سرمربی مس کرمان می‌گوید هراسی از حریفان ندارند و در ادامه راه بهتر خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاسد شدن ریمل بر اثر ماندگی و شرایط محیطی مانند گرما رخ می‌دهد و مصرف آن صحیح نیست. یکی از نشانه‌های ظاهری فاسد بودن یک ریمل، بوی نامطبوع و حالت بریده بریده شدن مواد آن است.
در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه که از بامداد امروز (چهارشنبه) در خلیج فارس و با تمرکز بر جزیره بوموسی آغاز شده است، انواع سامانه‌ها و تجهیزات بومی و تولید شده در صنایع دفاعی و دانش بنیان کشور به کارگیری شدند.
قدیمی‌ها مثلی داشتند اینکه؛ رفتنت با خودت هست برگشتن‌ات با خدا ساکن قدیمی محله یوسف‌آباد گویا در جوانی هوای رفتن به این محدوده نظامی را می‌کند و گشتی هم دردره ندید می‌زند تا ببیند این دره و تپه ترسناک که همه از آن صحبت می‌کنند چیست و خودش آن را تجربه کند که گیر ماموران می‌افتد و ضمانت چند نفر از اهالی و سال‌ها بومی بودن خودش به دادش می‌رسد و باعث رهایی‌اش می‌شود.
گل آریا برزگر در ثانیه‌های پایانی دیدار برابر فلسطین از آن دست گل‌های بود، که تا همیشه در ذهن این بازیکن و اهالی فوتبال به یاد می‌ماند.
وزیر دفاع گفت: مدیریت نوین بومی و جهادی وزارت دفاع باید استمرار یابد و برنامه‌های موشکی و فضایی باید طبق برنامه زمان بندی شده و بدون وقفه پیش برود.
در جریان قطعی پیام رسانهای داخلی به دنبال عدم تامین برق منطقه، این سوال پیش می آید که چرا دیتاسنتر پایدار نبود و چه کسی مسؤول سهل انگاری و عدم پایداری شبکه بود؟
احمد زندیه، یکی از افراد بومی و قدیمی محله یافت‌آباد، در این زمینه می‌گوید: «پس از تبعید عناصر و اقوام زندیه به قلعه یافت‌آباد وضعیت بسیار بحرانی شد. اختلاف در مالکیت قلعه یافت‌آباد باعث شد تا میان خوانین زندیه و فرمانفرما معروف به «شازده» از شاهزادگان صاحب نفوذ دربار قاجار نزاع و درگیری فراوانی به وجود آید که گاهی به تیراندازی و کشته شدن طرفین می‌انجامید که در نهایت مالکیت قلعه یافت‌آباد به خوانین زندیه سپرده شد.»
به نظر می‌رسد که تفاوت بین راست و چپ با سیاست آغاز نشده است. این تفاوت در طبیعت نیز وجود دارد و بر فهرست طولانی از پدیده‌ها از بوی لیمو گرفته تا اثربخشی دارو‌ها تاثیر می‌گذارد.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: حدود هزار تن کاتالیست تولید داخل به کشور های همسایه فروخته شد و که در مقایسه با کاتالیست های سیر کشور های همسایه از کیفیت بالاتری برخوردار بود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: از استعدادها، تحصیلات و سوابق کاری فرهنگیان و فرزندان آن در شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان استفاده کنید.
گلِ نیلوفرِ آبی‌رنگ نمادی از زندگی و نامیرایی در مصر باستان بود که از خواصِ مخدرِ آن برای ارتباط با دنیای معنوی استفاده می‌شد. این نوع مخدر می‌توانست روی ادراک، رفتار و وضعیتِ افراد اثر بگذارد. این مواد مخدر اغلب توسطِ فرقه‌های معنوی در سراسر جهان و در فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌شوند. برای مثال ماده مخدری با نامِ ayahuasca توسطِ مردمانِ بومی آمازون، شمن‌ها و برخی کلیسا‌های برزیلی مصرف می‌شود.
فرزاد حسین خانی بار دیگر در روزی که یک بازیکن جوان بومی را در ترکیب اصلی قرار داده بود، به یک پیروزی پراهمیت دست پیدا کرد.
از آنجایی که بسیاری از گونه‌های بومی مکانیسم‌های مقابله با جانوران مهاجم تازه از راه رسیده را نداشتند، دچار خسارات شدیدی شدند
در وضعیتی که وزیر ارتباطات از افزایش تعداد کاربران پیام‌رسان‌های بومی و شبکه‌های داخلی و همچنین مناسب بودن سرعت اینترنت خبر می‌دهد، مدیران اپراتور‌های مختلف کشور با اشاره به ضرر‌های چند صد میلیاردی خود، وضعیت فعلی این شرکت‌ها را بحرانی و نیازمند مساعدت می‌دانند.
یکی از راه‌های تشخیص تازه بودن آجیل را عدم وجود بوی نامطبوع و اصطلاحاً ترشیدگی در آن عنوان است. وجود کپک و بقایای حشرات نشانه کهنه بودن آجیل است.
خرم‌آباد- شب یلدا برای لرستانی‌ها از دیرباز همراه با برگزاری آئین‌های بومی بوده است که برخی از آن‌ها همچنان زنده هستند و اجرا می‌شوند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: طراحی الگوی بومی زبان آموزی خارجی و تدوین ویژگی‌ها و چارچوب مشخص برنامه درسی اعم از محتوا و آموزش و توسعه حرف‌ه‎ای مدیران و معلمان آموزشگاه‌هاست.
گونه شمشاد که بومی ایران بوده و به نام بُوکسوس هیرکانا معروف است، خواص دارویی داشته و اکنون از آن داروی ایدز و ضد سرطان تولید می‌شود.
به گفته استاندار تهران، بخشی از ساخت و ساز‌ها در بستر رودخانه‌ها بوده است، در روستا‌های لواسانات و شمیرانات یک فرد بومی می‌خواهد ساخت و ساز کند ۱۰ دستگاه بر سر ملک او حضور پیدا می‌کنند و موانعی را بر سر آن‌ها قرار می‌دهند، اما افراد غیر بومی را می‌بینیم که پایه‌های ملک‌خود را در رودخانه قرار داده اند، این امر ممکن است از فساد دهیار، شورا و … باشد، که با شدت برخورد خواهیم کرد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت روز صنعت دفاعی، تاکید کرد: تامین امنیت زیرساخت‌ها بدون صنایع بومی پدافند غیرعامل ممکن نیست.
این طرح قطعا در کارگروهی تخصصی بین مجلس و شورای عالی استان ها چکش کاری خواهد شد و طرحی جامع تدوین می شود، نسبت به پخته شدن و بومی بودن این طرح باید اقدامات بیشتری صورت گیرد تا یک طرح جامع برای انتخاب شهردار تدوین شود.
اهر- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهر، دلیل گسترش بوی نامطبوع در شهر اهر را «معیوب بودن تصفیه‌خانه فاضلاب شهری» عنوان کرد.
شاخص کل بورس شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۳۹۶۱ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۸ هزار و ۴۱۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.
ارزش سهام اریسکون به دلیل نگرانی سرمایه گذاران از احتمال سنگین تر شدن جریمه این شرکت مخابراتی در پی گشایش تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار درباره رسوایی فساد این شرکت در عراق، ریزش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ