زمان اعزام دو کمک داور کشورمان به قطر برای حضور در جام جهانی مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان - سرمربی سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم var در ایران فراهم شود تا کار داوران در قضاوت آسان‌تر شود.
دوران ترامپ، علاوه بر دوران پایان حیات معاهده با ایران پیش از سال ۵۷، زمان پایان حیات چند معاهده امضاشده با اتحاد جماهیر شوروی پیش از فروپاشی نیز بود. پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد، یک معاهده کنترل تسلیحات بود که در سال ۱۹۸۷، چهار سال پیش از آن چه فروپاشی شوروی می‌بود، امضا شد و مثل خیلی توافق‌های دیگر، پس از حذف شوروی با حضور روسیه به‌عنوان میراث‌دار ارشد شوروی، تداوم یافت.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
با شکست‌های مداوم احمدی‌نژاد و سعید جلیلی دبیر منصوب او در شورای عالی امنیت ملی دوران تصمیم‌گیری این دو به پایان رسید و مذاکرات مخفی با هدایت علی‌اکبر صالحی، وزیر جدید امورخارجه و هدایت رهبری آغاز شد که در تاریخ دیپلماسی ایران به مذاکرات مخفی عمان معروف شده است.
«محمدامین آن ضربه را به توپ نزد، بلکه تلنگری به من زد که بدانم پسرم چه استعداد نابی در فوتبال دارد و می‌تواند برای خودش در این عرصه کسی شود و من به عنوان پدر، باید حامی اول او باشم. خودم که هیچ وقت نخواسته بودم ورزشکار مطرحی شوم؛ حتی در دوران نوجوانی هم پدرم سعی می‌کرد من را از فوتبال بازی کردن منع کند، ولی من با دیدن استعداد پسرم تلاش کردم او را در مسیر درست راهنمایی کنم.»
عکس‌های نسبتا باکیفیتی که از دوران قاجار به جا مانده‌اند، هرکدام مثل یک ماشین زمان برای سفر به ایرانِ گذشته هستند.
بنابر گزارش‌های جدید، ایران موسوی ثانی در آسایشگاهی در تهران زندگی می‌کند. او بعد از آزادی از زندان از سوی خانواده اش پذیرفته نشد. دو فرزند دیگر این زن که زنده هستند هنوز نتوانسته اند کاری که مادر کرده را فراموش کنند. فرزندان ایران در دوران زندان به او سر می‌زدند و رسیدگی می‌کردند. حالا نیز در آسایشگاه به او رسیدگی می‌کنند. ایران موسوی به دلیل اینکه به لحاظ جسمی هم ناتوان است امکان زندگی به تنهایی را ندارد به همین دلیل هم به آسایشگاه منتقل شده است.
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
پرسش مهم این است که دولت (به ویژه تیم اقتصادی) می‌بایست برای مهار تورم چه اقداماتی انجام دهند؟ به روایت دیگر پیش‌شرط‌های مهار تورم در کشور چه خواهند بود؟ یا حتی در پرسشی مقدماتی‌تر، مساله این است که آیا چشم‌اندازی برای مقابله با تورم افسارگسیخته و متوالی بالای ۴۰ درصد وجود دارد؟
مقایسه حقوق داوران ایرانی و اروپایی نشان می‌دهد با این که گاهی داوران ایرانی، حتی عملکردی بهتر از همتایان اروپایی‌شان دارند، بسیار کمتر از آن چه زحمت می‌کشند حقوق دریافت می‌کنند.
داوران تیروکمان ایران که قضاوت در رویدادهای بین‌المللی سال جاری میلادی را بر عهده دارند، مشخص شدند.
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
خزعلی تصریح کرد: خانم غفوری فرد جزو یک درصد برتر است و شاخص‌های دیگر مثل امور اجتماعی نیز داشته‌اند، ایشان حافظ قرآن هستند و این امر ممکن است یک ویژگی فرهنگی نیز برای ایشان در نظر گرفته شده باشد. من در هیات داوران نبودم و نمی‌دانم روی چه حسابی این داوری انجام گرفته است اما هیچ گونه نسبتی نباید موجب این شود فرد بالا یا پایین آورده شود.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران می‌گوید: «اگر بودجه دارو در لایجه ترمیم نشود و بیمه‌ها نتوانند پول داروخانه‌ها را پرداخت کنند، داروخانه‌ها هم به‌دلیل کمبود نقدینگی نمی‌توانند پول شرکت‌های پخش را فراهم کنند و شرکت‌های پخش هم دیگر پولی ندارند که به کارخانه‌ها بدهند، لذا تولید دارو کاهش پیدا می‌کند. از طرفی اگر داروخانه‌ها با بیمه همکاری نکنند و قیمت دارو را با مردم به نرخ آزاد حساب کنند، مردم بسیار ضرر خواهند کرد.»
محمدرضاشاه هیچ‌گاه درباره آینده ایران و ولیعهد در دوران خروج از ایران تا فوت سخنی نگفته است.
حالا پس از دوران رخوت و سکون کرونا در ایران و جهان، چند روزی است که این ویروس مهلک جان تازه‌ای گرفته و بار دیگر جولان خود را آغاز کرده است. زیر سویه جدید کووید ۱۹ دارای سرعت انتقال بالایی است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من قبول دارم که رسانه‌های خارجی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و فضای مجازی در رابطه با اتفاقات اخیر ایران سنگ تمام گذاشتند و بدون شک به دنبال براندازی هستند، اما ما باید یک نکته را دقت کنیم که ما چه کرده‌ایم که حرف‌های دشمنان روی بخشی از مردم ما اثر می‌گذارد؟ در دوران اوج اپیدمی، معمولا کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند، کرونا آن‌ها را از پای در می‌آورد و من معتقد هستم الان در درون کشور هم ما با بیماری زمینه‌ای مواجه هستیم.
فدراسیون فوتبال در تلاش است هر چه سریعتر سیستم کمک داور ویدئویی را در استادیوم های ایران راه اندازی تا به کاهش اشتباهات داوران در بازی های لیگ برتر کمک کند.
مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا امروز خار چشم دشمنان بوده است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می کند، به سئوالی درباره تقابل با «هری کین» واکنش نشان داد و احتمال انتقال به یک باشگاه بزرگتر را رد نکرد.
کمک داوران ایرانی حاضر در جام جهانی با رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون دیدار کردند.
نماینده ولی فقیه در استان قم اعلام کرد: آن چه امروز در صنعت خودرو ایران اتفاق افتاده و دستاوردهای مهمی که در دوران تحریم به دست آمده کاملا امیدبخش است و نشان از غیرت دینی و ملی مدیران و مهندسان جوان ایران اسلامی دارد و این مسیر نیز باید با قدرت ادامه پیدا کند.
خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران می‌گوید علیرضا فغانی داور کشور ایران نیست و جغرافیایی که در آن داوری می‌کند ملاک است.
شب گذشته با یک روز تأخیر و به بهانه روز جهانی داور، طی مراسمی با حضور داوران مطرح ایران از داوران استان تهران قدردانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ