رئیس هیئت مدیره استقلال مدعی شد که این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، همچنان زمان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که تصمیم منچستریونایتد برای جذب کاسمیرو اشتباه بوده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مشکلش برای بازی روی چمن مصنوعی را رد کرد و مدعی شد که منتظر است تا ز‌ودتر این تجربه را به دست آورد.
میگل سوریو ادعا کرد که ژرژ مندس و دکو نقش اصلی را در برکناری متئو آلمانی از مدیریت ورزشی بارسا داشتند تا خودشان بر باشگاه کاتالان مسلط شوند.
حریف بارسا نیم ساعت وقت تلف کرد!
رسانه‌های ویتنامی در خبری عجیب، مدعی شدند که سرخابی‌ها قصد جذب یک بازیکن تیم ملی این کشور را دارند.
رسانه های ویتنامی در خبری عجیب، مدعی شدند که سرخابی ها قصد جذب یک بازیکن تیم ملی این کشور را دارند.
ماندن یا نماندن عبدالرزاق حمدالله در النصر به یکی از سوژه‌های جدید رسانه‌های عربی تبدیل شده است.
روزنامه جوان نوشت: اگر دغدغه عفاف و حجاب نباشد، آیا وضع معیشتی مردم درست می‌شود؟ یا اینکه نهادی که متولی وضعیت عفاف و حجاب است، قرار است معیشت مردم را درست کند؟
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که قهرمانی در هویت و ذات این باشگاه است، حتی اگر آنها نمایش خوبی ارائه نکنند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از شرایط نقل و انتقالاتی این باشگاه راضی نیست و تعلل مدیران رم ناراحتش کرده است.
میدل ایست‌ای مدعی است، زمانی که علی باقری کنی، مذاکره کننده ایران درمیانه رایزنی‌ها هسته‌ای قرار داشت، شمخانی گزارش‌های محرمانه را در اختیار چند نفر از جمله سعید جلیلی قرار داده بود. ادعایی که تایید نشده است. به ادعای میدل ایست ای، شمخانی یکی از مخالفان سرسخت برجام بود. او در دوران ریاست حسن روحانی و فارغ از خواست رئیس جمهوری وقت برای انجام رایزنی‌های هسته‌ای به وین نرفت.
مشاور عالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل از ورود واکسن HPV به کشور انتقاد کرد!
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مصاحبه جدید خود ادعایی عجیب در مورد فلورنتینو پرز مطرح کرد.
پریگوژین ادعا می‌کند که روسیه "تکه بزرگ" از خاک اوکراین را تصرف کرده و اکنون هدف استراتژیک نیروهای این کشور که متحمل خسارات سنگینی شده‌اند دفاع از دستاوردهای موجود است.
مناظره رئیس سازمان خصوصی‌سازی با مدیرعامل و یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال، به وضوح نشان داد که چه فاصله وحشتناکی میان مدیران فوتبال ایران و دانش مدیریتی وجود دارد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت چک هایی از علی فتح‌الله‌زاده وجود دارد که تا 10 برابر مبلغ خود پاس شده اند.
رئیس صنف جایگاه‌داران کشور گفت: شاهدیم که در برخی موارد خودپردازهای بانکی خالی از پول نقد هستند یا درست کار نمی‌کنند و مردم ناچارا برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین‌ها مراجعه می‌کنند و نمی‌دانیم دقیقا باید چکار کنیم که نه شرمنده مردم شویم و نه مشکل قانونی و مالیاتی داشته باشیم. درخواست ما این است که بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی سریعا اظهارنظر و تدبیر کنند.
خاویر تباس، رییس لالیگا، در مستند مربوط به سوپرلیگ ادعاهای جالبی را درباره رابطه جانی اینفانتینو و الکساندر چفرین مطرح کرده است.
آل شیخ، رئیس اداره سرگرمی در عربستان سعودی و مالک باشگاه آلمریا اسپانیا، در مورد قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی اظهار نظر عجیبی کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا در ادعایی عجیب، پیشنهاد کرده که می‌تواند یک گروه مذاکره‌کننده را برای برقراری صلح بین روسیه و اوکراین، رهبری کند.
واکنش برخی اعضای مجمع به ادعای عجیب شایسته که مدتهاست دیگر رئیس فدراسیون تنیس نیست و به عنوان عضو هیات اجرایی راهی سفرهای خارجی می‌شد، لبخند معنی دار بود.
نمایندگان مردم استان فارس در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو ضمن تاکید بر پیشرفت روز افزون محصولات با کیفیت این مجموعه خودروساز بیان داشتند: با عرضه محصولات گروه بهمن در بورس کالا به رونق و ارتقای تولیدات خودرویی این مجموعه کمک خواهیم کرد.
میثم لطیفی معاون رئیس جمهور در ادعایی عجیب گفت: آلمان فقط ۵ فرودگاه دارد ولی ما ۵۰ فرودگاه داریم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ