ستایشی درباره قراردادن سپاه پاسداران در فهرست تروریستی توسط پارلمان اروپا گفت: اقدام پارلمان اروپا اقدامی ناشایست بود که این اقدام تحت تاثیر لابی گروه تروریستی منافقین صورت پذیرفته است. این اقدام از نظر ما ضمانت حقوقی ندارد و براساس حقوق بین الملل و حقوق داخلی فاقد وجاهت است، اما نمی‌توان به راحتی از این اقدام چشم پوشی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستایشی با تاکید بر اینکه متاسفانه اخیرا چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود، گفت: باید به استحضار برسانم که پرونده قضایی برای این سکو‌ها در واحد‌های قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
ستایشی در ادامه با تأکید بر اینکه متأسفانه اخیراً چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود؛ باید به استحضار برسانم که پرونده قضائی برای این سکوها در واحدهای قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
ستایشی گفت: رای بابک زنجانی اعدام است، اما در صورت ادامه همکاری‌هایش با دولت در حکمش مساعدت خواهد شد.
مسعود ستایشی درباره پرونده بابک زنجانی گفت: محکوم به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به اعدام و رد مال محکوم شده و نامبرده از بدو تشکیل پرونده تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال در حال پیگیری است و بدون وقفه انجام می‌شود و حتی یک روز هم به مرخصی نرفته است.
ستایشی در ارتباط با پرونده بورس گفت: پرونده ای در این رابطه تشکیل شده و در حال تکمیل تحقیقات است. افراد مختلفی احضار و تفهیم اتهام شده‌اند.
یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و جایگاه آن در ذهن مخاطب پرداخت.
ستایشی با اشاره به ترک فعل‌ها در خصوص اجرای قانون هوای پاک گفت: پرونده اجرای قانون هوای پاک در شعبه سوم ناحیه ۲۸ مطرح رسیدگی بوده و برای پنج مسئول دولت سابق قرار نهایی جلب دادرسی و کیفرخواست قانونی به اتهام سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی صادر شده است.
ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده سقوط هواپیمایی اوکراینی گفت: اساسا عنوان محاربه برای متهم یا متهمین این پرونده نمی‌توانسته لحاظ شود.
سخنگوی قوه قضائیه از ورود سازمان بازرسی به ماجرای پرداخت پاداش ارزی از سوی فدراسیون به اعضای تیم ملی و هیئت رئیسه در جام جهانی قطر خبر داد.
افشین و غلامحسین پیروانی با پیگیری‌هایی که داشتند، اقدامات لازم برای انتقال فرشید لک را به بیمارستانی تخصصی در شیراز را دنبال می‌کنند.
حدود نیم‌قرن پس از اعدام گلسرخی و دانشیان، یکی از بدنام‌ترین‌های دستگاه شکنجه و سرکوب پهلوی به بیرون خزیده و عکس‌هایی که از او منتشر شده، عده‌ای را چنان سر ذوق آورده که شکنجه‌گر سابق را ستایش می‌کنند که او در حال انجام وظیفه‌اش بوده است و اگر قرار به بازخواست است، نخست باید آنانی بازخواست شوند که به مبارزه مسلحانه روی آورده بودند.
جمعیت ۲۵ میلیونی کره شمالی از همان ابتدای کودکی فرا می‌گیرند که باید رهبران خود مانند کیم جونگ اون را خدای خود دانسته و ستایش کنند.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا در خصوص سپاه، تمام تمهیدات لازم برای پیگیری این موضوع را اندیشیده است.
مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدامی علیه رشد بانوان ایرانی است.
سخنگوی دستگاه قضا توضیحاتی درباره پرونده صلاحیت و تایید رئیس فدراسیون فوتبال در انتخابات داد.
ستایشی درباره تحریم‌های اخیر گفت: این اقدام تنفس مصنوعی آمریکا به گروه‌های تروریستی است. توقع داریم که دستگاه‌های سیاسی با تمهیدات قانونی و تدابیر مناسب و بین المللی و قاطع بایستند و برخورد کنند.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی درباره پرونده های مهدی تاج و ریاست او بر فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: در حال حاضر فرایند تحویل اقلام مکشوفه به مالباختگان در حال انجام است.
ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه گفت: کیفرخواست فردی که در اتوبان نیایش اقدام به زورگیری کرده بود، محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد برای بردن اموال مردم و ایجاد ناامنی در محیط عمومی است.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: یک تبعه افغانستانی به نام صمد سلیمانی در ۱۶ مرداد اقدام به قتل ۶ نفر از اتباع منطقه خودشان و ۴ تبعه ایرانی کرده است.
مسعود ستایشی گفت: از قتلی که در رفسنجان رخ داده متاسفیم و نگرانیم. در این رابطه یک تبعه افغانی بنام صمد سلیمانی در تاریخ ۱۶ مرداد سال جاری اقدام به قتل ۶ نفر از اتباع منطقه خود و ۴ نفر هم ایرانی در رفسنجان بوده اند که اقدامات انتظامی و قضایی فوری انجام شده و با اینکه فرد قصد فرار داشته، ولی او را دستگیر کردند.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شده بودند، به اعدام محکوم شد
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره بازداشت یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس (شهروز سخنوری) که دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شد، گفت: راه اندازی شبکه سازمان یافته فساد از اتهامات این فرد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ