شهردار منطقه ۱۸ از مرتفع شدن بزرگ ترین معارض باقی‌مانده از پروژه‌ بزرگراه شهید بروجردی پس از ۱۰ سال به همت شهرداری این منطقه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان، بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران متشکل از ۸۰ ورزشکار و مربی، عازم مسابقات آسیایی لبنان خواهد شد.
این ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد کیفیت بالای تصاویری که با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند را حفظ کنند، پیش از این با تعدادی از کاربران منتخب، آزمایش شده بود.
بزرگترین اقتصاد آسیای جنوب شرقی نزولی شد
تا دو هفته دیگر نام سرمربی آینده تیم ملی عربستان اعلام می‌شود، عربستان یکی از رقبای اصلی ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست.
لیورپول با پیشنهادی به ارزش 125 میلیون یورو مویزس کایسدو را از برایتون جذب می‌کند.
مانوئل نویر، دوباره در تمرینات بایرن مونیخ دیده شده است. اما هنوز به صورت انفرادی تمرین می‌کند.
قرار است اسپیس ایکس امروز (۲۶ جولای به وقت آمریکا) بزرگترین ماهواره ارتباطی تجاری جهان را به فضا ببرد. اندازه ماهواره مذکور پس از پرتاب ۴۰تا۵۰متر خواهد بود.
کیلیان امباپه پس از کنار گذاشته شدن از تور پیش فصل پاری سن ژرمن، بدون اینکه نشانی از ناراحتی داشته باشد، با طرفدارانش عکس گرفت.
پاکستان در برابر شوک‌های عرضه جهانی آسیب پذیر است، زیرا بیشتر نیروگاه‌های آن کشور با سوخت وارداتی کار می‌کنند. افزایش هزینه‌های سوخت و افزایش تقاضای پس از پاندمی کووید باعث شده که هزینه‌های واردات آن کشور در ماه‌های گذشته تقریبا دو برابر افزایش یابد.
بعد از گرفته شدن بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد از هری مگوایر این تیم حالا بدون کاپیتان است. اما بازوبند شیاطین سرخ بعد از مگوایر به کدام ستاره خواهد رسید؟
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) خبر داد: یک واحد صنعتی احداث هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر را عملیاتی می‌کند.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) خبر داد: یک واحد صنعتی احداث هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر را عملیاتی می‌کند.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) خبر داد: یک واحد صنعتی احداث هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر را عملیاتی می‌کند.
دبیر شورای سیاستگذاری رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه با اشاره به هویت ملی ایرانیان گفت:بزرگترین سرمایه فرهنگی خانواده است.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که با جواد نکونام برای آینده، برنامه های بلند مدتی دارد.
همزمان با عید سعید غدیر خم، مراسم بزرگترین نورافشانی پایتخت در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
کریستیانو جونتولی امروز به تورین رفت و از کمپ تمرین یوونتوس بازدید کرد تا کارش را به عنوان مدیر ورزشی جدید یووه شروع کند.
شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو در سال مهار تورم و رشد تولید و در راستای حمایت از تولیدکنندگان و شکوفایی صنعت خودروی کشور، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو را با حمایت انجمن قطعه‌سازان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.
بزرگترین حزب معارض اردن، نقشه رژیم صهیونیستی برای تقسیم بندی مکانی مسجدالاقصی را اعلان جنگ علیه اردن دانست.
جنجالی تین مناظره روزهای اخیر مربوط به یک مناظره اقتصادی است که اخیرا از تلویزیون پخش شده است. مناظره میان دو چهره شناخته شده یکی موسی غنی نژاد اقتصاد دان برجسته ایرانی که به عنوان پدر معنوی بخش بزرگی از اقتصاددانان معتقد به بازار آزاد مطرح است و دیگری نیز مسعود درخشان که درسخوانده مدرسه اقتصاد لندن است و رشته ای با عنوان معارف اسلامی و اقتصاد را در دانشگاه امام صادق (ع) راه اندازی کرده است.‌
شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
شامگاه گذشته هزاران صهیونیست در تظاهراتی که بزرگترین اعتراض جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو توصیف شده، به خیابان ها آمدند.
شهردار منطقه ۱۸ از مرتفع شدن بزرگ ترین معارض باقی‌مانده از پروژه‌ بزرگراه شهید بروجردی پس از ۱۰ سال به همت شهرداری این منطقه خبر داد.
شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران حجم مبنا تحت شرایطی حذف خواهد شد. همچنین رئیس سازمان بورس گفت: بزودی برنامه زمانی تغییر دامنه نوسان به صورت شفاف اعلام و پس از آن اجرا می شود. در گفتگو با محمدمهدی سماواتی از کارشناسان بازار به این پرسش پاسخ دادیم که حذف حجم مبنا و دامنه نوسان به نفع بازار سرمایه است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ