در پی شهادت جوان ۱۸ ساله فلسطینی به دست نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، مردم فلسطین در مراسم باشکوهی پیکر این شهید را تشییع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر شهیدان، محمد جهانگیری و غلام‌عباس عباسی، که در حمله تروریستی غروب ۲۲ مرداد به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، به شهادت رسیدند، صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد در شیراز تشییع شد.
معاون سیاسی امنیتی  و اجتماعی استانداری فارس گفت: در تلاش هستیم تا مراسم تشییع دو شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) همزمان و در روز چهارشنبه انجام شود.
اصفهان- پیکر شهید محمدرضا اسمعیلی صبح امروز در ورزنه تشییع و خاکسپاری شد.
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهدای پلیس راه زاهدان صبح سه شنبه در ستاد پلیس راهور فراجا برگزار می شود.
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهدای پلیس راه زاهدان صبح سه شنبه در ستاد پلیس راهور فراجا برگزار می شود.
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهدای پلیس راه زاهدان صبح سه شنبه در ستاد پلیس راهور فراجا برگزار می شود.
تشییع پیکر مطهر شهیدان مدافع امنیت در زاهدان
تشییع پیکر مطهر شهیدان مدافع وطن در زاهدان
زاهدان_ پیکر پاک شهدای حمله تروریستی روز گذشته به کلانتری ۱۶ زاهدان بر روی دستان مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان تشییع شد.
مردم فلسطین امروز با شکوه هرچه تمام‌تر پیکر شهیدی که روز گذشته در رام‌الله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده بود را تشییع کردند.
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله دو روزه ارتش رژیم صهیونیستی امروز با شکوه هرچه تمام‌تر در جنین برگزار شد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در روستای چلسرخ باغملک زادگاه این شهید تشییع و قرار است تا لحظاتی دیگر به خاک سپرده شود.
اهواز - شهید محمد قنبری که روز یکشنبه به دست یکی از بستگان مادر کیان پیرفلک به شهادت رسیده با حضور باشکوه مردم شهرهای ایذه و باغملک تشییع شد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه با حضور باشکوه و پرتعداد مردم تشییع شد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع شد.
اهواز- مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان برگزار شد.
امروز سه‌شنبه، طی عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی، یک شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.
تشییع پیکر ۳ شهید حادثه تروریستی سراوان در مشهد مقدس
مراسم تشییع پیکر شهید امر به معروف «حمیدرضا الداغی» صبح سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور با شکوه مردم سبزوار از مقابل مسجد تاریخی جامع سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد. شهید «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت سبزوار، در جریان تلاش برای رفع مزاحمت برای دو دختر نوجوان بر اثر ضربات متعدد چاقوی مهاجمان به شهادت رسیده بود.
پیکر کریستین آتسو، فوتبالیست غنایی که در زلزله ترکیه درگذشت در مراسمی ویژه تشییع شد.
آیا شیوه کنونی تعیین هزینه دادرسی آیا می تواند تامین کننده منافع مشترک مردم و دستگاه قضا باشد یا این شیوه به علت تغییرات اجتماعی و اقتصادی و تورم حاکم بر کشور خود تبدیل به یک مانع مهم برای طرح دعاوی به خصوص از نوع مالی شده است؟
محمودزاده گفت: چهارشنبه شب در یکی از میادین شهر مهاباد جوانی به نام مولودی با تیر کشته می‌شود و پنج شنبه صبح مردم برای تشییع پسر جوان شرکت و حضور پیدا می‌کنند ... متأسفانه ۴ نفر دیگر با تیر جنگی کشته می‌شوند که یکی از آن جوانان زیر ۱۸ سال است و ۱۵ سال دارد.
پیکر ۸ قربانی سیلاب در روستای مزداران شهرستان فیروزکوه تشییع و به خاک سپرده شد. آئین تشییع جان‌باختگان حادثه سیل مزداران عصر امروز با حضور گروه‌های مختلف مردم و مسئولان و مدیران استانی برگزار شد. پیکر‌های ۸ قربانی سیلاب در روستای مزداران در فیروزکوه پس از تشییع با شکوه در آرامستان امامزادگان عبدالله و یحیی (ع) فیروزکوه به خاک سپرده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ