مهدی تاج بعد از پیروزی در انتخابات اعلام کرد همه اتفاقاتی که پیش از مجمع رخ داده بود را فراموش می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آن‌ها برای ورود به حوادث از تجهیزات شخصی استفاده می‌کنند، اما به گفته قدمی، این تجهیزات هم تاریخ مصرف دارد و از جایی به بعد نمی‌تواند کارایی خوبی داشته باشد و برای خودشان هم خطرناک می‌شود: «قرار بود هلال احمر با ما همکاری کند، اما این‌کار را نکرد. آن‌ها تجهیزات زیادی دارند، اما به ما نمی‌دهند. به هر حال وقتی حادثه‌ای مثل سیل اخیر رخ می‌دهد، باید کار تیمی انجام شود. اما آنچه دیدیم این است که هر ارگان، کار را به گردن ارگان دیگر می‌اندازد.»
طبق گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت محدودیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی، عامل اختلال در دسترسی کاربران به این سرویس دهنده است.
رئیس‌جمهور افزود: نباید به مشکلاتی مثل تورم نگاه سیاسی کرد و دل مردم را خالی کرد. نباید نبش قبر کرد که در گذشته چه رخ داده و چه دولت‌هایی چه اقداماتی نکرده‌اند بلکه همه باید کمک کنیم و مشکلات را حل کنیم.
رئیس ستاد مرکزی انتفاضه با اشاره به شهادت ۲ مستشار نظامی سپاه در سوریه عنوان کرد: صهیونیست‌ها هم می‌دانند که در چند ساعت گذشته چه اتفاقی برایشان رخ داده و در آینده رخ خواهد داد.
طی ماه‌های گذشته اختلالاتی در اینترنت کشور مشاهده شد و شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عذرخواهی کرد اما اواخر هفته جاری، بار دیگر این اختلال رخ داد و وزیر ارتباطات با رد حمله سایبری گفت که این اختلال به دلیل بروز مشکل در زیرساخت یکی از اپراتورها رخ داده است.
بخش عمده عملیات امداد و نجات در ۲۴ ساعت نخست پس از وقوع یک فاجعه رخ می‌دهد. پس از آن، با گذشت هر روز شانس بقا کاهش می‌یابد.
جان نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: صدای انفجار ناشی از صدایی بود که پدافند، آن ریزپرنده را مورد اصابت قرار داد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد: پرداخت سود سنواتی ۲۸۹ ناشر، متعلق به ۳۱ میلیون و ۹۵ هزار سهامدار در پایان ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری از ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان عبور کرد.
اگر در دوازده ماه گذشته به اخبار گوش فرا داده‌اید، از ماهیت تهدیدی که حملات سایبری برای همه جنبه‌های جامعه ایجاد می‌کند، به خوبی آگاه هستید. در دنیای سیاسی ناپایدار که در حال حاضر با آن روبه رو هستیم، جنگ به طور فزاینده‌ای به صورت آنلاین رخ می‌دهد. چه چیزی ۲۰ سال آینده‌ی صنعت هوانوردی را تعریف خواهد کرد؟
تایمز ژاپن در گزارشی تفصیلی به حواشی رخ داده پس از پیروزی اسپانیا پرداخت.
موضوع از این قرار بود که انفجار‌ها مربوط به یک برنامه فرهنگی با نام «تا پای جان» در محل گروه ۴۴ توپخانه ارتش اصفهان با موضوع روایت زندگی شهید صیاد شیرازی بود که اتفاقاً در زمینه تبیین و روشنگری در جهت نشان دادن پیشینه برخی از هسته‌های اصلی همین عوامل رسانه‌های معاند بوده است.
پخش تصاویری از جنایت رخ داده در کرج برای اولین بار و همزمان با برگزاری اولین جلسه دادگاه بررسی شهادت شهید عجمیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
«یکی دیگر از اتفاقاتی که در چند سال اخیر در مورد بودجه رخ داده و بسیار نامبارک نیز بوده، انتشار اوراق قرضه است. در سال گذشته مشاهده می‌کنید که دولت با درآمد حاصل از انتشار اوراق بدهی هزینه‌های جاری خود را پوشش داده. این در حالی است درآمد‌های این اوراق باید صرف پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری شود، اما در ایران دولت‌ها تنها با انتشار اوراق به فکر پوشش هزینه‌های جاری خود و جبران کسری بودجه خود هستند. این موضوع بسیار غلط است و به نوعی انتقال بدهی به آینده محسوب می‌شود.»
درگیری‌های روز گذشته در زندان اوین که میان محکومان مالی و سارقان رخ داد اقدامی از پیش طراحی شده بود چراکه عده‌ای از زندانیان به طرقی سلاح سرد تهیه کرده بودند تا با نیروهای تامین امنیت زندان درگیر شوند.
مدافع ملی‌پوش پرسپوليس هر چه به مسابقات جام‌جهانی قطر نزدیک‌تر می‌شود بیش از گذشته آمادگی خود را به رخ می‌کشد.
تاریخ می‌گوید امیرکبیر، واحد چاپاری جدیدی بنا نهاد که مسئول نامه‌رسانی و انتقال فرمان‌های حکومتی و تشکیلات آن شد و در حد یک «اداره» بود؛ تا اینکه ناصرالدین شاه دستور داد «وزارت» پست در ایران تشکیل شود.
گردش شبانه در تهران این مقوله را در ذهن جای داد که رسانه‌های دشمن به‌دنبال القای ناامنی، ناآرامی، اغتشاش و آشوب در کشور هستند؛ حال آنکه حضور میدانی حاکی از آرامش و زندگی عادی شهروندان است.
مسؤول امنیتی کتائب حزب الله عراق اعلام کرد: هفته گذشته چه در عراق و چه در سوریه، تبادل آتشی با آمریکاییها صورت نگرفته است.
خلعتبری فصل گذشته نیز قصد داشت در نساجی بازی کند، اما این اتفاق برایش رخ نداد و حالا مشخص نیست که چه مقصدی را برای فصل جدید انتخاب خواهد کرد.
زمینه ژنتیک یکی از مهم‌ترین عوامل خاکستری‌شدن موهاست و اگر اعضای خانواده به‌خصوص والدین در سنین جوانی دچار این تغییر رنگ مو‌ها هستند، جای تعجب ندارد که شما هم با این حالت مواجه شوید. تغییر رنگ مو‌ها همانند کم‌پشتی و ریزش مو‌ها می‌تواند از خانواده پدری یا مادری به ارث برسد.
سخنگوی انتظامی کل کشور از جایگزین شدن کلمه فراجا به جای کلمه ناجا خبر داد. سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگویی، با اشاره به تغییر ساختار پلیس گفت: با توجه به تغییر ساختار پلیس و اضافه شدن سازمان‌ها و تغییرات در برخی معاونت‌ها، لازم بود کلمه ناجا هم تغییر یابد. سال گذشته سردار ایوب سلیمانی، معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلحـ که از طراحان اصلی این طرح بوده است ـ از ۱۶ تغییر اساسی خبر داده بود.
برخی از موافقان این تغییر معتقدند از زمان تصویب این قانون مدت زیادی گذشته و باید اصلاح شود؛ اما از سوی دیگر، مخالفان این اصلاح بر این باورند که مشکل اصلی، آموزش نامناسب به ماموران بوده و این اصلاحیه به دنبال توسعه افراد مشمول این قانون است.
البته مسئولان سینمایی در چند دهه اخیر نشان داده‌اند، می‌توانند جلوی کار بازیگران، کارگردان‌ها و دیگر عوامل سینما را بگیرند، اما این اقدام چه در گذشته و چه در حال، مبنای قانونی نداشته و ندارد و به همین دلیل، هیچ گاه این اقدام مکتوب رخ نداده و همواره جنبه شفاهی داشته است، چون مسئولان می‌دانستند در حال انجام عملی غیرقانونی هستند و نباید ردی گذاشت که بتوان در محاکم قضایی اثباتش کرد.
آنچه اکنون مهم است، واکنش هنرمندان چه در سینما و چه در تلویزیون است و اتفاقی که برای لرستانی رخ می‌دهد، یک آموزش بزرگ خواهد بود؟ آیا با هویت یابی یک چهره مشهور احترام گذاشته می‌شود و او همچنان در حرفه‌ بازیگری می‌تواند فعالیت کند یا همکارانش پشتش را خالی می‌کنند؟ این پرسش کلیدی است که زمان به آن پاسخ می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ