الکیسیس مک‌آلیستر، خرید جدید لیورپول، در نیمه دوم بازی این تیم مقابل بورنموث اخراج شد تا کار لیورپول برای حفظ برتری‌اش دشوار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند خوسلو، خرید جدید رئال مادرید، بعد از بازی دیشب این تیم مقابل آلمریا با چند بازیکن این تیم درگیری لفظی داشته است.
هری کین در اولین بازی فصل بوندسلیگا و اولین بازی‌ای که برای بایرن مونیخ فیکس به میدان رفته بود پاس گل اول تیمش را به لروی سانه داد.
کیلیان امباپه همراه عثمان دمبله، خرید جدید پاری سن ژرمن، با حضور در ورزشگاه پارک دو پرنس بازی مقابل لوریان را تماشا کرد.
احسان پهلوان، خرید تابستانی سپاهانی‌ها در پی اولین بازی خود در فصل جدید است.
ساندرو تونالی، خرید بزرگ تابستانی نیوکسل، در اولین بازی رسمی خود برای این تیم خیلی زود به گل رسید.
یورین تیمبر، مدافع هلندی که امسال تابستان به آرسنال پیوسته بود در اولین بازی خود در لیگ برتر مصدوم شد و زمین را ترک کرد.
روبرتو فیرمینو، خرید جدید الاهلی، امروز در بازی دوستانه این تیم مقابل اشتول‌فلدن اتریش اولین گل خود با پیراهن این تیم عربستانی را به ثمر رساند.
حمید روبه روی قضات ایستاد و ۲ اتهامش را پذیرفت. وی گفت: آن روز باربد را برای اولین بار دیدم که مقابل خانه‌شان مشغول بازی بود. من به بهانه خرید خوراکی از او خواستم تا همراهم بیاید. او همراهم آمد و من او را به بیابان‌های چهارباغ بردم. من که اسیر وسوسه‌های شیطانی شده بودم او را آزار دادم.
جود بلینگام، ستاره دورتموند، در حال انجام مذاکرات نهایی با سران رئال مادرید در لندن است.
سرمربی استقلال دست روی مهاجم خارجی آلومینیوم گذاشت و نسبت به بازی او ابراز علاقه کرد.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی چلسی، امروز اولین گل خود برای این باشگاه را وارد دروازه وستهم کرد. پاس گل را نیز انزو فرناندز، خرید گرانقیمت چلسی، داد.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی چلسی، امروز اولین گل خود برای این باشگاه را وارد دروازه وستهم کرد. پاس گل را نیز خرید گرانقیمت چلسی داد.
خرید جدید آلومینیوم اراک نخستین بازی خود برای این تیم را مقابل پرسپولیس انجام داد.
رئیس اتحادیه صنف درودگران ضمن اشاره به افزایش بالای ۱۰۰ درصدی قیمت مبلمان گفت: مواد اولیه به دلیل دلال بازی ها با قیمت واقعی به دست تولیدکننده نمی رسد و باید روی این بخش نظارت جدی صورت گیرد.
در دیدار بی‌روح دو تیم چلسی و لیورپول که با تساوی بدون گل به پایان رسید خرید جدید آبی‌های لندن، مودریک، در اولین بازی‌اش برای این تیم عملکردی امیدوارکننده داشت.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟، پیش بینی بورس فردا | این نماد‌ها با تقاضا همراه هستند، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا در روز‌های آتی،  خبر‌های مهم برای نماد‌های دارویی، خبری خوب برای متقاضیان خرید دنا در بورس کالا،  خریداران ربع سکه چقدر سود کردند؟، مجمع خزامیا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
جواد نکونام خیلی زود از خرید جدیدش در فولاد رونمایی کرد.
رودی گارسیا معتقد است انتقال رونالدو به النصر تاثیری مشابه انتقال پله، اسطوره فقید فوتبال برزیل، به نیویورک کاسموس خواهد داشت.
چین به دنبال ایفای قدرت در منطقه است و خود را ابرقدرت می‌داند و دومین قدرت اقتصادی دنیاست؛ آمریکا به عنوان اولین قدرت اقتصادی دنیا هم باید از منطقه بیرون رود پس حتی با بسته شدن قرارداد و واگذاری پروژه و تامین انرژی باز هم خرید نفت ایران در سبد ۵.٨ میلیون بشکه نفت روزانه محفوظ است
نشریه اکیپ امروز از توافق اولیه بارسلونا و اتلتیکو برای کاهش بند خرید دائمی آنتوان گریزمان خبر داد. توافقی که کمک خواهد کرد از بازی های بعد، گریزمان در ترکیب ثابت اتلتیکو به میدان برود.
قرارداد ژول کُنده، مدافع فرانسوی بارسلونا، در سازمان لالیگا ثبت شد و این بازیکن می تواند اولین بازی خود را مقابل وایادولید انجام دهد.
اورلین شوامنی پس از نمایش ضعیفش در بازی برابر آلمریا شرایط روحی خوبی ندارد. موضوعی که توجه کارلو آنچلوتی را به خود جلب کرد.
خرید جدید سپاهان در نخستین بازی رسمی برای این تیم اولین کارت زرد طلایی‌پوشان را گرفت.
بایرن مونیخ مجوز بازی ماتیس تل، خرید جدید فرانسوی‌اش، را از یوفا دریافت کرد و این ستاره 17ساله می‌تواند در اولین بازی باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا به میدان برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ