خجسته مهر، توسعه فاز 11 پارس جنوبی را نتیجه اعتماد به متخصصان ایرانی خواند و گفت:با تکمیل توسعه این فاز روزانه ۵۶ میلیون متر مکعب به تولید گاز کشور افزوده ودرآمد سالانه۵ میلیارد دلاری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: ما به واسطه ی استفاده از توانمندی های داخلی و استفاده از یک شاهکار مهندسی توانستیم در یک اقدام ابتکاری خود را برای برداشت روزانه 12 الی 15 میلیون متر مکعب گاز از این فاز آماده کنیم که با برداشت سکو از فاز 12 و انتقال و نصب آن در فاز 11 با پیمایش بیش از 550 کیلومتر این ابتکار مهم کامل شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: جوانان آبادانی در طرح توسعه فاز ۲ پالایشگاه آبادان باید در اولویت جذب و استخدام باشند و اجازه جذب غیر بومی را در این فاز پالایشگاه نخواهیم داد.
وزیر نفت گفت:روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز از میدان پارس جنوبی برداشت می‌شود و با تولیدی شدن طرح توسعه فاز ۱۱ این میدان مشترک تولید افزایش پیدا می‌کند.
با اعلام قید فوریت از سوی مجموعه شرکت ملی نفت برای پیشگیری از مشکل ناترازی گاز در زمستان وتولید زودهنگام گاز از فاز۱۱ میدان مشترک پارس جنوبی با کاربست تمام توان مقرر شدعملیات توسعه آغاز شود.
حمایت از ایجاد اشتغال برای دو هزار هنرمند در فاز اول مگاپروژه توسعه زنجیره ارزش صنایع دستی اجرایی می شود.
تبریز- معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور گفت: خط آهن میانه - بستان آباد - تبریز در فاز سوم از ایستگاه خاوران تا ایستگاه مرکزی تبریز ادامه می‌یابد و به همدیگر متصل می شوند.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از تدوین برنامه توسعه حمل‌ونقل هوایی به عنوان یکی از خروجی‏‌های فاز دوم طرح جامع حمل‌ونقل کشور خبر داد.
مدیرعامل مدیریت طرح های صنعتی ایران گفت: همه ظرفیت فاز ۱۴ پارس جنوبی بدون مشارکت خارجی و با استفاده از نیروی ایرانی راه اندازی شد.
بوشهر- فاز ۱۴ پارس جنوبی به عنوان آخرین طرح توسعه پالایشگاهی پارس جنوبی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به اینکه مذاکرات و توافقات ایران و چین توسط غربی‌ها رصد می‌شد، تأکید بر آن است که مفاد این توافقات محرمانه باشد تا فرایندهای آن وارد فاز اجرایی شود
روز گذشته قرارداد طرح توسعه فاز نخست میدان گازی کیش به امضا رسید طرحی که می تواند در سال های آینده از مشکلات گازی ایران بکاهد.
بندرعباس - قرارداد ۹۰۰ میلیون دلاری فاز نخست طرح توسعه میدان عظیم گازی کیش با حضور وزیر نفت امضا شد.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، به صورت آنلاین، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
مجری طرح توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی درباره اجرای این پروژه عظیم توضیح داد و از راه‌اندازی کامل پالایشگاه این فاز تا پایان امسال خبر داد.
مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: توسعه فاز ۱۱ یک اقدام کارامد، منحصر به فرد و کم نظیر بوده است و بزودی تولید از فاز ۱۱ پارس جنوبی آغاز می‌شود.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از افتتاح فاز دوم پیاده راه سلامت به منظور ایجاد بستر مناسب جهت تشویق شهروندان به پیاده روی و توسعه شهر انسان محور خبر داد.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح جامع فاز ۳ بندر شهید رجایی با طول ۱۴۰۰ متر اسکله که ۹۰۰ متر آن آماده بهره برداری است.
طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از ۲ دهه اجرایی خواهد شد،تعرفه‌های غیر یارانه‌ای در انتظار مشترکان پرمصرف و ۶۰ درصدظرفیت سدهای کشور خالی است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از تکمیل توسعه فاز یک میدان آزادگان جنوبی تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: فاز نخست توسعه میدان مشترک اسفندیار در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، پیش‌بینی می‌شود طی مدت ۳۶ ماه به سرانجام برسد.
مجری خط ۴ مترو تهران گفت: عملیات حفاری تونل‌های دسترسی به تونل اصلی پروژه توسعه شرقی خط ۴مترو تهران در حال پیگیری بوده و فاز نخست این طرح، پیشرفتی مطابق با برنامه زمان بندی دارد.
وزارتخانه‌های صمت و عتف با هدف تحقق سند تحول دولت مردمی و توسعه و تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه در راستای شعار سال، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که از امروز اجرایی شد.
ارتقای سلامت، موتور محرکه کارآفرینی در حوزه بهداشتی و آرایشی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ