سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان بعد از چهارماه حضور در راس این تیم هنوز از وضعیت کمانداران رضایت کامل ندارد، وی حتی نسبت به جدیدترین رکوردهای گرفته شده از زهرا نعمتی هم انتقاد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرت لواندوفسکی امشب باید به کادیز گل بزند تا مانع ثبت یک رکورد منفی علیه خودش شود.
اریک تن هاخ، پس از اینکه مارکوس رشفورد بهترین رکورد گلزنی‌اش در یک فصل را ثبت کرد گفته است که این بازیکن باز هم باید بیشتر گل بزند.
از نظر رکورد فرونشست نقطه‌ای و ابعاد فرومایه ثبت‌شده، استان فارس، همه رکوردها را زده و با پنجاه و چهار سانتی‌متر در سال هیچ منطقه‌ای در ایران و جهان به گرد پایش نمی‌رسد.
هالند اگر در جزیره بماند بی‌شک رکورد گلزنی تاریخ لیگ برتر که در اختیار شیرر است و بزودی توسط کین شکسته می‌شود را می‌شکند اما اگر بار سفر ببندد باید کین را میراث‌دار مطلق جزیره بدانیم.
در تاریخ رئال مادرید کارلو آنچلوتی سریعتر از هر مربی دیگری توانسته تمام جام‌های رسمی ممکن را کسب کند.
ارلینگ هالند با ثبت سی و یکمین گل خود در لیگ برتر انگلیس به رکورد محمد صلاح رسید.
سرمربی آلمانی لیورپول برای کسب رتبه چهارم لیگ برتر انگلیس باید بهترین ترکیب خود را مقابل مدعی اول کسب عنوان قهرمانی انتخاب کند.
روزنامه رکورد در یادداشتی، به آمار گلزنی مهدی طارمی پرداخت و نوشت که بازیکن ایرانی باید آمارش را بهبود ببخشد.
در چهار سال گذشته، استقلال نتوانسته است نخستین بازی خود در سال جدید را با پیروزی پشت سر بگذارد.
وقتی می‌گوییم عددسازی نه تنها به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد بلکه می‌تواند مایه وهن نیز باشد، همین است. چطور می‌شود در سال ۱۳۸۹، تعداد شرکت کنندگان ۵۰ میلیون باشد و در سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون نفر برسد و رکورد بالاترین مشارکت را بشکند. اگر واقعاً در سال ۱۳۸۹، تعداد مشارکت کننده ۵۰ میلیون بوده و الان با ۳۰ میلیون نفر ریزش به کمتر از نصف کاهش یافته که باید مسؤولان فکری اساسی‌تر کنند، اگر هم عددسازی‌های کیهانی کیهان است، که هیچ! درست مانند کسانی که با چند ده هزار نفری خواندن حضور مردم، عددبافی می‌کنند که آن هم هیچ!
سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان بعد از چهارماه حضور در راس این تیم هنوز از وضعیت کمانداران رضایت کامل ندارد، وی حتی نسبت به جدیدترین رکوردهای گرفته شده از زهرا نعمتی هم انتقاد دارد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال در هفته منابع طبیعی باید ۴۰ میلیون نهال با مشارکت مردم بکاریم که نوعی رکورد است.
حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی اظهار کرد: در پاسخ به این سوال که چه کنیم مردم با ما مثلاً به عنوان مسئول آشتی کنند و در ایام انتخابات در پای صندوق حضور فعال داشته باشند، باید پیش از هر چیز برخی مسائل ریشه‌ای را تبین کرد. رضایت یا عدم رضایت مردم از ساختار قدرت پدیده‌ای بدون علت نیست. باید بنشینیم و ببینیم چرا همان مردمی که بیش از ۴۰ سال پشت سر انقلاب ایستادند و به خصوص در زمان حضرت امام در کنار مسئولان ایستادند، اکنون به معترض بدل شده‌اند. در حال حاضر به گفته برخی از صاحب‌نظران اکثریت مردم به معترض و منتقد بدل شده‌اند، البته گمان بر این است که این اکثریت ضمن آنکه معترض هستند و وضعیت برای آن‌ها رضایت‌بخش نیست، به دنبال براندازی نیستند.
سال ۱۳۴۷ را باید پُربارش‌ترین سال آبی در تهران دانست. آن سال زمستانی عجیب با انواع و اقسام رکورد‌ها داشت؛ رکورد سردترین روز یا بهتر بگوییم سردترین شب تهران با دمای منفی ۱۵ درجه در ۱۸ دی ماه، رکورد بیشترین بارش در یک بازه زمانی زمستانی، رکورد بیشترین بارش در فصل زمستان، رکورد ۶۴ روز بارش باران و برف در زمستان و... که بی‌نظیر و تکرارنشدنی بوده است. مردم تهران در آن سال ۵۳ روز دمای صفر و منفی را تجربه کردند.
سمنان- رئیس پلیس راه کشور از افزایش ۶۰ درصد فوتی تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان سمنان خبر داد و گفت: تقویت و افزایش ایمنی جاده‌های این استان باید بیشتر و نقاط حادثه خیز رفع شود.
هری کین شنبه شب توانست با گلزنی مقابل فرانسه به رکورد گلزنی وین رونی در انگلیس برسد، اما ضربه پنالتی دوم او برای سه شیرها گران تمام شد.
کریستیانو رونالدو، مهاجم باتجربه تیم ملی پرتغال، جام جهانی را با یک رکورد وحشتناک ترک می کند.
پیشکسوت تیراندازی گفت: رکورد تیراندازان ایرانی در قهرمانی جهان مصر نسبت به دوره قبل پیشرفت کرده اما باید دانست که سطح رکوردها در رشته تفنگ در دنیا خیلی پیشرفت کرده است.
رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی بیان اینکه باید در خصوص پرداخت تسهیلات پروژه‌ها رکورد شکنی کنیم گفت: وقتی زمان پروژه‌ها طولانی می‌شود، هزینه آن برای کل کشور افزایش می‌یابد.
امیر قلعه‌نویی که تیمش را باید آماده مصاف هفته ششم برابر پیکان در ورزشگاه دستگردی کند، در صورت تساوی یا پیروزی در این مسابقه پانزدهمین بازی متوالی را بدون شکست پشت سر بگذارد؛ رکوردی ویژه...
در منطق انقلاب اسلامی، وسیله باید از جنس هدف باشد. وسیله پاک و حلال و مؤمنانه است که ما را به مقصد و هدف مؤمنانه می‌رساند. این همان درسی است که برای امروز و فردا باید بدان توجه کنیم. به ویژه باید این را به مباهته پندارانی گفت که مثلا برای یاری انقلاب، رکورد تهمت و افترا را هر روز جا به جا می‌کنند.
شکست استقلال برابر سپاهان در حالی رقم خورد که این تیم فصل گذشته بدون باخت قهرمان لیگ برتر شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر سپاهان گفت: رکوردهای استقلال برایم مهم نیست و باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده رشد داشته باشیم و عملکردمان بهتر شود.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ