سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از مسئولیتش برکنار شده است به دیدار رئیس فدراسیون رفت تا وضعیت قراردادش را مشخص کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عزت‌اللهی: این چه شیطنت‌هایی است که انجام شده و واقعا برایم عجیب است. من قرار بود خودم در آن جلسه باشم، اما چون مصاحبه داشتم نشد بروم، ولی خروجی جلسه هیچ بحثی در مورد تغییر سرمربی نبود و فقط دغدغه برگزاری اردو، پاداش و تدارکات مناسب وجود داشت.
در شرایطی که انتظار می‌رفت این جلسه با توافق طرفین به پایان برسد، اما نتیجه‌ای نداشت و دراگان اسکوچیچ دوباره بدون گفتگو با خبرنگاران، محل را ترک کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال باز دیگر برای توافق با سرمربی پیشین تیم ملی ایران به توافق نرسید.
جلسه سرمربی سابق تیم ملی با مدیران فدراسیون بی نتیجه پایان یافت.
دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان امروز بار دیگر همراه با دستیاران خود در فدراسیون فوتبال حاضر شد تا پیگیر دریافت مطالبات و مراحل فسخ قراردادش باشد.
اسکوچیچ در جلسه هیات رییسه که منجر به وتوی تصمیم کمیته فنی شد خطاب به اعضاء گفت من برای هدایت تیم ملی از مرحله گروهی برنامه‌ریزی کرده‌ام.
زمان جلسه تسویه حساب اسکوچیچ اعلام شد
احتمالا جلسه دیروز جهت اطلاع از نحوه دریافت مطالبات این مربی بوده است و مشخص خواهد کرد طی چند روز آتی او نیز به فیفا شکایت می‌کند یا راه صلح را در پیش می‌گیرد.
سرمربی تیم ملی پس از جلسه یک ساعته در فدراسیون فوتبال از این ساختمان خارج شد.
سرمربی برکناره شده تیم ملی فوتبال ایران پس از جلسه با مهدی تاج بدون توضیح در مورد این جلسه محل فدراسیون را ترک کرد.
اسکوچیچ راهی فدراسیون فوتبال شد تا با مهدی تاج رئیس فدراسیون دیدار و جلسه داشته باشد.
در جلسه نایب رییس اول فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ پایان همکاری این مربی به او ابلاغ شد است.
کارلوس کی روش سرمربی قطعی ایران در جام جهانی 2022 خواهد بود.
فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!
فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!
میرشاد ماجدی پس از اتمام جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و در شرایطی که پیش از دیگر اعضا، ساختمان فدراسیون را ترک کرد، در جمع خبرنگاران حاضر به پاسخگویی نسبت به بحث‌های مطرح شده درباره برکناری اسکوچیچ و حضور کارلوس کی روش در تیم ملی نشد.
جلسه فردا (سه‌شنبه) سرنوشت‌ساز خواهد بود و تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص می‌کند.
صبح فردا اولین جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور اعضای جدید قرار است برگزار شود و احتمال دارد این جلسه خروجی‌های مهمی داشته باشد.
استیلی که پیش از این در اردوی قطر با اسکوچیچ به اختلاف خورده بود و از موافقان تغییر سرمربی تیم ملی در جلسه هیات رئیسه بود
بورس امروز شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ در حالی شروع شد که شاخص کل در همین ابتدای بازار ۳۶۳۷ واحد رشد کرد و خود را توانست به سطح یک میلیون و ۵۶۸ هزار و ۱۲۵ واحد برساند. در همین نیم ساعت ابتدایی یک سهم از بازار پایه تابلو خوبی داشت!
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، رنگ‌های قرمز و نارنجی (که معنای آن‌ها «بسیار پرخطر» و «پرخطر» است) که تنها ۵۰ شهرستان کشورمان را در بر گرفته بود، با رشدی سریع به بسیاری از نقاط کشورمان بسط یافته و حالا ۱۴۳ شهرستان کشورمان را در بر گرفته‌اند!
جلسه وزیر ورزش با ماجدی بعداز هیاهوی اخراج اسکوچیچ
اصولی پس از پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اعلام کرد: در نهایت و پس از بررسی‌های فراوان و طرح نام کاندیداهای تیم ملی، اعضای هیات رئیسه به ابقای اسکوچیچ رای دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ