رئیس ائتلاف فتح عراق گفت: ما نبرد دیگری پیش رو داریم که اهمیتش کمتر از مرحله گذشته نیست و آن، جنگ نرم است و باید در این نبرد هم نقش خود را ایفا کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سوری از افزایش شمار شهیدان انفجار تروریستی در زینبیه دمشق به ۶ نفر خبر دادند.
مادر ارجمند شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری از شهدای هشت سال دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
اقدام دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران در تعقیب جنایتکاران و عاملان شهادت و ترور شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس یک حرکت نمادین نیست، بلکه یک اقدام جدی است.
رئیس جمهور گفت: اراده دولت ونظام قضائی عراق درپیگیری پرونده جنایت هولناک آمریکایی‌ها در ترور شهیدان سلیمانی و المهندس و سپردن آمران، مباشران و عاملان این جنایت به دست عدالت برای ما روشن است.
رئیس قوه قضاییه گفت: به دنبال پیگیری‌ها و رسیدگی‌های دقیق و همه‌جانبه قضایی، کیفرخواست عاملان ترور شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان صادر شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: به دنبال پیگیری‌ها و رسیدگی‌های دقیق و همه‌جانبه قضایی، کیفرخواست عاملان ترور شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان صادر شد.
یادواره شهیدان مهدی و حمید باکری غروب امروز پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در تالار وزارت کشور برگزار شد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در بدو ورود به بغداد، با حضور در محل اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا، به شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این اقدام تروریستی ادای احترام کردند.
«فائق زیدان» رئیس دستگاه قضایی عراق ضمن سخنانی در مراسم سومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد گفت حکم بازداشت دونالد ترامپ در ارتباط با ترور شهیدان سلیمانی و المهندس صادر شده است.
«شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان نشانه هایی از اسلام محمدی اصیل یاد کرد.
جنبش مقاومت اسلامی نجباء در آستانه سالگرد ترور ناجوانمردانه شهیدان سلیمانی و المهندس با انتشار بیانیه ‌ای تأکید کرد که این جنبش هرگز از گرفتن انتقام فرماندهان پیروزی منصرف نخواهد شد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، از دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با تصاویر شهدا چهار دهه اخیر و شعار «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» رونمایی شد. این دیوارنگاره با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع بزرگترین دیوارنگاره ایران محسوب می‌شود. تصاویر شهیدان صیاد شیرازی، چمران، آوینی، احمدی روشن، طهرانی‌مقدم، کاظمی آشتیانی، عجمیان و... از شهدای اتفاقات اخیر با پرچم‌داری شهید سلیمانی بر روی اولین طرح بزرگترین سازه تبلیغی ایران نقش بسته است./ منبع: خبرگزاری دانشجو
رئیس جماعت علمای عراق در سخنانی  گفت: آمریکا نتوانست با شهیدان المهندس و سلیمانی مقابله کند و دست به حمله بزدلانه زد و آنها را هدف قرار داد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در مراسم بزرگداشت شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس گفت: جنایت وحشیانه آمریکا در فرودگاه بین‌المللی بغداد خطایی نابخشودنی است.
وزیر کار عراق در سخنرانی به نمایندگی از نخست‌وزیر عراق در مراسم یادبود فرماندهان پیروزی بر داعش گفت: شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس اولین لبیک گو به فتوای جهاد کفایی مرجعیت شیعه بودند.
رئیس ائتلاف فتح گفت که شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس عراق را در شرایطی نجات دادند که همه از شکست داعش نا امید شده بودند.
مشهد ـ قاتل شهیدان «حسین زینال‌زاده» و «دانیال رضازاده» در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.
معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان می‌توانند حدس بزنند که دهه هشتادی‌ها چه بلایی می‌توانند سرشان بیاورند چون مأموریت ناتمام شهیدان سلیمانی و تهرانی‌مقدم را به اتمام می‌رسانند.
مشهد ـ همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور معاون رئیس جمهور مزار شهیدان در بهشت رضا مشهد عطرافشانی شد.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران در سفر به استان کرمان در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.
در بیانیه فرمانده‌هان سپاه پاسداران آمده است: وظیفه می‌دانیم سپاس صمیمانه خود از بیانات جنابعالی به‌ویژه موضوع مطالبه عادلانه در پرونده ترور ناجوانمردانه برادر و همرزم شهیدمان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس را اعلام داریم.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: پیام شهیدان به ما یادآور می‌شود که ایستادگی در برابر شیطانهای قدرت و ستم، در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه می‌رسد.
فرمانده کل انتظامی گفت: جوانان باید سیره و منش شهیدان بزرگ و گرانقدری همچون شهیدان همت، باکری، خرازی، کاظمی و شهید سلیمانی را در رأس امور زندگی خود قرار دهند.
وزیر کشور با حضور در گلزار شهدا به شهیدان و سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ