برگزاری مسابقات فوتسال جام نفس در راستای ترویج اهدای عضو
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال نوجوانان ایران وارد هتل رسمی محل برگزاری مسابقات جام ملتهای زیر ۱۷ سال آسیا شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا سید بندی و شرایط برگزاری مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۳ ساله آسیا را اعلام کرد.
در حالی که گفته می‌شد مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بعد از سه سال وقفه تابستان امسال برگزار می شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازهم تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.
در حالی که گفته می‌شد مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بعد از سه سال وقفه تابستان امسال برگزار می شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازهم تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: برای برگزاری مراسم اختتامیه لیگ برتر دو جام و مدال‌های قهرمانی یکسان طراحی و به کرمان و قائمشهر ارسال شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر و رئیس کمیته برگزاری جام ملت های آسیا 2023 می‌گوید لوگوی این دوره از مسابقات نمادی از فرهنگ قطر را به تصویر می‌کشد.
فوتبال ایران می تواند در جام جهانی 2023 نماینده داشته باشد. در سال 2023 شاهد برگزاری جام جهانی نوجوانان و جوانان خواهیم بود. مسابقات جهانی زیر 20 سال و زیر 17 سال.
پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان آمل درحالی جمعه شب با حضور حدود ۳هزار نفری علاقمندان در دیدار نهایی این دوره از مسابقات بسته شد که حدود یک ساعت ونیم قبل از شروع مسابقه در ورودی سالن به علت تکمیل ظرفیت سالن بسته شده بود.
با برگزاری قرعه‌کشی مسابقات فوتبال جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا ۱۶ تیم حاضر در مرحله نهایی حریفان خود را شناختند.
صدها اندونزیایی با برگزاری تجمع در جاکارتا پایتخت اندونزی از دولت کشورشان خواستند مانع حضور رژیم صهیونیستی در مسابقات قهرمانی جام جهانی فوتبال زیر بیست سال شود.
مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی 2023 امارات در آبان‌ماه سال آینده آغاز خواهد شد.
زمان برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا مشخص شد.
مهدی تاج که ریاست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا را برعهده دارد، از محل برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی آسیا و انتخابی جام جهانی بازدید کرد.
به زودی زمان برگزاری قرعه کشی جام ملت ها و هم چنین زمان برگزاری این مسابقات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد شد.
سازمان لیگ زمان برگزاری قرعه‌کشی دور یک‌هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.
به نظر می‌رسد که دولت عراق با برگزاری مسابقات فوتبال جام خلیج فارس در بصره تلاش می‌کند، بر شرایط عادی و ثبات و امینت در این کشور تاکید ورزد و روابط خود با کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس را بهبود ببخشد.
توییتر رسمی فیفا از برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال زنان جهان و جام جهانی فوتسال زنان خبر داد.
موزیک ویدئو «جام جهان‌نما» همزمان با برگزاری بازی دو تیم فوتبال ایران و آمریکا در مسابقات جام‌جهانی فوتبال پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
سازمان زیباسازی همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی و حضور ایران در این دوره از مسابقات اقداماتی را انجام داد.
مسابقات فوتسال جام بتیس هر ساله با همت موسسه ورزشی بتیس و به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی با حضور نهادها، شرکت ها، موسسات دولتی و خصوصی برگزار می شود.
با تصمیم سازمان لیگ برتر فوتبال مسابقات هفته دوازدهم به بعد از برگزاری دیدارهای تیم ملی ایران در جام جهانی موکول شد.
مسلم اولادقباد، ملی‌پوش فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا که بین دو تیم ایران و تایلند برگزار شد، انتخاب شد تا برای دومین بار در این مسابقات به این افتخار دست پیدا کند.
مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران یک روز بعد از فینال جام جهانی قطر از سر گرفته می‌شود.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی راهی کویت محل برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شد که در تیم ایران دو تغییر بزرگ ایجاد شد.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند جلسه تمرین در تهران، راهی اتریش می‌شود و یک هفته مانده به شروع مسابقات جام جهانی، به احتمال زیاد اردوی خود را در دبی برگزار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ