توافق‌نامه جوانی جمعیت ویژه زوج‌های دانشگاهی، بین بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاونت فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به امضا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس انرژی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه انرژی به پتروشیمی‌های متانولی پرداخت و گفت: اعطای این یارانه باید منوط به توسعه زنجیره ارزش آنها شود.
وزیر ارتباطات پروانه‌های یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی موسوم به UNSP را به هفت اپراتوری که پیش تر به طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها پیوسته بودند، اعطا کرد.
بانک سپه با اعطای تسهیلات ۵۷۰ میلیون تومانی از خانواده ۵ قلوهای مینودشتی که نامشان مزین به نگاه رهبری است، حمایت کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام اعضای باند ۶ نفره سارقان تلفن همراه و دستگیری مالخران حرفه‌ای خبر دادو گفت: در این عملیات‌های پلیسی، بیش از ۱۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شد.
باشگاه پرسپولیس در صدد پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای تیم های پایه در رده های مختلف است.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
اردوغان هنگام معرفی اعضای کابینه خود، دوره جدید خدمت دولت در ترکیه را دوره خدمت برای تحقق اهداف جمهوری ۱۰۰ ساله ترکیه عنوان کرد و گفت: ترکیه امروز قوی‌تر از دیروز و دموکراسی ترکیه قوی‌تر از همیشه است.
شرکت سازنده چت جی پی تی جوایزی به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به افرادی اعطا می کند که ایده هایی برای نظارت بر هوش مصنوعی ارائه دهند.
رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص دستگیری زورگیران خشن در تهران گفت: اعضای این باند تاکنون به سرقت ۱۰۰ گوشی تلفن همراه اعتراف کرده اند که ۵۰ شاکی آن تاکنون شناسایی شده است.
اهواز- مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در استان گفت: بیش از یکصد رسانه استانی و محلی این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.
در زمستان سال ۱۴۰۱، تعداد کسب‌وکارهای خرد دارای اینماد بدون ستاره از مرز ۱۵ هزار عبور کرد و روزانه بیش از ۱۰۰ اینماد به طور خودکار از طریق وبسرویس پرداختیارها اعطا می‌ شود.
رئیس رقابت علمی کنز گفت: بیش از ۱۰۰ عضو هیات علمی و استاد دانشگاه برای داوری سومین دوره رقابت علمی کنز اعلام آمادگی کردند.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مکلف است در سال ۱۴۰۲ به هر مسجدی که در آن حداقل دو نوبت از نمازهای واجب یومیه به جماعت اقامه می‌شود، ۱۰۰ میلیون تومان کمک کند.
باباخانی پیش بینی کرد که درحدود هزار و ۵۰۰ تشکل و ۶ هزار نفر از اعضای تشکل‌ها در این دوره شرکت کنند، ولی با توجه با استقبال فعالان فرهنگی و مسئولان هیات ها، سازمان هیات و تشکل‌های دینی جوابگوی همه درخواست‌ها نیست. وی در این زمینه گفت: اگرچه حدود صد هزار هیات در سراسر کشور وجود دارد، ولی بسیاری از این هیات‌ها به صورت مناسبتی مانند ایام محرم برنامه دارند. در حدود ۴۰ هزار هیات نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود که بسیاری از این هیات‌ها برنامه‌های هفتگی مانند برگزاری زیارت عاشورا دارند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
دولت فدرال سومالی اعلام کرد که ۱۰۰ تن از اعضای الشباب از جمله شماری فرماندهان این گروهک در یک عملیات نظامی در جنوب شرق این کشور کشته شدند.
مراسم رونمایی از ۲۰۰دستگاه اتوبوس، ۶۳ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰۰ دستگاه تاکسی امروز شنبه (۲۳ مهر) با حضور شهردار پایتخت و برخی از اعضای شورای شهر تهران آغاز شد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از اعطای یک طبقه تراکم تشویقی (در پلاک‌های بیشتر از ۱۰۰ متر مربع) در بافت‌های فرسوده خبر داد.
ابطال دستورالعمل تجلیل از فداکاران صنعت آب و برق وزیر نیرو در پی شکایت یکی از شهروندان از وزارت نیرو، در دیوان عدالت اداری بررسی شد.
تقدیر اعضای کادر فنی و باشگاه نساجی از کاپیتان اول چند فصل اخیر این تیم برای رسیدن به عدد ۱۰۰ بازی در لیگ برتر در رختکن این تیم
در حالی که از صبح امروز بازداشت گسترده اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری آغاز شده، محافل صهیونیستی اذعان کردند که گنبد آهنین در حمایت از اراضی اشغالی باز هم ناکام مانده است.
اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش (اوپک‌پلاس) بر سر افزایش ۱۰۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه برای ماه سپتامبر (شهریور - مهر) به توافق رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ