رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع هشت مورد تصادف فوتی در هفته‌ای که گذشت در سطح معابر شهر تهران در هفته‌ای که گذشت، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگری نیز در زیرآوار وجود داشت، عوامل آتش‌نشانی عملیات جستجو و آواربرداری را ادامه دادند و تا ظهر امروز عملیات آوار برداری در ضلع جنوبی را به پایان رسانده و در ضلع شمالی نیز بخش زیادی از آوار برداشته شده است.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدومیت ۱۶ نفر در تصادفات جاده‌ای و فوت یک نوجوان بر اثر غرق‌شدگی طی امروز خبر داد.
کرج- رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه تعداد فوتی‌های مسمومیت الکلی در کرج به ۱۷ نفر رسید، گفت: تعداد متهمان بازداشتی به ۹ نفر افزایش یافت.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: تعداد فوتی‌های مسمومیت الکلی در کرج به ۱۷ نفر رسید و تعداد متهمان بازداشتی نیز به 9 نقر رسید.
شهرام صیادی گفت: تا ظهر روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه تعداد مسموم شدگان بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم در البرز به ۱۸۲ نفر رسید.
فوتی‌های مصرف متانول در البرز به ۱۳ نفر رسید
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از افزایش ٣٠ درصدی مرگ درپی مصرف الکل در سال ١۴٠١ خبرداد و گفت: در سال ١۴٠١ متاسفانه ۶۴۴ نفر درپی مصرف الکل جان خود را از دست دادند.
پلیس راهور اعلام کرد: سازمان پزشکی قانونی، مرجع اعلام آمار فوتی‌های تصادفات در بیمارستان‌ها است.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح صبح چهارشنبه از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا بازدید کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ از ایمن‌سازی یکی از نقاط پرتصادف در خیابان خاوران خبر داد و گفت: بر اساس اعلام پلیس راهور تعداد فوتی‌های تصادفات در این محدوده به صفر رسید.
اهواز - فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با وجود افزایش ۳۸ درصدی ترددها در سطح محورهای استان در حوزه درون شهری ۵۰ درصد و در حوزه پلیس راه ۷۸ درصد کاهش فوتی ناشی از تصادفات داشته‌ایم.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: متأسفانه تا دیشب ۲۲۸ نفر در صحنه تصادف جان خود را ازدست داده‌اند.
رییس پلیس راهور فراجا از ۷۸ میلیون سفر بین استانی در جاده‌های کشور طی ۳ روز گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه آمار فوتی‌های تصادفات به ۱۲۵ نفر در این مدت رسیده است.
کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به افزایش ۲۵۰ درصدی تلفات جانی تصادفات در زمستان به دلیل لغزندگی مسیرها گفت: رانندگان معاینه و بازدید از خودروی خود را به تعویق نیندازند.
دامغان- رئیس اداره صمت دامغان از فوت کارگر سوم در حادثه معدن فلورین منطقه تویه دروار خبر داد و گفت: مجموع تلفات این حادثه تلخ امروز به سه نفر رسید.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه پلیس مسئول پیشگیری از تصادفات نیست،گفت: دولت توجه‌ای که باید در حوزه تصادفات داشته باشد را ندارد و افزایش ۱۴ درصدی فوتی‌ها در ۱۲ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه پلیس مسئول پیشگیری از تصادفات نیست،گفت: دولت توجه‌ای که باید در حوزه تصادفات داشته باشد را ندارد، این افزایش ۱۴ درصدی فوتی‌ها در ۱۲ سال گذشته بی‌سابقه بوده است!
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
شوشتر - رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از فوت ۱۶ نفر و مصدومیت هشت نفر در تصادف تریلی و مینی بوس حامل کارگران در شهرستان شوشتر خبر داد.
شوشتر - رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از فوت ۱۶ نفر و مصدومیت هشت نفر در تصادف تریلی و مینی بوس حامل کارگران در شهرستان شوشتر خبر داد.
رئیس پلیس راهور گفت: ۳۵ درصد از فوتی‌های تصادفات در نقاط حادثه خیز جان خود را از دست می‌دهند و ۱۵ تا ۲۰ نفر از افراد در این نقاط مجروح می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ