سخنگوی فدراسیون فوتبال به بحث برکناری دراگان اسکوچیچ پس از مجمع امروز وکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمتش برکنار شد، گفت: تماشای دعوای مخالفان و طرفدارانم در ایران دردناک بود اما سرانجام بر همه چیز غلبه کردم.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از رساندن این تیم به جام جهانی برکنار شد، پس از چند ماه سکوت گفت: پس از جدایی از ایران ۵-۶ پیشنهاد داشتم که نپذیرفتم، اما حالا وقتش رسیده ریسک کنم.
عزیزی‌خادم: کی‌روش را نمی‌آوردم اما اسکوچیچ را برکنار می‌کردم
دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که سه ماه مانده به جام جهانی برکنار شد، در پی پیروزی بزرگ تیم ملی کشورش مقابل برزیل و صعود به نیمه نهایی جام جهانی قطر استوری تبریک منتشر کرد
باشگاه رییکا کرواسی بعد از کسب نتایج ضعیف با «سرسه کوسمی»، این سرمربی ایتالیایی را از کار برکنار کرد. رییکا بعد از ۱۷ هفته، تنها ۱۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه هشتم لیگ ۱۰ تیمی کرواسی قرار دارد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نظر کمیته فنی فدراسیون و حتی حمید استیلی این بود که دراگان اسکوچیچ برکنار بشود.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۴ ماه پیش به اسکوچیچ بابت برکناری از سرمربیگری تیم ملی ایران هشدار داده بود، گفت: می‌خواستند برانکو را هم حذف کنند اما دادکان پشت او ایستاد.
با وجود تجربه مشترک برای وینگادا در تیم ملی عربستان، مربی پرتغالی برکناری اسکوچیچ پیش از جام جهانی را به نفع تیم ملی می‌داند.
با وجود تجربه مشترک برای وینگادا در تیم ملی عربستان، مربی پرتغالی برکناری اسکوچیچ پیش از جام جهانی را به نفع تیم ملی می‌داند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی ایران برایش سخت بوده است، گفت: موفقیت با کی‌روش هم تضمینی ندارد ولی باور داریم در مسیر درست هستیم.
دراگان اسکوچیچ پس از حدود ۳۰ ماه مربیگری در تیم ملی، برکنار و کارلوس کی‌روش به‌عنوان جانشین او انتخاب شد.
احتمالا جلسه دیروز جهت اطلاع از نحوه دریافت مطالبات این مربی بوده است و مشخص خواهد کرد طی چند روز آتی او نیز به فیفا شکایت می‌کند یا راه صلح را در پیش می‌گیرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از مسئولیتش برکنار شده است به دیدار رئیس فدراسیون رفت تا وضعیت قراردادش را مشخص کند.
قرارداد دراگان اسکوچیچ به گونه‌ای تنظیم شده که حق فسخ فقط با کارفرما یعنی فدراسیون فوتبال است.
دین محمدی، پیشکسوت فوتبال گفت: در این مقطع که زمان زیادی تا جام جهانی نداریم عوض کردن سرمربی تیم ملی اشتباه است، رسانه‌ها، فدراسیون و همه باید از اسکوچیچ حمایت کنیم.
سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید با علی دایی و هیچ گزینه دیگری مذاکره نکرده چرا که فدراسیون تا سال 2023 با سرمربی تیم ملی قرارداد دارد.
سگ‌های ولگرد در قم جان پسر بچه ۶ ساله را گرفتند
دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی در بم
چگونه از سردرد کافئینی جلوگیری کنیم؟
نجات معجزه‌آسای کودک از چاه ۷ متری
فدراسیون فوتبال: تا این لحظه اسکوچیچ برکنار نشده!
در فوتبال نتایج کسب شده قوی ترین استدلال است و کارنامه ام گویا است. ملی پوشان باید برای سربلندی کشورشان تلاش کنند و وارد حیطه ای که خارج از تخصصشان است نشوند.
رفتن اسکوچیچ قطعی شد و کمیته فنی صلاحیت آن را تایید نکرد و گزینه‌هایی مطرح شد. صلاحیت کی روش هم رد شد. گزینه‌های بعدی را پیشنهاد دادیم و فدراسیون آنها را اعلام می‌کند. به جمع‌بندی نرسیدیم و اسامی در حد حدس و گمان است.
نامزد‌های کسب کرسی ریاست در آخرین روز مهلت نام نویسی به همراه نواب رئیس پیشنهادی به ساختمان فدراسیون هجوم بردند و از طرف دیگر، کمیته فنی جلسات طولانی و فشرده خود را برای تعیین سرمربی جدید و عزل اسکوچیچ برگزار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ