لیگ عربستان تابستان فوق‌العاده اش را با یک خرید هیجان‌انگیز دیگر تکمیل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرش رضاوند با انتشار استوری از مراسم معارفه نیمار به قانون جدید فوتبال ایران اعتراض کرد.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
طبق ادعای فوت‌مرکاتو، پی اس جی با رندال کولو موآنی بر سر قراردادی پنج ساله به توافق قطعی رسید.
نیمار با جدایی از پاری سن ژرمن به باشگاه الهلال عربستان سعودی با انتقالی به ارزش ۸۶ میلیون پوند موافقت کرد و به اقامت ۶ ساله خود در پاریس پایان داد. با توجه به موفقیت آمیز بودن تست‌های پزشکی، قراردادی دو ساله با تیم الهلال در ریاض امضا خواهد کرد و تبدیل به سرشناس‌ترین بازیکنی خواهد شد که در تابستان با هزینه‌های گزاف نقل و انتقالات به لیگ برتر عربستان پیوسته است.
باشگاه الهلال از امضای قرارداد با یاسین بونو، ستاره مراکشی سویا، خبر داد.
دو روز بعد از امضای قراداد نیمار با الهلال، پاری سن ژرمن پیراهن شماره 10 او را به عثمان دمبله داد و ستاره فرانسوی با شماره پیراهن جدیدش معرفی شد.
روزنامه سان انگلیس جزئیات عجیبی را از شروط نیمار برای پیوستن به الهلال بیان کرده‌ که باعث حیرت همگان شده است.
طبق اعلام روزنامه الریاضیة عربستان، باشگاه الهلال پس از جذب نیمار، با یاسین بونو نیز به توافق دست یافته است.
باشگاه الهلال بند پاداشی به ارزش 27 میلیارد تومان در قرارداد نیمار برای هر پستی که درباره عربستان منتشر کند قرار داده است.
طبق ادعای اکیپ، امضای قرارداد دو ساله نیمار با الهلال به این دلیل بوده که او همچنان خوشبین است بتواند در آینده ای نزدیک دوباره پیراهن بارسا را به تن کند.
نیمار قرارداد رسمی با الهلال را امضا کرده و به زودی راهی عربستان می‌شود.
دوران نیمار در پاری سن ژرمن به پایان رسید و اگر مشکلی ایجاد نشود او به زودی با الهلال عربستان قرارداد امضا میکند.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نیمار به زودی با قراردادی تا 2025 به الهلال خواهد رفت در حالی که برخی منابع ادعا کرده بودند او سپس از این باشگاه سعودی قرضی به بارسا می رود.
کیلیان امباپه حالا آماده است قراردادش را تا 2025 تمدید کند در حالی که تا چند روز پیش او هیچ تمایلی برای تمدید قرارداد نداشت. در یان چرخش دو عامل نقش داشته است.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، که در بارسا جانشین نیمار شده بود، با قراردادی پنج ساله به ارزش 50 میلیون یورو راهی پی‌اس‌جی شد. این انتقال خیانتی به اعتماد ژاوی بود.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا نیمار را به محض خروج از پاری سن ژرمن با قراردادی قرضی جذب کند.
اولین خبر مهم نیما نکیسا در جلسه با خبرنگاران تمدید قرارداد محمد ربیعی بود و همچنین از نظارت او به تیم‌های پایه ذوب آهن خبر داد.
اولین خبر مهم نیما نکیسا در جلسه با خبرنگاران تمدید قرارداد محمد ربیعی بود و همچنین از نظارت او به تیم‌های پایه ذوب آهن خبر داد.
خوان لاپورتا یک بار دیگر از انتقادات قدیمی خود از مدیران وقت بارسا در مورد عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی قطر دفاع کرد و گفت قطری ها کنترل بارسا را در دست گرفتند.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
نیمار به مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اطلاع داده است که تا پایان قراردادش ماندنی است.
لوپاریزین پس از انتشار جزئیات قرارداد جدید کیلیان امباپه با پی اس جی، در مورد قرارداد لیونل مسی و نیمار نیز گزارشی جداگانه منتشر کرد.
نیمار در بارسلونا هم روزهای خوبی را تجربه کرد اما او تصمیم گرفت که راهی پاری سن ژرمن شود. او با قراردادی تا ۲۰۲۲ و به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو راهی تیم پاریسی شد. او قراردادش را تمدید کرده است و با پاری سن ژرمن تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد.
نیمیر عبدالعزیز، فوق ستاره هلندی دنیای والیبال با عقد قراردادی به عضویت باشگاه هالک بانک ترکیه در آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ