رئیس‌جمهوری در حاشیه نخستین همایش مردمی‌سازی دولت از فرزاد بادپا خادم حرم شاهچراغ که موفق به خلع سلاح عامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز شد، تقدیر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا پیش‌بینی کرد که محاکمه او «محاکمه قرن» خواهد بود.
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا پیش‌بینی کرد که محاکمه او «محاکمه قرن» خواهد بود.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که اکثر آمریکایی‌ها درباره توانایی رئیس‌جمهوری این کشور برای ادامه کار تردید دارند.
توضیحات حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه در خصوص حکم یکی از پرونده‌های مقامات سیاسی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم نصرت همراهی، مادر شهید سرلشکر اسماعیل دقایقی را تسلیت گفت.
دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهوری به همراه دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دکتر امیر محمدزاده لاجوردی رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
رئیس جمهور ایران در تماس تلفنی با همتای روسی خود بر حمایت تهران از حاکمیت ملی روسیه تاکید ورزید.
سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت توسط رئیس‌جمهوری رسماً افتتاح شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهوردر آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: شرکت‌های فعال داخل کشور به میزان موفقیتشان بسنده نکنند و به تلاش خود ادامه دهند.
جناب رییس‌جمهور. اکنون که همه غنایم جنگ تقسیم شده و به من فقط درد و رنج آن رسیده، از شما می‌خواهم تانکی را که در سال ۱۳۶۱ در پلیس‌راه جاده اهواز خرمشهر زدم، به خودم واگذار کنید. من در ذره‌ای از این خاک شریک نیستم، و آن تانک هم متعلق به این کشور نبود. تانک متجاوزی بود از کشور بیگانه که کیلومتر‌ها از خط مرزی پیش آمده بود؛ شهر و زندگی مرا اشغال کرده بود و من آن را زدم. همه کسانی که آن شب در آن درگیری شرکت داشتند، شهادت کتبی داده‌اند که خودم و به تنهایی آن تانک را زدم.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر حاضر و از فعالیت ها و خدمات این ستاد به مسافران نوروزی بازدید کرد.
مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای، به محکومیت دولت آمریکا در ضبط اموال بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری واکنش نشان داد.
معاون اول رئیس‌جمهوری در حاشیه نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴٠١،با حضور در غرفه شرکت ملی گاز ایران از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای این شرکت قدردانی کرد.
بازدید معاون اول رئیس‌جمهوری از مناطق زلزله‌زده خوی
ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در روز سه‌شنبه پاسخ سقف قیمت تعیین‌شده توسط غرب برای صادرات نفت کشورش را داد و حکمی را جهت ممنوعیت عرضه نفت خام و محصولات نفتی به کشور‌هایی که از این سقف قیمت پیروی می‌کنند امضا کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در روز سه‌شنبه پاسخ سقف قیمت تعیین‌شده توسط غرب برای صادرات نفت کشورش را داد و حکمی را جهت ممنوعیت عرضه نفت خام و محصولات نفتی به کشور‌هایی که از این سقف قیمت پیروی می‌کنند امضا کرد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در صفحه شخصی خود نوشت: رئیس‌جمهوری به درستی بر مولدسازی، رفع موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و افزایش بهره‌وری تأکید دارند.
رئیس‌جمهور در جمع دانشگاهیان دانشگاه تهران گفت: هم‌اکنون که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کنند. من خودم شخصا چند مسئولیت را به ایشان پیشنهاد دادم و ایشان نپذیرفتند؛ البته همین الان که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کنند.
نیکی هیلی گفت: اگر بایدن در بازگرداندن ما به توافق ایران موفق شود، به شما یک قول خواهم داد. رئیس‌جمهور بعدی (نیکی هیلی) در روز اول ریاست‌جمهوری، آن را پاره خواهد کرد.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور آذربایجان باید دست از توهمات خام خود در مورد ایران بردارد و به پشتوانه غربی‌ها دلگرم نباشد.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور آذربایجان باید دست از توهمات خام خود در مورد ایران بردارد و به پشتوانه غربی‌ها دلگرم نباشد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که از سیاسیونی‌ که در دولت جدید عراق حضور دارند، می‌خواهیم که به اراده عراقی‌ها برای روی کار آمدن دولتی که پاسخگوی خواسته‌های آنها باشد، احترام بگذارند.
آمار نشان می‌دهد که رئیسی کمتر از حسن روحانی مورد توجه کشورهای دنیا قرار گرفته و تمایل برای گفتگو با رئیس جمهوری پیشین ایران بیشتر بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ