سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان معتقد است نارنجی‌پوشان تهرانی با انگیزه کسب تساوی به یزد سفر کرده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که خبر جدیدی از تمدید قراردادش نشده است، گفت: تصمیمات بد و اشتباه داوران قهرمانی را از تیم ما گرفت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که خبر جدیدی از تمدید قراردادش نشده است، گفت: تصمیمات بد و اشتباه داوران قهرمانی را از تیم ما گرفت.
سرمربی تیم فوتبال هوادار شکست سنگین تیمش برابر استقلال را بدترین نتیجه دوران مربیگری اش توصیف کرد و گفت: استقلال با پنالتی زدن سیدحسین حسینی ما را تحقیر کرد و این دل مرا به درد آورد.
باشگاه سویا با انتشار اطلاعیه‌ای به لالیگا و داوران این لیگ به شدت اعتراض کرده و گفت داوری در فصل جاری به سویا ضررهای جبران ناپذیری وارد کرده است.
امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار در دوران حضورش در گل‌گهر، در نشست خبری حاضر شد و درباره آغاز همکاری‌اش با تیم ملی ایران صحبت کرد.
بازیکن تیم فوتبال استقلال در میکسدزون خبری ورزشگاه قائمشهر در حالی عصبانی درباره موضوعات و حواشی پیرامون این روزهای استقلال صحبت کرد.
مدیرعامل باشگاه ملوان یک روز پس از شکست مقابل استقلال به شدت نسبت به تصمیمات کمیته داوران و قضاوت‌هایی که برای این تیم می‌شود، معترض شده است.
کاپیتان اسبق پرسپولیس برای دومین بار طی دوران مربیگری خود برابر این تیم قرار خواهد گرفت و امیدوار است بتواند به نتیجه مناسبی مقابل صدرنشین دست یابند.
مدیرعامل تیم توفارقان آذرشهر گفت: ما تا پایان مسابقه با صنایع هرمزگان در زمین حضور داشتیم و اگر باخت فنی زده شده، اشتباه داوران بوده است.
مدیر ‌تیم فولاد می‌گوید تنها به دیدار برابر ذوب‌آهن فکر می‌کنند و امیدوار به موفقیت در این دیدار هستند.
داور دیدار تیم‌های نفت اهواز و شاهین باغملک گفت: بعد از نیمه تمام اعلام شدن بازی و رفتن ما به اتاق داوران، متأسفانه یکسری از تماشاگران تیم شاهین باغملک و یکسری افراد ناشناس پس از حمله به نیروی حراست ورزشگاه، در اتاق داوران را شکستند و وارد اتاق شدند و قصد داشتند ناظر بازی را به خاطر تصمیمی که گرفته است کتک بزند که خدا را شکر مأموران نیروی انتظامی مانع از این کار شدند. البته نیروی انتظامی برای متفرق کردن افراد و برای برقراری امنیت مجبور به زدن اسپری فلفل شدند که البته خود ما تا حد مرگ پیش رفتیم.
استعداد فوتبالی کریستیانو علیرغم فقر فوق العاده بود و پدرش با وجود شرایط سخت به او کمک کرد به همین دلیل در سن ۷ سالگی به تیم آندورینیا پرتغال پیوست و با وجود سختی‌ها فوتبالش را آغاز کرد و خودش آن دوران را به یاد می‌آورد و می‌گوید: «۱۲ ساله بودم و زندگیم خیلی سخت بود، چون پول نداشتم، هر وقت احساس گرسنگی می‌کردم به یک همبرگر فروش معروف که نزدیک ما بود، می‌رفتم و پسماند همبرگر‌ها را می‌خوردم».
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظاراتمان برای صعود به مرحله دوم جام جهانی است؛ هیچ چیز تغییر نکرده است و ما با همان باور و همان جاه طلبی در جام جهانی خواهیم بود.
مدیر تیم فوتبال پیکان معتقد است کمیته داوران باید در چینش قاضی های لیگ برتر حساسیت بیشتری به خرج بدهد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رویه ای که داوران علیه این تیم در پیش گرفته اند گفت: در دیدار برابر آلومینیوم هم داور یک پنالتی به سود تیم ما اعلام نکرد.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه قضاوت داوران حاشیه های زیادی را برای فوتبال ایران درست کرده است، گفت: اکثر تیم‌های لیگ برتری از اشتباهات داوری ضرر کرده اند.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد همه تیم‌ها در حال پیشرفت هستند و فکر نمی‌کرد ویتنام را با هشت گل شکست بدهند.
مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: برای ما تصوری ایجاد شده که چون جوان هستیم و سرمربی‌مان درباره داوران حرف نمی‌زند، با پیکان هر رفتاری می‌کنند.
مربی فولاد خوزستان اعتقاد دارد تیم مس کرمان وقت کشی کرده و زمان مفید بازی را گرفته است.
فیلمی که یزدی، مدیرعامل نفت مسجدسلیمان منتشر کرد: «چرا افشین پیروانی بین دو نیمه تیم داوری را اسکورت کرد؟ این اقدام او برای ما شائبه ایجاد کرده!» پیشتر مدیرعامل نفت مسجد سلیمان مدعی شده بود که پیروانی به رختکن داوران رفته است اما حالا او این اظهارا نظر خود را اصلاح کرد.
وینگر فولاد از داوران خواست تا مانع از وقت کشی حریفان این تیم شوند.
وزیر ورزش با ذکر خاطره ای از اردوی تیم ملی دوو میدانی در آلمان، درباره تفاوت امکانات دوران قهرمانی خودش با قهرمانان امروزی صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ