات چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات  برنامه‌تان چیست؟ گفت: تلاش ما این است منویات و راهبردهای مورد تاکید رهبری را دنبال کنیم، اما باید توجه داشت که مخاطب سخنان رهبری همه دستگاهها دخیل هستند که در این بین برخی از مسائل به شورای نگهبان بر می‌گردد
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به بیانیه اخیر علی لاریجانی که ضمن رد حضورش در انتخابات مجلس دوازدهم، تعابیری کنایه آمیز درباره رد صلاحیت خود در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرده بود، گفت: مفهوم چنین تعابیری برای ما روشن نیست.
واکنش به اظهارات لاریجانی درباره «خالص سازی»/چرا مصوبه خودروهای کارکرده در بودجه ۱۴۰۲ رد شد؟/ جزئیات نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و دولت
علی لاریجانی نوشت: رفع نگرانی از جریان خالص‌سازی؛ ‏خبری درباره‌ی انتخابات مجلس وجود ندارد. بدین وسیله از جریان خالص سازی رفع نگرانی می‌شود و بعید است به این روش‌های برادران بتوان رقابت تصنعی ایجاد کرد. ملک را چاره‌ای دیگر نیاز است.
عضو ارشد حماس گفت: حمله نیروهای سرکوبگر اسرائیلی به اسرای جبهه خلق از جمله اسیر احمد سعدات دبیرکل این جبهه جنایتی است که هرگز منجر به سست شدن عزم و اراده آنان نخواهد شد.
سعیدی، نماینده چابهار گفت: از یک طرف آقایان می‌گویند، تحریم‌ها را دور زده‌ایم ما منابع فروش نفت‌مان افزایش پیدا کرده است، از سوی دیگر این‌گونه دل مردم را خالی می‌کنند که با این روند مجبوریم برای مطالبات جامعه بازنشستگان قشم، کیش و خوزستان را بفروشیم و مثال می‌زنند یونان ۱۰۰ جزیره خودش را فروخت.
سعیدی: از یک طرف می‌گویند منابع فروش نفت افزایش پیدا کرده از سوی دیگر با طرح فروش بخشی از ایران، دل مردم را خالی می‌کنند
«خالد البطش» از اتحادیه اروپا و «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی آن خواست تا در رویکرد خود در قبال مسئله فلسطین و جانبداری از اشغالگران صهیونیست تجدیدنظر کنند.
کاربران آمریکایی در توییتر توجه ویژه‌ای به این ویدئو داشته و با دست به دست کردن آن نوشتند: «در حالی که مدارس آمریکا مشغول ترویج همجنس‌گرایی هستند، چین برای خلق قهرمان تلاش می‌کند.»
روکش تقویت کننده نور زمانی که در معرض نور فرابنفش قرار می‌گیرد، نور را جذب می‌کند و به کمک رطوبت موجود در هوا واکنش شیمیایی ایجاد می‌کند. مواد طبیعی به جا مانده از اثر انگشت، پس ماند‌های روغن و چربی مواد خوراکی در طول این واکنش تجزیه می‌شوند. پس از پایان این واکنش همه چیز خشک و همانند غبار ناپدید می‌شود.
شهردار تهران با اشاره به تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیش از اروپایی‌ها ترامپ نیز همین مسیر را رفته بود و چیزی عایدش نشد و اروپایی‌ها نیز مانند ترامپ در نهایت دستشان خالی خواهد بود؛ آن‌ها در حوادث اخیر اطمینان داشتند که انقلاب اسلامی از بین می‌رود اما بار دیگر توطئه‌شان علیه انقلاب توسط مردم شکست خورد.
همچنین به چه حقی بدون هیچ مجوز قانونی و شرعی محل کسب و کار خلق الله را پلمب میکنند به این بهانه که ...
همچنین به چه حقی بدون هیچ مجوز قانونی و شرعی محل کسب و کار خلق الله را پلمب میکنند به این بهانه که ...
خاندوزی در واکنش به سخنان حسن روحانی درباره پر بودن خزانه هنگام تحویل دولت، گفت: مستندات در این زمینه روشن است و نامه مردادماه آقای واعظی به آقای نوبخت در شبکه‌های اجتماعی دیده شده که رسماً اذعان شده کاملاً خزانه به خواست دولت خالی است.
معاون رئیس جمهور دولت دوازدهم گفت: اگر خزانه خالی بود، دولت سیزدهم چطور توانست در ماه‌های اول بدون خلق پایه پولی و ایجاد بدهی حقوق کارمندان را پرداخت کند؟
رئیس جمهور تونس به تظاهرات گسترده چند روز قبل معترضان واکنش نشان داد و به آنها حمله کرد.
عصبانیت بعد از صعود، واکنش عجیبی بود که از لیونل مسی بعد از جدال پرماجرای آرژانتین – هلند شاهد بودیم.
فیفا با انتشار چند پیام نسبت به پیروزی ایران مقابل ولز واکنش نشان داد.
در فوتبال همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود و در خیلی از بازی ها تیمی که خوب بازی می کند در نهایت دست خالی میدان را ترک می کند.
وزیر کشور گفت: فتنه‌گران با مشاهده حضور یک دولت کاملا انقلابی با پشتوانه مردمی، در تلاش برای حاشیه‌سازی و فتنه‌افروزی هستند. چگونه یک فرد حاضر می‌شود شرافت‌ها و شکوه بزرگی که در این مملکت خلق شده است را بی‌دلیل و از روی کینه و دشمنی زیر سوال ببرد؟
یکی از رهبران حماس به شهادت خالد منصور از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد و از تداوم نبرد وحدت میادین علیه صهیونیستها خبر داد.
یکی از رهبران حماس به شهادت خالد منصور از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد و از تداوم نبرد وحدت میادین علیه صهیونیستها خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ