فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عملکرد خبرنگاران به ویژه در جهاد تبیین مهم و حیاتی است و امیدوارم رسانه‌ها روز به روز بهتر و قوی‌تر عمل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت بازی‌های آسیایی گفت: در بازی‌ها عملکرد نظام، کاروان و دولت سنجیده می شود.
هر چقدر شفاف سازی بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشیم، امکان پایش و پیش بینی بیشتر امور به وجود می‌آید و به نفع کلیت کشور و مردم است. شفاف سازی دارایی‌های شرکت‌های دولتی نیز اهمیت بالایی دارد. این روند از خیلی وقت پیش قرار بود شروع شود.
غده تیروئید غده هورمونی حیاتی است که با توجه به اهمیتی که دارد یک روز یعنی روز پنجم خرداد (بیست و ششم می) به عنوان روز جهانی تیروئید نامگذاری شده است. این غده نقش مهمی در متابولیسم، رشد و تکامل بدن دارد و با ترشح میزان ثابتی از هورمون‌های تیروئید در خون به تنظیم عملکرد بدن کمک می کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت می پردازند.جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، حذف تیمش از لیگ قهرمانان را نتیجه عملکرد بد در دیدار رفت دانست.
در پیام نوورزی حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین آمده است : سلامت مالی، یکی از مهمترین دستاوردهای بانک کارآفرین است؛ چنانچه با پایبندی به بخشنامه های نهاد نظارتی و طبق آمارهای منتشر شده، در این زمینه دارای شاخصهای عملکردی مناسب بوده است. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که بانک علیرغم تلاطم های موجود در اقتصاد کلان کشور بویژه در سال۱۴۰۱، انضباط پولی خود را حفظ کرده و نقشی غیرسازنده در رشد نقدینگی ایفا نکرده است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عملکرد وزارت ورزش در دو حوزه ورزش و رسیدگی به امور جوانان با توجه به اهمیت موضوعات و نیز تنوع بالای مسائل و پرونده‌های مطرح در کمیسیون، اهمیت بالایی دارد.
زاکانی با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی و همکاری تلاش‌ها برای مدیریت برف، افزود: مهم‌ترین ویژگی اقدامات اخیر در حوزه برف‌روبی، «همکاری بین‌بخشی» بود. همین می‌تواند پایه‌ای برای سایر امور نیز باشد.
در حال حاضر مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بازار را در ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد انتشار گزارش‌های عملکرد فصل پاییز شرکت‌هاست که برای بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علاوه بر این، موضوع ادامه‌دار بودن عرضه کالاها در بورس کالا، به‌ویژه خودرو‌ها، عامل مهمی است که به‌رغم مخالفت‌های عده معدودی که منافع خاصی را دنبال می‌کنند، به نظر ادامه خواهد داشت و بر بورس کالا و گروه‌های مرتبط نیز تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.
رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت صیانت از سلامت نظام اداری، نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌ها، حضور سرزده در ادارات و ارتباط بی‌واسطه با ارباب رجوع را از جمله راهکارهای تامین سلامت اداری دانست.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید همین که از عملکرد تیمش راضی باشد کافی است و نتیجه برایش اهمیتی ندارد.
دنیل اشمیت گلر دو ملیتی تیم ژاپن عملکردی درخشان در مقابل اکوادور داشت.
دنیل اشمیت گلر دو ملیتی تیم ژاپن عملکردی درخشان در مقابل اکوادور داشت.
دو بازی تیم ملی انگلیس در هفته پیش رو برای هری مگوایر اهمیت بسیار زیادی دارد و بازی کردن او در جام جهانی قطر وابسته به عملکردش در این دو دیدار است.
دو بازی تیم ملی انگلیس در هفته پیش رو برای هری مگوایر اهمیت بسیار زیادی دارد و بازی کردن او در جام جهانی قطر وابسته به عملکردش در این دو دیدار است.
با وجود اهمیت مناطق آزاد برای اقتصاد کشور، اما به نظر می‌رسد که تا امروز این مناطق چندان عملکرد مطلوبی نداشته و به محلی برای واردات تبدیل شده اند.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: رقابت‌های جهانی به عنوان نخستین مرحله گزینشی برای المپیک پاریس برای ما بسیار مهم و دارای اهمیت است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عملکرد خبرنگاران به ویژه در جهاد تبیین مهم و حیاتی است و امیدوارم رسانه‌ها روز به روز بهتر و قوی‌تر عمل کنند.
شاخص کل بورس در هفته گذشته با افت‌های پی در پی به کانال یک میلیون و دویست هزار واحدی عقبگرد کرد و روز گذشته با رشد بی رمق بیش از ۲ هزار واحدی بر روی شاخص یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی ایستاد.
این روزها بورس، در کنار حواشی برجام تحت تاثیر سخنانی قرار گرفته که رییس قوه قضائیه درباره اتفاقات بازار سرمایه مطرح کرد.
این روزها در فضای مجازی دوباره شاهد این هستیم که برخی کانال ها و گروه ها مشغول تبلیغ و پروژه کردن برخی سهام بازار پایه هستند. در گفتگو با علی سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ضمن بررسی جامع وضعیت بازار پایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا سهام بازار پایه ای ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟
قصد مچ گیری و اذیت کردن نباید در کار باشد، چون قرار است همه ما در کنار یکدیگر کشورمان را بسازیم و من مطمئنم این مسأله هم مورد رضایت روح امام و هم مورد نظر رهبر معظم انقلاب است. همه باید کمک کنند؛ در این راستا باید کسانی که تصدی امور را دارند عملکرد خود را بهبود ببخشند و کسانی که بیرون کار هستند نیز بهتر کمک و همدلی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ