گردش شبانه در تهران این مقوله را در ذهن جای داد که رسانه‌های دشمن به‌دنبال القای ناامنی، ناآرامی، اغتشاش و آشوب در کشور هستند؛ حال آنکه حضور میدانی حاکی از آرامش و زندگی عادی شهروندان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام مرکز اورژانس استان تهران، در اثر طوفان و صاعقه شب گذشته در استان تهران، یک نفر فوت شد.
در پی حمله یک فرد با جسم تیز به یک روحانی در خیابان رودکی تهران و متواری شدن وی در روز دوشنبه، دادستان تهران برای شناسایی و دستگیری این فرد به ضابط قضایی دستور ویژه تحقیق و بررسی داد.
عکس زیر یک نمای تامل‌برانگیز و جالب از یک دستفروش می‌باشد که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده.
زورگیران چاقوکش پس از توقف خودرو، دست و پایش را با بند کفش‌هایش بستند و در تاریکی شب کنار جاده رهایش کردند. سپس خودرو، تلفن همراه وهمه پولش را از او گرفتند و با سرعت سرسام‌آوری از محل متواری شدند. این مرد در حالی‌که پاسی از شب گذشته بود با تلاش فراوان توانست دست‌هایش را باز کند و خود را به خودرو‌های عبوری برساند و از آن‌ها کمک بگیرد. راننده نگون‌بخت سپس با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از به سرقت رفتن پرایدش توسط دو جوان زورگیر خبر داد.
لویتین شب گذشته بار دیگر وارد تهران شد تا در دو روز دیدار با مقامات ایرانی بررسی‌های جدی برای پروژه‌های مشترک ایران و روسیه انجام دهد.
شهردار تهران شب گذشته در چهاردهمین یادواره شهدای مسجد همت آباد میدان خراسان حضور یافت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: شب گذشته آتش سوزی یک مرکز تجاری ۲ طبقه در بازار تهران حادثه ساز شد، در این آتش سوزی ۸۰ باب مغازه آتش گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی که شب گذشته الجزیره را به مقصد تهران ترک کرده بود، بامداد امروز وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: شب گذشته ۸۰۰ تن پیاز، ۲۳۰۰ تن پرتقال شمال و جنوب و نارنگی، ۲۰۰۰ تن سیب، ۱۸۰۰ تن سیب زمینی و ۱۵۰۰ تن صیفی جات وارد تهران شد.
مدیر یکی از مراکز درمانی تهران خبر داد میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است.
شب گذشته افراد ناشناس شعار‌هایی را بر ضد حکومت انگلیس بر روی سفارت این کشور در تهران با اسپری‌های رنگی نوشتند. لانه تجزیه طلبان، هرکی بیاد به مهمونی باید بره تو گونی، لانه جاسوسی تعطیل باید گردد، دشمن ابدی، جاسوس انگلیسی اخراج باید گردد، روباه پیر، BBC داعش انگلیسی، سفارت انگلیس حامی تروریست، مرگ بر انگلیس، پرورشگاه تروریست و مزدور انگلیسی ازجمله شعار‌های نوشته شده روی سفارت انگلیس در تهران است.
معاون دانشجویی دانشگاه تهران درخصوص اتفاق چند شب گذشته خوابگاه حافظ گفت: همان شب از هر هفت طبقه خوابگاه بازدید کردم، ورود نیروی انتظامی به خوابگاه کذب محض بود و هیچ دانشجویی دستگیر نشده بود.
شب گذشته تصاویری از بروز آتش سوزی در بند ۶ و بند ۷ زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که به سرعت واکنش‌ها و گمانه زنی‌هایی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و تحلیل گران برانگیخت.
حضور میدانی در شهر تهران در شب گذشته حکایت از عادی شدن شرایط و حکم‌فرمایی آرامش به رغم رپورتاژ سنگین رسانه‌های معاند و عناصر ضدانقلاب در شهر داشت.
با وجود تاکید مسولان و مقامات رسمی کشور بر پی‌گیری مطالبات تجمعات اخیر امروز تهران دومین شنبه ناآرام خود را تجربه کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت :در طول چند شب گذشته اقدامات خوبی در جهت برقراری امنیت در شهر تهران توسط همکارانم در آتش نشانی صورت گرفت.
عضو شورای شهر تهران گفت :در طول چند شب گذشته اقدامات خوبی در جهت برقراری امنیت در شهر تهران توسط همکارانم در آتش نشانی صورت گرفت.
محسن منصوری در صفحه توییتر خود نوشت: آتش زدن پرچم، ریختن گازوئیل در معابر، پرتاب سنگ، حمله به پلیس، آتش زدن موتور و سطل زباله، تخریب اموال عمومی و ... کار مردم عادی نیست.
شب گذشته یک دستگاه خودرو BMW ۴۲۸i به ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان، زیر پل صدر تهران به شدت با دیواره‌ها برخورد کرد و دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. خوشبختانه راننده از این سانحه جان سامل به در برد.
شب گذشته با یک روز تأخیر و به بهانه روز جهانی داور، طی مراسمی با حضور داوران مطرح ایران از داوران استان تهران قدردانی شد.
پرواز شب گذشته تهران- استانبولِ ایران ایر به دلیل مشکل بیلید بعد از ۵۰ دقیقه پرواز به سمت مقصد (استانبول) مجبور شد به فرودگاه امام خمینی بازگردد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک خانم ۳۰ ساله که داخل خودرو با آسیب‌های شدید محبوس و دچار آسیب‌های شدیدی شده بود به بیمارستان منتقل شد. یک آقای ۳۰ ساله و پسر بچه‌ای ۱۲ ساله که داخل کامیون حضور داشتند متأسفانه جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:بر اثر تصادفات شب گذشته در تهران ۴ نفر فوت و ۲ نفر مصدوم شدند.
محمد محبی شب گذشته به تهران رسید و احتمالا امروز به طور رسمی به استقلال خواهد پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ