اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
کاپیتان تیم ملی ایران به طور رسمی به پرسپولیس پیوست تا یکی از مهمترین معماهای نقل و انتقالاتی ۱۴۰۲ حل بشود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: : امپراطوری رسانه‌ای غرب با چشم فروبستن بر سرکوب معترضان در سرزمینهای اشغالی این اعتراضات را نمادی از دموکراسی دروغین در اسرائیل به تصویر می‌کشد.
این قبیل معماها می توانند با فریب چشم ها و پردازش اطلاعات دیداری، مغز ما را در یافتن چیزی که درست در مقابل چشمانمان قرار دارد با دشواری مواجه کند.
فرجام برجام یکی از معماهای کلیدی در عرصه سیاست خارجی ایران است و کارشناسان و تحلیلگران متعددی طی دو سال گذشته و پس از آغاز ریاست جمهوری بایدن در این زمینه اظهارنظر کرده‌اند اما در جهانی که هوش مصنوعی به آن تکانه‌های بزرگی وارد کرده است؛ حذف این عامل از فرآیند تحلیل برنامه جامع اقدام مشترک دیگر دور از واقعیت‌های جهان امروز به نظر می‌رسد.
این قبیل معماها می توانند مغز انسان را به چالش کشیده و به تقویت بهره هوشی، مهارت های منطقی و مهارت های ریاضی کمک کنند. به منظور چالش برانگیزتر کردن شرایط می توانید بازه های زمانی کوتاه را برای حل کردن معما تعیین کنید.
با حل معما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ در عین سرگرم شدن، سلامت مغزی خود را بهبود خواهید بخشید. اما برای نتیجه گرفتن باید این کار را به طور مرتب انجام داد. ما هم انواع مختلفی از معما‌های تصویری را برایتان انتخاب کرده ایم.
این نوع معما‌های تصویری گزینه خوبی برای آزمایش و تقویت مهارت‌های مشاهده‌ای انسان هستند، زیرا مغز و چشم‌های ما را فریب داده و به چالش می‌کشند.
از شما دعوت می‌کنیم تمرکز و قدرت حل مسأله‌ی خود را با معما‌های زیر بسنجید. برای حل این معما‌ها باید خوب دقت کنید و از نبوغ خود برای فکر کردن به شکلی نامتعارف کمک بگیرید. هدف درست کردن هر یک از معادلات از طریق جا به جایی چوب کبریت‌ها است؛ بنابراین ابتکار و تدبیر خود را یافتن پاسخ به کار گیرید.
هرچند با پیشرفت علم پزشکی، میانگین عمر افراد نسبت به گذشته افزایش داشته است، راز عمر طولانی و تندرستی از معما‌هایی است که همواره ذهن بسیاری از افراد را درگیر می‌کند.
معماهای ریاضی گزینه خوبی برای به چالش کشیدن مغز انسان هستند. برخی از آنها شبیه به معماهایی منطقی هستند و حل کردنشان نیازمند کشف الگویی خاص یا استدلالی منطقی است.
معماهای ریاضی گزینه خوبی برای به چالش کشیدن و درگیر کردن مغز انسان محسوب می شوند. برخی معماهای ریاضی شبیه به معماهایی منطقی هستند و حل کردن آنها نیازمند کشف الگویی خاص یا استدلالی منطقی است.
در ادامه یک معمای تصویری ارائه شده است که باید شکل بعدی را از میان گزینه‌های ارائه شده انتخاب کنید. انتخاب گزینه درست باید بر اساس تحلیل و استدلالی منطقی صورت بگیرد. حل کردن این گونه معما‌ها می‌تواند برای به چالش کشیدن مغز و تقویت بهره هوشی و مهارت‌های تحلیلی مفید باشد.
روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار توهین آمیز را از مقام‌های سوئدی گرفت. او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی‌اش انتقاد کرد و تصویری توهین آمیز به پیامبر (ص) را نشان داد. این اقدام توهین آمیز او با موجی از اعتراضات و واکنش‌های مختلف جهانی مخصوصا واکنش کشور‌های اسلامی روبه‌رو شد.
انتخاب گزینه درست باید بر اساس تحلیل و استدلالی منطقی صورت بگیرد. حل کردن این گونه معما‌ها می‌تواند برای به چالش کشیدن مغز و تقویت بهره هوشی و مهارت‌های تحلیلی مفید باشد.
اگر به معما‌های هوش تصویری علاقه مندید مطلب زیر را از دست ندهید.
در این مطلب پنج معمای تصویری ذهن شما را به چالش می‌کشد.
با وجود تحقیقات و کاوش‌های بسیار، هنوز معما‌های زیادی پیرامون هرم بزرگ حل نشده باقی مانده است. یکی از بزرگترین این معماها، اتاق‌های مخفی درون دیوار‌های این بنا است که هنوز کشف نشده‌اند. معلوم نیست که در دل این اتاقک‌های پنهان، چه چیز‌هایی وجود دارد، اما به طور بالقوه این احتمال مطرح است که گنجینه‌ها و مصنوعات مصر باستان در این اتاق‌ها مخفی شده‌اند.
در این مطلب پنج معمای تصویری ذهن شما را به چالش می‌کشد.
معما‌های تصویری که شامل یافتن موارد پنهان می‌شوند، سرگرمی خوبی برای سنجش سرعت عملکرد چشم‌ها و به چالش کشیدن مغز هستند.
در این مطلب پنج معمای تصویری ذهن شما را به چالش می‌کشد.
واکنش جریان انقلابی به شعار «زن، زندگی، آزادی» گستره‌ای ناموزون از تفسیر‌ها یا نگاه‌های مجزا بوده است. نوع استقبال این جریان از این شعار در دوقطب ناهمخوان و بسیار دور از یکدیگر قابل خوانش است که نمی‌توان آن‌ها را اساسا در یک مجموعه یک‌دست قرار داد.
اگر دوست دارید هم از حل معما لذت ببریدبا ما همراه شوید.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ