چلسی به شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج بدست آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه تلاش‌های منچستریونایتد برای جذب هافبک، شیاطین سرخ آمادو اونانا از اورتون را هدف گرفته‌اند اما اورتون برای او پیشنهادی قابل توجه می‌خواهد.
در ادامه تلاش‌های جهانی برای کنار گذاشتن دلار از تبادلات تجاری، روسیه و قطر نیز اعلام کردند که در معاملات فیمابین از روبل و ریال استفاده می‌کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک را شدیداً محکوم و تاکید کرد: به اقدامات و تلاش‌های خود برای مقابله با جهالت قرن بیست و یکم ادامه خواهیم داد.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات سالیوان گفت: تلاش‌های دیپلماتیک ادامه دارد و متناسب با شرایط و فرصت‌ها این مسیر را دنبال خواهیم کرد.
رئیس‌جمهور با اشاره به آمار ارائه شده از سوی رئیس بانک مرکزی مبنی بر کاهش ۱۲ درصدی تورم در خرداد، تداوم تلاش‌های هماهنگ همه دستگاه‌ها برای ادامه روند کاهشی تورم تا پایان سال را خواستار شد.
رئیس‌جمهور با اشاره به آمار ارائه شده از سوی رئیس بانک مرکزی مبنی بر کاهش ۱۲ درصدی تورم در خرداد، تداوم تلاش‌های هماهنگ همه دستگاه‌ها برای ادامه روند کاهشی تورم تا پایان سال را خواستار شد.
پسکوف در مصاحبه با شبکه «راشاتودی» گفت: «روسیه به تلاش‌های خود برای کمک به جمهوری عربی سوریه و بازگرداندن این کشور به جمع کشور‌های عربی ادامه خواهد داد».
خبرنگار شبکه الکاس قطر مدعی است که الاتحاد همچنان خواستار به خدمت گرفتن احمد نوراللهی است.
تلاش‌های مدیریت باشگاه چلسی برای جذب سرمربی جدید برای جانشینی گراهام پاتر به اوج خود رسیده است.
فدراسیون فوتبال در پیامی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارلوس کی‌روش برای وی در ادامه دوران ورزشی آرزوی موفقیت کرد.
گروسی در ادامه عنوان کرد که ایران تاکنون سلاح هسته‌ای نساخته است و غرب باید تلاش‌های خود برای ممانعت از ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران را دوبرابر کند.
گروسی در ادامه عنوان کرد که ایران تاکنون سلاح هسته‌ای نساخته است و غرب باید تلاش‌های خود برای ممانعت از ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران را دوبرابر کند.
دبیر شورای نگهبان گفت: مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه ادامه تلاش‌های ناکامی است که دشمنان از ابتدای انقلاب برای متوقف کردن ایران اسلامی داشته‌اند.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد دیپلماسی مسیر ترجیحی در قبال ایران است اما چنانچه ایران این مسیر را رد کند گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند.
وزیر امور خارجه سابق آمریکا در ادامه تلاش‌های غرب برای شعله‌ور نگه داشتن آتش اغتشاشات ایران، بار دیگر از آشوب‌های ایران حمایت کرد!
دولت کانادا در ادامه تلاش‌های خود تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان وضع کرد.
ابوبکر القربی وزیرخارجه اسبق یمن در سخنانی از ادامه تلاش های پادشاهی عمان برای برقراری آتش بس در یمن خبر داد.
وزیر امور خارجه گفت: به تلاش‌های قوی خود هم برای بی اثر کردن تحریم‌ها و هم برای لغو تحریم‌های ظالمانه علیه کشور ادامه می‌دهیم.
چلسی به‌شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج به‌دست آورده است.
مدیران چلسی همچنان امیدوار هستند که بتوانند پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا، را به خدمت بگیرند.
تلاش‌های باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با شیخ دیاباته همچنان ادامه دارد.
در ادامه تلاش‌های دیپلماتیک دولت چین برای دفاع از اصل «چین واحد» و مقابله با تحریک‌های آمریکا و جدایی‌طلبان تایوان، سفیر چین در هند از دهلی‌نو خواست آشکارا حمایت هند از این اصل را اعلام کند.
باشگاه چلسی در حال بررسی شرایط جذب نیکولو بارلا، هافبک اینتر، است.
هلال احمر استان خوزستان از ادامه تلاش‌های امدادگران برای پیدا کردن کودک ۳ ساله مفقود شده بر اثر سیل روز دوشنبه در منطقه چشمه خاتون شهرستان ایذه استان خوزستان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ