قهرمان جهان در سال 2015 معتقد است تکواندو در مسیر بازگشت به روزهای اوج قرار گرفته و ابقای کادرفنی توسط فدراسیون تصمیم درستی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه سخت تراکتور با برگزاری دو مسابقه با سپاهان و تراکتور به پایان نرسیده، آنها برای عبور از این برهه دشوار باید الشارجه امارات و مس رفسنجان را پشت سر بگذارند.
شرکت هواپیماسازی برزیلی امبرائر قصد تاسیس کارخانه جدیدی برای تولید تاکسی‌های برقی پرنده دارد. برزیلی‌ها امیدوار هستند از سال ۲۰۲۶ این تاکسی‌های هوایی روانه آسمان شوند. این یعنی تحقق رویایی که سال‌هاست انسان در سر می‌پروراند.
ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا که 18 سال سن دارد تصویری از چهار سال پیش خود منتشر کرد تا نشان دهد از نوجوانی شیفته پیوستن به بلوگرانا بوده است.
یکی از جامانده‌‎های لیست تیم ملی که امید زیادی برای رسیدن به این اتفاق داشت دانیال اسماعیلی فر بود.
آیا احساس آرامش واقعاً یک رویا است؟ جواب این سوال منفی است. زیرا با کمی تلاش و چند راهکار می‌توانید احساس آرامش و خونسردی را همانطور که شایسته آن هستید به خود برگردانید.
سهراب مرادی با حضور در رکوردگیری تیم ملی، بار دیگر برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک استارت زد.
به نظر می‌رسد ماسک از ابتدا قصدی برای رهبری توییتر و توسعه آن نداشته و در واقع هدفش از خرید این شبکه اجتماعی، برداشتن یک مانع بزرگ از مسیر رسیدن او به رویای قدیمی‌اش بوده است. حالا ماسک تصمیم دارد با سوپر اپ ایکس، یک بار دیگر جهان را با پدیده‌ای جدید غافلگیر کند؛ پدیده‌ای که با موجودیت خود، توییتر را به ورطه نابودی کشانده است.
تیم ملی زنان ایران حالا فرصتی ایده‌آل را برای صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک 2024 پاریس پیش‌روی خود دارد.
ستاره نوجوان تنیس روی میز ایران گفت که رؤیایش قهرمانی در المپیک است و برای رسیدن به آن همه تلاش خود را خواهد کرد.
استفانوس تسیتسیپاس درباره صعودش به فینال گرنداسلم استرالیا 2023 اظهارنظر کرد.
خوزه لوئیس گایا از انگیزه بالای خودش و همه بازیکنان والنسیا برای پیروزی بر رئال و رسیدن به فینال سوپرجام گفت.
هادی چوپان بعد از قهرمانی تاریخی خود در مسترالمپیا گفته شاید بتواند مثل آرنولد یا رونی کلمن 7 یا 8 قهرمانی در این رویداد کسب کند.
تیم ملی فیتنس چلنج ایران در حالی برای دومین بار به عنوان قهرمانی جهان رسید که ایران در این رشته نوپا در دنیا پیشتاز است.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
علی داوودی در حالی که یک فرصت استثنایی برای رسیدن به طلای دوضرب فوق سنگین جهان داشت، نتوانست از پس وزنه 252 کیلوگرمی بربیاید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رویای تسلط دشمن بر ایران اسلامی هیچگاه محقق نمی شود اما در ذهن دشمن وجود دارد و برای رسیدن به آن همه توان خود را به کار می‌گیرد.
نیمار از به نتیجه رسیدن تلاش‌های سختش برای بهبودی و حضور در پیروزی 4-1 مقابل کره جنوبی ابراز خوشحالی کرد.
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
چند ساعت گشت و گذار در مسافرخانه‌های جنوب شهر تهران که قصه‌های عجیب و البته مشابهی دارند. درِ بیشتر اتاق‌ها را که باز کنی، رویای رسیدن به تهران دراز به دراز روی تخت خوابیده. اینجا یکی از ده‌ها مسافرخانه میدان راه‌آهن است با ۳۵ اتاق.
فوق ستاره فرانسوی رئال مادرید از سه رویای دوران کودکی خود سخن به میان آورد که به همه آن‌ها دست پیدا کرد.
در شرایطی که افزایش تولید موتور ملی همواره به عنوان یک برنامه بلندپروازانه در گروه صنعتی ایران‌خودرو مطرح بوده و در سال گذشته تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه در این شرکت به عنوان یک دستاورد ارزشمند مطرح شده بود، اما اکنون این خودروساز موفق به افزایش ظرفیت روزانه تولید موتور ملی به تعداد بیش از هزار دستگاه در هفتم مهر امسال شد.
پرسپولیس با خریدهای جذاب خود توانست تابستانی باشکوه را برای ود رقم بزند.
جیووانی سیمئونه، پسر دیه‌گو سیمئونه، از این که به رویای گلزنی در لیگ قهرمانان رسیده بسیار خوشحال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ