به نظر می‌رسد که تفاوت بین راست و چپ با سیاست آغاز نشده است. این تفاوت در طبیعت نیز وجود دارد و بر فهرست طولانی از پدیده‌ها از بوی لیمو گرفته تا اثربخشی دارو‌ها تاثیر می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا منشا شادی‌های جدید بعد از گلش در لیگ این کشور را افشا کرد.
دروازه‌بان استقلال به اتفاقات ماه‌های قبل از شروع فصل جدید توجهی ندارد.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفگنداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
از مجموع پنج دیداری که استرالیا تاکنون در جام جهانی 2023 داشته است، این تیم چهار کلین‌شیت را ثبت کرده است!
سال‌ها بود که از رابطه معنادار بین پرهیز از خام فروشی و درآمدهای ارزی و ریالی در استان سمنان صحبت می‌شد تا سرانجام فراوری در آمار صادرات استان شگفتی آفرید.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
آرش رضاوند در اولین دیدار پس از همکاری دوباره با نکونام درخشید.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ارسال نیروهای آمریکایی به منطقه را در تناقض با صلح و سلامت دریانوردی در دریای سرخ دانست.
پدری، ستاره بارسلونا، با پشت سر گذاشتن یک دوره سخت در تعطیلات پیش فصل، با حداکثر آمادگی در تمرینات حضور یافت.
شیطان نفوذی!/ مرگ هولناک ۳ مرد در صاعقه‌زدگی/ محکومیت ۳ متهم اصلی باند قاچاق موادمخدر به اعدام/ پشت پرده شوم پیامک‌های عاشقانه/ دستگیری یکی از عاملان شهادت مامور انتظامی/ آتش زدن دختر جوان به‌خاطر ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش/ سرقت‌های ۲ دقیقه‌ای دزدان شب رو!/ افشای راز جنایت با درددل در زندان
خیابان شریعتی. به سمت میدان قدس. زیر پل صدر. جایی که کمر خیابان شکسته می‌شود و ماشین‌ها و بوق‌هایشان زنجموره می‌کنند که دزاشیب را بالا بروند. آه از نهاد آسفالت بالا می‌رود و آفتاب سُر می‌خورد روی بتن‌های قد کشیده پل. قوسی کشیده می‌شود بر بال چپ خیابان و پشت سیم‌های خاردار باغ قلهک؛ که هیچ خبری نیست. جز رفت و آمد آرام. صدای‌های خفیف. زندگی‌های خاموش.
سارقان بعد از سرقت همه دلار‌ها ناپدید شدند و تیراندازی آن‌ها سبب مصدوم شدن شدید یک کارمند خانم از ناحیه دست شد. بلافاصله ردیابی سارقان مسلح در دستور کار تیمی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و آن‌ها با اقدامات فوق تخصصی فاش کردند این دلار‌ها با نقشه‌ای که مدیر مالی شرکت طراحی و اجرا کرده بود به سرقت رفته است. با فاش شدن راز ماجرا مدیر مالی شرکت و یکی از همدستان او دستگیر شدند، اما یکی از متهمان هنوز متواری است.
اخیرا عمری راز پشت چنین لاغری چشمگیری را با فالوئرهایش در میان گذاشت: او اصرار داشت که اعضای خانواده کارداشیان و احتمالا سایر سلبریتی‌ها سماگلوتاید ماده فعال داروی اوزمپیک را مصرف کرده اند. او نوشت این دارو در اصل برای دیابت است، اما برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد و همه درباره آن صحبت می‌کنند. او نوشت"ظاهرا کیم و کلویی سال گذشته مصرف اوزمپیک را آغاز کرده اند".
ژاپن به لطف گلخانه‌های نفت سوز قادر به تولید انواع توت‌فرنگی در زمستان است. بی‌عیب‌ترین و بی نقص‌ترین توت‌ها صد‌ها دلار به فروش می‌رسند.
پشت آبشار، غار معروفی به نام چهل دختر واقع شده است که برای ورود به غار ناچار باید صخره نوردی را از دل آبشار آغاز کنید. غار چهل دختر افسانه‌ّ‌ها و روایت‌های بسیاری را در خود جای داده است به طوری که قدیمی‌ها معتقد بودند اگر فردی حاجتی داشته باشد باید ابتدا نیت کند سپس ۴۰ سنگ ریزه را به سمت آبشار پرتاب کند.
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
استقلال در روزی که در جریان بازی موقعیت های مناسبی را به وجود نیاورد، در برابر مس رفسنجان متوقف شد تا ساپینتو سومین بازی کم موقعیت را هم پشت سر بگذارد.
زن متهم گفت: برادرم برای پرداخت مهریه همسر سابقش از خانه‌های مردم سرقت می‌کرد، اما یک شب هنگام سرقت بازداشت شد و به زندان افتاد. شاکی پشت شاکی بود که برادرم را شناسایی کرد و رد مال سنگینی به گردن او افتاد. از طرفی هم مهریه سیما را باید می‌داد، ولی مگر چقدر از این دزدی‌ها گیرش آمده بود که هم رد مال بدهد و هم مهریه. من و خواهرم رفتیم از شاکی‌ها رضایت بگیریم، اما آن‌ها پول‌هایشان را می‌خواستند. راه دیگری نداشتیم، با خواهرم فکر کردیم به این نتیجه رسیدیم که ما هم سرقت کنیم.
یکی از قربانیان گفت: مرد شیطان صفت با تهدید چاقو در حاشیه بزرگراه مرا پشت شمشاد‌ها کشاند و در آنجا قربانی نیت شیطانی‌اش کرد. هر چه به او گفتم با این کار آینده مرا تباه می‌کنی، توجهی نکرد.
جهش رعدآسای کامران قاسمپور به پشت جیدن کاکس کلید کسب نخستین طلای ایران در مسابقات جهانی صربستان بود.
در پایان زندگی این مانگوس پایان خوشی داشت و بونوبو در نهایت "حیوان خانگی" خود را آزاد کرد. رمز و راز پشت این عکس بخشی از جذابیت آن برای داوران مسابقه موزه تاریخ طبیعی است.
شاید این ایده مورد علاقه توده هواداران فوتبال نباشد و اعتراض تماشاگران علیه سرمربی تیم را هم برانگیزد اما نکونام و فولاد با این روش توانستند مدعی عنوان قهرمانی را متوقف کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ