رشت- مدیرکل محیط زیست گیلان از امن شدن آسمان و تالاب های گیلان برای عبور «امید و رویا» خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندهی مرکزی آمریکا ویدئویی از رهگیری پهپادهای آمریکایی توسط جنگنده‌های روسی را منتشر کرد که نشان می‌دهد هواپیماهای روسی پهپادهای آمریکایی‌ها را در آسمان سوریه رهگیری می‌کنند.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان ابری و وزش باد شدید برای نیمه‌جنوبی تهران از عصر امروز پیش بینی می‌شود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور از دوشنبه تا جمعه پیش رو، همراه با وزش باد، رعدوبرق و گرد و خاک خواهد بود.
یکی از مهم‌ترین تقابل‌ها در دربی ۱۰۱، بین دو مدافعی است که عضو جدایی‌ناپذیر و در عین حال تاثیرگذار ترکیب سرخابی‌ها بوده‌اند.
الهام رمضانی گفت: برای صعود به قله ۸۰۰۰ متری لیستی از تجهیزات لازم است که در ایران به شکل محدود آن‌ها را داریم. لباس سایزم را در ایران پیدا نکردم و از نپال خریدم. در واقع در ایران هم تجهیزات داریم، اما خیلی گران‌تر است و گاهی نسبت به اصلی یا قلابی بودن آن اطمینان نداریم. کوهنوردان خیلی خوبی داریم و اگر امکانات مالی فراهم بود مطمئنم در دنیای کوهنوردی حرفی برای گفتن داشتیم.
ریکاردو ساپینتو و ابراهیم اشکش 5 امتیاز تا جایگاه موردنظر خود فاصله دارند.
در یک پس‌زمینه خیره‌کننده از نور سبز مواج، یک مارپیچ آبی از نور درخشان در افق شمالی آسمان پدیدار شد و با حرکتی سریع در آسمان بزرگ‌تر شد.
طوفان شن آسمان پکن را تاریک کرد.
چراغ های چشمک زن عجیب دوباره در آسمان اروگوئه ظاهر شدند.
از عصر پنجشنبه تا صبح جمعه (۱۳ تا ۱۴ بهمن) با عبور موجی زودگذر افزایش ابرناکی و بارش برف و باران به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.
پورشه ویژن ۳۵۷ در تالار درایو گروه فولکس واگن واقع در برلین آلمان، به نمایش گذاشته شده؛ همان‌طور که قابل حدس است، این مفهومی یک پروژه مطالعاتی در زمینه طراحی محسوب می‌شود و پورشه برنامه‌ای برای تولید انبوه آن ندارد.
طبق گزارش مطبوعات آن زمان، این هتل در ١۵ طبقه، با ارتفاع ٨٠ متر، ٤١٠ اتاق یک‌نفره، ١٨٨ اتاق دونفره، ٢٧ شاه‌نشین و لژ‌های مخصوص سلاطین و روسای جمهوری، ٩ مغازه، ٣ رستوران مجلل، ٢ تالار غذاخوری با هزینه‌ای بالغ‌بر ٦۵٠ میلیون تومان ساخته و به‌عنوان بزرگ‌ترین آسمان‌خراش ایران به جهانیان معرفی شد.
حدود ۵ میلیارد سال آینده، خورشید به یک غول سرخ تبدیل خواهد شد. فرآیندهای جز و مد، مدار زمین را به سمت خورشید نزدیکتر می‌کند، اما با کمتر شدن جرم خورشید، این روند متعادل‌تر می‌شود. سرنوشت نهایی زمین تا حدودی نامشخص است.
لیونل اسکالونی بعد از آنکه جام جهانی را به پدر و مادر درگذشته‌اش تقدیم کرد نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد و در مقابل دوربین به گریه افتاد.
صبح امروز بوی تند دود آتش سوزی و هاله دود ناشی از آن شهر‌های خوزستان به خصوص شهر‌های اطراف تالاب مثل دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه و اهواز را فراگرفت و نفس کشیدن را برای آن‌ها که مشکلات تنفسی دارند سخت و تنگ کرد.
اهواز - امروز صبح مردم خوزستان بازهم با بوی نامطبوع دود ناشی از آتش سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم صبح خود را آغاز کردند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مردمی‌سازی یارانه‌ها، انحرافات و اختلاس‌ها و مافیا را از مسیر برمی‌دارد، کسانی که به دنبال شفافیت و حذف فساد هستند بدانند راه آن همین اصلاح سیاست یارانه‌ها است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مردمی‌سازی یارانه‌ها، انحرافات و اختلاس‌ها و مافیا را از مسیر برمی‌دارد، کسانی که به دنبال شفافیت و حذف فساد هستند بدانند راه آن همین اصلاح سیاست یارانه‌ها است.
در پی وزش گردوغبار شدید در منطقه «الرهجان» در صحرای حماه سوریه، دامنه دید به‌شدت کاهش یافته است.
امین اسماعیل نژاد شب گذشته مقابل هلند نیز عملکرد قابل قبولی نداشت.
گئورگی گولسیانی عملکرد خوبی در دیدار مقابل آلومینیوم داشت.
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان مناطق شرقی کشور طی ۵ روز آینده شاهد وزش باد و گاهی گرد و خاک خواهند بود.
تصاویری از ورود ریزگردها از تالاب پریشان در استان فارس به سمت آسمان کازرون را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ