با وجود تجربه مشترک برای وینگادا در تیم ملی عربستان، مربی پرتغالی برکناری اسکوچیچ پیش از جام جهانی را به نفع تیم ملی می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
بالون‌ها آسمان شهرهای انگلیس را در طول جشنواره بین‌المللی بالون بریستول پر می‌کنند.
جواد خیابانی در برنامه خاطره بازی قصد داشت از فیلم معروف «شجاع دل» مثال بزند اما با اعتماد بنفس بالا، کلمه «Heart» با تلفظ «هارت» را، «هِرت» یعنی «درد» (Hurt) تلفظ کرد. اشتباهی که از دید کاربران در شبکه‌های مجازی دور نماند.
طعنه وزیر دفاع انگلیس به مقامات کی‌یف برای قدردانی از غرب بابت تامین و ارسال اسلحه به اوکراین، بازیگر سابق و رئیس جمهور کنونی اوکراین را مجبور به واکنش کرد!
فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه: اقدام کشور‌های انگلیس، آمریکا و استرالیا در امضای موافقت‌نامه «آکس» نمونه آشکار رویکرد سیاسی و تبعیض‌آمیز قدرت‌های هسته‌ای در انتقال فن‌آوری و اورانیوم با غنای بسیار بالا به یک کشور غیرهسته‌ای برخلاف معاهده عدم اشاعه به شمار می‌رود.
انگلیس می‌گوید بن‌بست در توافق برای بالا بردن سقف بدهی عمومی آمریکا بین دولت و کنگره بسیار ویرانگر است.
به محض ورود به مسجد پادشاه ۷۴ ساله کفش‌های خود را طبق معمول درآورد و سوراخ کوچکی در بالای جوراب وی آشکار شد.
به گفته سازمان خدمات سلامت ملی انگلیس، هر فردی ممکن است به سرطان مجرای صفراوی مبتلا شود و علت آن همیشه مشخص نیست اما گمان می‌رود که افراد بالای ۶۵ سال بیشتر مستعد ابتلا به این بیماری هستند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید توانایی کمک به این تیم برای بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را دارد.
در روزهایی که پرسپوليس نگران آینده خط حمله خود است، یورگن لوکادیا با فارغ بال تماشاگر جدال لیورپول در انگلیس است.
سفیر انگلیس در تهران امروز پنجشنبه سطل رنگ به دست اقدام به پاکسازی دیوار سفارت این کشور از شعارهای ضد انگلیسی کرد. سایمون شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
انگلیس در اعتراض به هزینه های بالای زندگی و دستمزدهای پایین، آماده اعتصابات گسترده می شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط روحی و جسمی ملی پوشان کشورمان در آستانه دیدار برابر ولز گفت: با آمادگی بالا به میدان می‌رویم و برای تیم ملی ولز سورپرایز خواهیم داشت.
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است باید بازیکنان ایران در دومین بازی مرحله گروهی با انگیزه بالا به میدان بروند.
ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینتر معتقد است که ایران و انگلیس از گروه دوم جام جهانی بالا خواهند آمد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کی‌روش به ترکیب اصلی خود برای دیدار برابر انگلیس دست پیدا کرده است، گفت: با توجه به شناختی که از سرمربی تیم ملی وجود دارد، ترکیب تیم برای بازی اول مشخص است.
کارشناس فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش مربی باهوشی است و از همین حالا ترکیب بازی با انگلیس را هم آماده کرده است.
گری لینه‌کر دوست دارد تیم ملی انگلیس قهرمان جام جهانی شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد، قهرمانی آرژانتین با لیونل مسی را ترجیح می دهد.
روزنامه دیلی میل معتقد است که کیه‌ران تریپیه در دیدار برابر ایران، در پست بال راست به میدان می رود.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: این ارزیابی کلی و عمومی درباره تیم انگلیس است. ولز و آمریکا هم تیم‌های ناشناخته‌ای نیستند و بازیکنان با کیفیتی دارند و قطعا برابر این سه تیم کار آسانی نداریم.
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که به خاطر کاهش خرید مردم و بالا رفتن تورم فعالیت ۲۵۰ هزار شرکت در انگلیس در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ متوقف شده است.
با وجود تجربه مشترک برای وینگادا در تیم ملی عربستان، مربی پرتغالی برکناری اسکوچیچ پیش از جام جهانی را به نفع تیم ملی می‌داند.
درحالیکه آژاکس قصد دارد حکیم زیاش، بازیکن سابق خود را از چلسی به خدمت بگیرد، باشگاه انگلیسی بر روی زیاش قیمتی نجومی گذاشته که بعید است آژاکس توان پرداخت آن را داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ