حذف عجیب دو کشتی‌گیر ایران با اشتباه قهرمان سابق جهان
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه در لایحه برنامه هفتم توسعه شاهد یک سری بندهای عجیب و غریب هستیم. مثلاً حذف سیاست اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش انگیزه صنایع برای فناور محور شدن می انجامد. در تمام کشورهای پیشرفته از مشوق های مالیاتی  هدفمند برای سوق دادن صنایع به سمت فناور شدن استفاده می شود.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در یک مصاحبه از ایده‌های خود برای تغییر فوتبال مدرن پرده برداشت و گفت استراحت بین دو نیمه باید حذف شود.
اپل ادعا می‌کند که بیتس استودیو بادز پلاس نسبت به نسل قبل تا دو برابر از نظر حالت صدای شفاف و ۱.۶ برابر از نظر عملکرد حذف نویز فعال بهبود یافته است. این گجت همچنین می‌تواند ایرادات صوتی ایجاد شده به‌خاطر استفاده از این دو حالت را هم تصحیح کند.
حذف عجیب بوکسور ایران در رینگ خونین
در جریان مسابقات قهرمانی جهان بوکس در تاشکند، دانیال شه‌بخش در دومین مبارزه خود بازنده اعلام شد.
توئیتر به دلیل عدم پرداخت 8 دلار، تیک آبی اکانت کریستیانو رونالدو را حذف کرد.
رئیس هیئت مدیره استقلال مدعی شد که این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، همچنان زمان دارد.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمال تعجب حکم شفافیت‌زا و مهم در زمینه مقابله با فساد و ناکارآمدی از تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۲ توسط سازمان برنامه و بودجه حذف شده است و این امر سبب شده است که نمایندگان مجلس نسبت به بازگرداندن این حکم در کمیسیون تلفیق اقدام کنند.
امروز رسما اعلام شد که تیم های فوتبال زنان بارسلونا و سویا به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز از کوپادی‌رینا(جام حذفی فوتبال زنان اسپانیا) اخراج شده اند. بارسا 9-0 بازی خود را برده بود.
مدافع میانی تراکتور با یک پنالتی و اخراج شب تلخی برای تیمش مقابل استقلال رقم زد.
محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور ایرانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت از حرف‌هایی که در گوشی بین فغانی و اتاق VAR در صحنه جنجالی بازی اروگوئه و پرتغال رد و بدل شد، پرده برداشت.
با شکست دیشب هلند مقابل آرژانتین، سرمربی لاله‌های نارنجی صاحب یک رکورد عجیب و غریب شد.
آلمان برای دومین دوره متوالی در جام‌جهانی ناکام بود و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند، اما تقصیر به گردن همسران و نامزدهای بازیکنان افتاده است.
در فاصله یک روز تا بازی سرنوشت‌ساز آلمان و اسپانیا، حرفهای عجیبی در مورد دو دیدار این تیم‌های مدعی مطرح می‌شود.
ژابی آلونسو صعود تنها یک تیم اسپانیایی به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و حذف بارسا، سویا و اتلتیکو را اتفاقی عجیب می داند و گفت که فوتبال اسپانیا باید مسیر درست را پیدا کند.
دیدار یک چهارم نهایی ایران برابر ویتنام روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.
به نظر می‌رسد به صورت رسمی کار کمیته فنی فدراسیون را باید پایان یافته تصور کرد.
با اشتباه تایلندی‌ها و سخت‌گیری ناظر فنی تور آزاد ساحلی سامیلا به‌رغم اعلام سیدبندی، از شرکت تیم‌های ملی ساحلی ایران در این مسابقات جلوگیری شد.
به نظر می‌رسد داستان عجیب نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال تمام شدنی نیست و در یک اتفاق جالب توجه نام شهره موسوی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده است.
حرفهای مهدی تاج در مورد ابطال مجوز حرفه‌ای پرسپولیس، بازتاب زیادی در فضای فوتبال ایران داشته است.
حمید استیلی سرمربی تیم ملی هم در تازه‌ترین گفتگوی خود، مطالبی را بر زبان آورد که ظاهراً بی ارتباط با خط خوردن بعضی از ملی پوشان نیست.
نقض حکم محکومیت اکبر طبری تکذیب شد
به دنبال وقوع سیلاب ناشی از بارش شدید باران طی یک ماه اخیر در افغانستان ۱۲۰ نفر جان خود را از دست دادند.
دلیل باخت و حذف عجیب تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ