اهواز- معاون دادستان اهواز از تسهیل تردد زائرین مراسم پیاده روی اربعین در این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان با آمادگی 100 درصدی در اربعین، تسهیل تردد زائران را در اولویت کاری خود قرار داده اند.
رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که بیش از ۹۲ هزار زائر خارجی طی سه روز از طریق ۱۲ گذرگاه مرزی وارد عراق شدند.
رئیس پلیس راهور فراجا: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی امسال از مرز خسروی تردد کنند.
مدیرعامل راه‌آهن گفت: برای تردد زائران اربعین به خرمشهر قطارهای فوق‌العاده، در نظر گرفته شده و زائران از خرمشهر تا شلمچه، رایگان جابجا خواهند شد.
فرمانده مرزبانی فراجا با تأکید بر اینکه در ایام اربعین ۷ گذرگاه مرزی برای تردد زائران و مواکب پیش بینی شده، گفت: در نشست با همتایان عراقی، برای تسهیل تردد زائران تصمیماتی خوبی اتخاذ شد.
در آستانۀ روز عرفه، حضور تعداد زیاد زائران کربلا باعث ایجاد تأخیر در عبور از گیت‌ها و ازدحام در مرز ایران و عراق و خصوصا گیت‌های عراقی شده است. معاون امنیتی وزارت کشور گفت:مشکل ازدحام در مرز مهران حل شده؛ قطع اینترنتِ طرف عراقی موجب کندی تردد بود.حدود ۲۵ هزار زائر در دو روز گذشته برای شرکت در مراسم دعای عرفه در کربلا عازم عراق شدند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، تمهیدات مترو برای پوشش مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) را تشریح کرد.‌
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، تمهیدات مترو برای پوشش مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) را تشریح کرد.‌
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک اقدامات ویژه ترافیکی برای تأمین ایمنی و تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان در مراسم ارتحال را تشریح کرد.
مشهد ـ رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر جاده‌های منتهی به شهر مشهد برای تردد زائران وضعیت مناسبی ندارند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: برای ورود زائرین غیر ایرانی برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی انجام شده وازدحام تردد زائران در دوسوی مرز وجود دارد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: برای ورود زائرین غیر ایرانی برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی انجام شده وازدحام تردد زائران در دوسوی مرز وجود دارد.
چذابه- فرمانده کل سپاه گفت: با تلاش‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در پایانه چذابه شاهد تردد روان و خروج زوار حسینی به خاک عراق برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین هستیم.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه زائران اربعین زمان حضورشان در عتبات را کاهش دهند، گفت: بیش از دو میلیون تردد توسط تردد شمارها ثبت شده است.
معاون اول رییس جمهور از نخست وزیر عراق خواست دستورات لازم برای تسهیل رفت و آمد و رفع ممنوعیت ورود اتباع غیرایرانی را صادر کند.
رئیسی ثبت نام در سامانه «سماح» را به منظور خدمت رسانی بهتر و تردد آسانتر زائرین اربعین ضروری و مهم دانست و بر لزوم اطلاع رسانی دقیق برای آرامش بیشترعاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و رفع فوری دغدغه‌ها و مشکلات زوار تاکید کرد.
سردار شرفی، فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: از امروز صبح در تمامی مرزهای پنج گانه تردد به سمت کشور عراق شروع شده است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: بعد از آخرین جمع بندی‌های امنیتی از مرزهای زمینی وزیر کشور با بازگشایی تمامی زمینی موافقت کرد.
میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: امکان عبور زائران اربعین از تمامی مرزهای زمینی به عراق از دقایقی پیش فراهم شد.
کرمانشاه- معاون اول رئیس جمهور گفت: مرز خسروی یکی از بهترین گزینه های مرزی برای تردد زائران اربعین است.
رئیسی در بخش دیگری از این مکالمه بر لزوم تسهیل تردد زائرین ایرانی بویژه در مراسم اربعین حسینی تاکید کرد که نخست وزیر عراق نیز در این زمینه قول مساعد داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای از اختصاص یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای آماده‌سازی پایانه‌های مرزی و راه‌های مواصلاتی در ایام اربعین سال ۱۴۰۱ خبر داد.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: پیش بینی می‌شود نسبت به اربعین حسینی (ع) سال ۹۸، با رشد ۱۰۰ درصدی تردد زائران از پایانه‌های مرزی خوزستان مواجه باشیم.
فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، دیپلماسی و هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ