اصفهان- وزیر کشور در بازدید از تالاب بین المللی گاوخونی گفت: احیای این تالاب در دستور کار دولت است.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همکاری‌های موردی و موضوعی ایران و آژانس از اواخر ماه مه و نهایی شدن مساله تبادل زندانیان در ۱۰ اوت در چارچوب توافق محدودسازی تنش، بار دیگر امیدها را در بین محافل رسانه‌ای و سیاسی ایجاد کرده است که گزینه احیای برجام می‌تواند بار دیگر روی میز قرار گیرد.
وزیر صمت گفت: حمایت از صنایع کوچک در دستور کار وزارت صمت است و ما به دنبال احیای واحدهای راکد، مقاوم کردن صنایع و کاهش هزینه‌ها هستیم.
کارشناسان در نشست تخصصی مهر ضمن تشریح علل قطع روابط ایران و مصر در ۴ دهه گذشته تأکید کردند که احیای روابط دو کشور متأثر از عوامل کلان‌تر و رفتار بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.
اهالی روستای حاجته در تنکابن پارچه‌هایی را احیا کردند که سال‌ها کسی آن را نبافته بود. آنها با محصولاتی که دارند؛ برای گردشگران خود تجربه‌ای متفاوت از سفر به یک روستا را رقم می‌زنند.
بسته اقدام مشترک وزارت میراث فرهنگی و بنیاد مسکن به منظور حفاظت و احیا ۱۰۰ روستای تاریخی و گردشگری و حمایت و توانمندسازی مردم در این روستاها برای اجرا ابلاغ شد.
در قانون اساسی به وظایف متعدد قوه قضائیه برای اجرای عادلانه قوانین و احیای حقوق عامه اشاره شده است.
اهواز - استاندار خوزستان با بیان اینکه اجرای صحیح طرح ۵۵٠ هزار هکتاری مقام معظم رهبری ثمرات بسیاری را برای استان دارد، گفت: اراضی که قابلیت کشت دارند برای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری احیا شوند.
رشت- تشکیل قرارگاه جهادی احیای تالاب انزلی در گیلان اگرچه تاکنون حرکتی رو به جلو بوده اما برای نتیجه بخش بودن و اثرگذاری نیاز است که طرح‌ها و برنامه‌ها علمی سازی شود.
محققان رباتی ساخته اند که می تواند یک سوراخ حفر کند، دانه بکارد و روی آن را بپوشاند و به این ترتیب روزانه به اندازه دو زمین فوتبال به احیای جنگل های آمازون کمک کند.
اصفهان- وزیر کشور در بازدید از تالاب بین المللی گاوخونی گفت: احیای این تالاب در دستور کار دولت است.‌
انزلی- استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف زمین کشاورزان حاشیه تالاب انزلی گفت: هیچ مانعی در مسیر احیای تالاب بین الملی انزلی وجود ندارد.
انزلی- نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اولویت بندی برنامه های احیای تالاب انزلی گفت: شنبه بازار روگا توسط شهرداری باید دیواره سازی شود.
رشت - استاندار گیلان با اشاره به گذشت پنج دهه از احیای تالاب انزلی و بی نتیجه بودن اجرای این طرح گفت: کوتاهی و قصور متولیان امر احیا و حفظ تالاب‌های گیلان پذیرفتنی نیست.
رشت- رئیس اداره حفاظت و احیای تالاب‌های اداره کل محیط زیست گیلان با اشاره به آغاز مرحله سوم پاکسازی تالاب انزلی از «سنبل آبی» گفت: بر اساس پیش بینی ها ۷۰ هکتار پاکسازی می شود.
سرپرست دفتر ریاست و امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست
انزلی- تالاب بین المللی انزلی به عنوان مهم ترین و بزرگترین زیستگاه طبیعی جانوران ایران حال و روز خوشی ندارد و در صورت عدم احیا احتمال دارد به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود.
متخصص مدیریت زیست‌بوم‌های تالابی گفت: الان نزدیک به ۹۵ درصد دریاچه ارومیه کاملا خشک شده است، اما باید یک نکته را در نظر بگیریم که تالاب‌ها قابلیت بازیابی و احیا دارند، یعنی اینکه اگر یک تالابی خشک می‌شود به این معنی نیست که هیچ وقت قابلیت احیا ندارد حتی اگر دریاچه ارومیه برای چند سال شرایط خشکی کامل را داشته باشد باز می‌تواند احیا شود کما اینکه در این یک دهه گذشته ما این روند را دیده ایم.
رشت- استاندار گیلان با تأکید بر برخورد جدی با متعرضان به طبیعت بکر این استان گفت: تالاب انزلی را با نگاه ملی و مدیریت جهادی احیا می کنیم.
رئیس جمهور گفت: برای خنثی‌کردن نقشه سوداگران، تلاش کنید بخش آسیب‌دیده تالاب انزلی در حد امکان احیا شده و به حالت قبل بازگردد.
حجت‌الاسلام رئیسی برای خنثی‌کردن نقشه سوداگران تأکید کرد تا بخش آسیب‌دیده تالاب انزلی در حد امکان احیا شده و به حالت قبل بازگردد.
مدیرکل دفتر حفاظت و احیا تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جامعه‌ای که خواهان دست‌یابی به توسعه پایدار است باید برای بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل زنان برنامه داشته باشد.
در جلسه ستاد احیای تالاب هامون، گزارشی از آخرین وضعیت این تالاب بین المللی و اقدامات انجام شده برای دریافت حقابه آن ارایه شد.
ارومیه – روند خشک شدن دریاچه ارومیه از سال ۷۶ آغاز شد اما امسال با خشک شدن ۹۵ درصد این تالاب بین المللی، بدترین وضعیت تاریخ دریاچه از نظر کم‌آبی رقم خورده است.
ارومیه – روند خشک شدن دریاچه ارومیه از سال ۷۶ آغاز شد اما امسال با خشک شدن ۹۵ درصد این تالاب بین المللی، بدترین وضعیت تاریخ دریاچه از نظر کم‌آبی رقم خورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ