با توجه به عملکرد استقلال در بازی گذشته، احتمال می رود که این تیم با کمترین تغییرات ممکن نسبت به بازی قبل، با نفت مسجدسلیمان دیدار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتظار می رود که در ترکیب اولین دیدار استقلال با صنعت نفت، شاهد کمترین تغییرات باشیم.
اگرچه پیش بینی آینده شهر‌ها و زندگی انسان خیلی دقیق نیست و با خطا همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که می‌تواند با خطای کمتری آینده را پیش بینی کند. از این رو ما هوش مصنوعی خواستیم تا وضعیت شهر دبی در ۱۰۰ سال بعد را پیش بینی کند. در نهایت هوش مصنوعی فضایی عجیب و حیرت آور از دبی ترسیم کرد که تغییرات اقلیمی و دگرگونی این شهر را نمایش می‌دهد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایط روزهای نخست نقل و انتقالاتی و تلاش باشگاه‌ها برای تقویت تیم‌های خود، گفت: نیاز به شلوغ کاری و بزرگ‌نمایی برای جابجایی بازیکنان نیست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من کوچکترین سهم را در این قهرمانی های فصل جاری داشتم.
سمنان- استاندار سمنان گفت: متأسفانه کمترین نرخ فرزند آوری و تولد نوزاد در سال گذشته با شش هزار و ۹۱۶ نفر مربوط به این استان است.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به استفاده از ابزار نرخ بهره گفت: روسیه در مقطعی با افزایش یکباره نرخ بهره از تحریم‌ها عبور کرد؛ اما به‌طورکلی نقش تغییرات بهره در اقتصادهای مختلف دنیا متفاوت است
براساس نتایج به دست آمده در طول مسیل‌ها و کانال‌های تهران از شمال به سمت جنوب این شاخص دارای نواساناتی است. کمترین میزان شاخص کیفیت مربوط به کانال‌ها و مسیل‌ها در مناطق غربی، جنوب غربی و جنوب شرقی تهران و بیشترین میزان شاخص کیفیت مربوط به کانال‌ها و مسیل‌ها در مناطق شمال و شمال غرب شهر تهران است.
باشگاه لیورپول به صورت رسمی ازپیراهن فصل آینده خود رونمایی کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که در هفته های باقی مانده بالای جدول با تغییرات همراه خواهد شد، گفت: تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد که اشتباهات کمتری داشته باشد.
دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور می‌گوید: نرخ رشد جمعیت وقتی منفی شود، کاهش جمعیت را خواهیم داشت. الان کاهش نرخ رشد جمعیت را داریم. همان‌طور که گفتم، نرخ رشد ما رکورد هفت‌دهم درصدی را ثبت کرده و حدود سال ۱۴۱۵ نرخ رشد جمعیت در ایران به صفر درصد می‌رسد و از سال ۱۴۲۰ به بعد این نرخ منفی می‌شود و کاهش جمعیت از آن سال‌ها آغاز خواهد شد. اما الان شاهد کاهش نرخ رشد هستیم، نه کاهش جمعیت کل کشور.
براساس اعلام سازمان پزشکی قانونی در دی ماه سال جاری (۱۴۰۱) آمار مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی به کمترین میزان در مقایسه با دیگر ماه‌های سال رسید.
استقلال با ترکیبی آشنا و با کمترین تغییرات ممکن نسبت به بازی های قبل، به مصاف نساجی می رود.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که تفاوت فرهنگی بین ایران و پرتغال باعث شد ساپینتو در نشست خبری دیدار با پیکان آن حرف‌ها را بزند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بیشینه و کمینه دما طی روز جاری در پایتخت ۶ و ۳ درجه زیر صفر خواهد بود.
میرکاظمی گفت: مجلس قول داده است که سقف بودجه را افزایش ندهد، در بودجه سال جاری سقف تغییر نکرد و امروز می‌توانیم با اطمینان بگوییم بالغ بر ۹۵ درصد برنامه با عملکرد تطبیق داشت.
تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، ایفاسرام اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، گیتی‌پسند اصفهان، هورسان رامسر و پیکان تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر مردان به پیروزی رسیدند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید دارد که تیمش را با کم‌ترین تغییرات ممکن وارد نیم فصل دوم خواهد کرد و البته می‌گوید در یک پست به دنبال بازیکن با کیفیت می‌گردد.
شاهین توکلی معتقد است مس رفسنجان تا در هشت هفته نتایج خوبی نگرفته و کمترین حق این تیم صدرنشینی است.
انتظار می‌رود که استقلال با تغییرات کمی نسبت به بازی قبل، مقابل گل‌گهر صف‌آرایی کند.
معاون رئیس قوه قضائیه گفت: سه مرحله مشخص در کشور پیروزی بعد از انقلاب، زمان جنگ و پس از زمان جنگ است و ما شاهد کمترین جرایم در دوران دفاع مقدس بودیم.
هافبک پرسپولیس می‌گوید امروز روز خوبی بوده چراکه تیمش بدون گل خورده برده و البته بازی با حضور بانوان و آقایان برگزار شده است.
یحیی گل‌محمدی با کمترین تغییرات تیمش را روانه میدان مسابقه با آلومینیوم اراک می‌کند.
گزارش تغییرات تورم مربوط به مردادماه از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد. نتایجی که خبر از تداوم روند کاهشی مذکور داشت. به گونه‌ای که نرخ تورم ماهانه از ۱۲.۲ درصد خرداد و ۴.۶ درصد تیر و حالا به ۲ درصد در مرداد رسیده است که کمترین مقدار از اسفند۱۴۰۰ به این سو است.
برگزاری مسابقات فوتسال جام نفس در راستای ترویج اهدای عضو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ