نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی که از انقلابی نامیدن مجلس یازدهم توسط رهبر معظم انقلاب عصبانی است، درصدد تخریب مجلس انقلابی، نمایندگان و رئیس مجلس هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: افرادی در داخل کشور با زیر سوال بردن روایت‌های تاریخی، سعی می‌کنند دامن انگلیس و آمریکا را از کودتای ۲۸ مرداد پاک کنند.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی که از انقلابی نامیدن مجلس یازدهم توسط رهبر معظم انقلاب عصبانی است، درصدد تخریب مجلس انقلابی، نمایندگان و رئیس مجلس هستند.
اگر بناست چند صباحی که در خانه‌ی ملت سکنی گزیدید به منافع شخصی خود بپردازید؛ نام آن را از «خانه‌ی ملت» به «ملک شخصی» تغییر دهید! مجلسی که بر صندلی‌های آن تکیه زده‌اید، میراث مبارزه مردم مسلمان ایران برای تحقق آرمان‌های الهی‌شان است، اما اگر بناست عده‌ای از نمایندگان بخاطر ترس از دست دادن صندلی‌شان در خانه‌ی ملت عصیان کنند و به دنبال نمایندگی مجلسِ مادام‌العمر باشند، بهتر است درب آن تخته شود!
آیت الله نوری همدانی در دیدار با عده‌ای از فضلای و مبلغین حوزه علمیه با اشاره به ضرورت تبلیغ و نقش آن در نشر معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) اظهار داشتند: مبلغان باید عالم به زمان بودن را در نظر بگیرند، امروز مخاطب ما با پنجاه‌ سال‌ پیش از این فرق می‌کند.
آیت الله نوری همدانی در دیدار با عده‌ای از فضلای و مبلغین حوزه علمیه با اشاره به ضرورت تبلیغ و نقش آن در نشر معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) اظهار داشتند: مبلغان باید عالم به زمان بودن را در نظر بگیرند، امروز مخاطب ما با پنجاه‌ سال‌ پیش از این فرق می‌کند.
وزیر کشور گفت: مردم خود را متعهد به رعایت حجاب و پوشش مناسب می‌دانند و تنها عده‌ای اندک در این زمینه گاهی دچار کوتاهی می‌شوند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سالگرد برجام را پشت سر گذاشتیم و در دولت گذشته به دلیل این خسارت محض، صدها سکه به تعدادی از افراد داده شد.
عده‌ای سردار را به دلیل جملاتی که ضد زنان به کار برده مورد نقد قرار داده‌اند. اگرچه بخشی از دلخوری به‌وجودآمده در این بخش درست است، ولی آن‌هایی که فعالیت‌های سردار آزمون را دنبال می‌کنند، به خوبی می‌دانند او یکی از سلبریتی‌های ایران است که به‌صورت عملی حامی حقوق زنان است و در این مورد شبیه به بسیاری، فقط شعار سر نمی‌دهد.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به حواشی ایجاد شده بین مجلس و وزارت کشور بر سر یک بخشنامه، گفت: عده‌ای دنبال اختلاف مجلس و دولت هستند.
باشگاه فولاد خوزستان با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حواشی رخ داده واکنش نشان داد و از عملکرد سرمربی خود دفاع کرد.
وزیر صمت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت در بازار عنوان کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت:عده‌ای بیرون از شورا به دنبال این هستند که بین اعضا اختلاف ایجاد کنند.
رئیس مستعفی هیات فوتبال تهران که پس از کش و قوس فراوان از مسئولیتش کناره گیری کرد گفت: بحث اداره خانوادگی هیات فوتبال نخ نما شده بود و عده‌ای که محکومیتشان قطعی بود دنبال سناریوسازی بودند.
علم‌الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: اگر سوره محمد (ص) را بخوانید و در معانی آن تدبر کنید، برایتان محرز می‌شود که گویا ذات اقدس پروردگار آن را برای وضع امروز ما نازل کرده است. در زمان پیامبر (ص) هم عده‌ای به دنبال سازش بودند، امروز هم عده‌ای خواهان مذاکره با غرب هستند. عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم، خوشبخت دنیا و آخرت هستیم، زیرا ذات اقدس پروردگار، نصر و فتح را مقارن با جهاد با دشمنانش قرار داده است.
برخی جریان‌ها دنبال القای ناامیدی مردم از نظام و حاکمیت هستند؛ والله این دروغ است / انکار نمی‌کنیم که در نظام ما نیز عده‌ای ناراضی هستند، اما اکثریت مردم همین‌ها هستند که در راهپیمایی حاضر شده‌اند / تنها ابراز ارادت به رهبر معظم انقلاب کافی نیست؛ برخی حاضر نیستند کلمه فتنه و بصیرت و نفوذ را بگویند؛ این درست نیست / نباید از هیاهو و جنجال فضای مجازی و رسانه‌ای بیم داشت
مرجع تقلید شیعیان بر تلاش مضاعف مسئولان برای افزایش امیدواری و رفع مشکلات مردم تاکید کرد گفت: مشکلات مردم را درک می‌کنیم و از وضعیت ناراحت هستیم اما این را هم می‌دانیم که عده‌ای به فکر ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، می‌گوید عده‌ای به دنبال سواستفاده از مسائل خانوادگی او بوده‌اند.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید زمینه ای فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. باید دانشجویان به گونه‌ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم، نه علیه هم.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید شرایطی را فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند؛ باید دانشجویان به گونه ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم نه علیه هم.
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: عده‌ای از افرادی که دستگیر شدند، قمقمه‌ای همراه داشتند که در آن مشروبات الکلی بوده است. این‌ها به دنبال تعارض با دین به هر قیمت ممکن هستند.
به دنبال برگزاری مراسم تشییع پیکر یک جوان مهابادی که گفته می‌شود در ناآرامی‌های شامگاه چهارشنبه این شهر به صورت مشکوک جان باخته بود، عده‌ای اغتشاشگر از احساسات مردم شرکت کننده در این مراسم سو استفاده کرده و جو شهر را بر هم زدند.
علم الهدی گفت: مساله حجاب از روز نخست انقلاب در کشور وجود داشته، اما مورد توجه لازم قرار نگرفته است و برخی دولت‌ها در مساله حجاب غفلت کردند و آن طور که باید به وظیفه خود عمل نکردند مثلا قانون حجاب در سال ۸۵ به تصویب رسید و ۲۰دستگاه و نهاد وظیفه اجرای آن را بر عهده گرفتند، اما هم اینک که ۱۷ سال از تصویب آن می‌گذرد دستگاه‌های مسوول چنان که باید به وظیفه خود در این زمینه عمل نکرده اند.
چنانچه عده‌ای از روی غفلت مبادرت به چنین عملی می‌کنند باید متنبه شوند؛ همچنین چنانچه عده‌ای ناخواسته از ناحیه شیاطین تحریک می‌شوند، باید به این مساله توجه کنند؛ از سوی دیگر، اگر دست‌های پشت پرده‌ای نیز وجود دارد که می‌خواهند این گونه مراسم ملی و مهم ما را مخدوش کنند و سوژه به دست دشمن بدهند، باید موضوع دنبال و تعقیب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ