تصور عمومی درباره هزینه‌های حقوقی سفته بسیار بالاست؛ اما واقعیت ماجرا با افکار عمومی متفاوت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر نگاهی به نقشه مترو تهران ۱۴۰۲ بیندازید، متوجه خواهید شد که ایستگاه‌هایی که هنوز افتتاح نشده را با علامت دایره قرمز مشخص کرده‌اند. البته بیش از ۸۰ درصد ایستگاه‌های مترو شهر تهران فعال بوده و روزانه مسافران بسیاری از آن‌ها استفاده می‌کنند. به هر حال، در خط ۱ مترو، ایستگاه‌های واوان و شهر پرند غیرفعال هستند.
به نظر می‌رسد مرگ خاموش کسب‌وکار‌ها زیاد مورد توجه دست‌اندرکاران قرار نگرفته است و ظاهراً از آنچه در زیر پوست شهر می‌گذرد، اطلاعی ندارند. انتظار می‌رود دولت صرفاً به آمار دادن و اعلام کاهش نرخ بیکاری به زیر ۹ درصد بسنده نکند و سری هم به سطح بازار بزند تا بداند آنچه را احتمالاً نمی‌داند.
این قانون فعلا قرار است که در چند کشور اروپایی اجرا شود و سپس فیفا آن درباره اجرای آن در سراسر جهان تصمیم‌گیری خواهد کرد.
نواک جوکوویچ پس از پیروزی در دور دوم گرنداسلم رولان گاروس باز هم حرف‌هایش را درباره کوزوو تکرار کرد.
مکمل‌های پودر و قرص کلاژن؛ کلاژن پروتئینی است که ۳۰ درصد کل پروتئین بدن را تشکیل می‌دهد. کلاژن ساختار تاندون ها، رباط ها، غضروف ها، ماهیچه ها، رگ‌های خونی، اندام ها، مو، پوست، ناخن ها، پوشش روده و ... را می‌سازد.
افرادی که علائم سندرم هاوانا را تجربه کردند این گونه توضیح می‌دهند که صدایی در ابتدا شنیدند که گوش‌خراش، جیرجیر یا تق‌تق مانند و نافذ بود و به دنبال آن احساس فشار شدید یا ارتعاش و لرزه داشتند. عوارض سندرم هاوانا فیزیکی‌اند: ازدست‌دادن قدرت حرکت، شنوایی و تمرکز، اما آیا ممکن است این سندرم عوارض روانی نیز داشته باشد؟
پراهمیت‌ترین پالس در بازگشت امید‌ها به احیای برجام را می‌توان مشاهده نشانه‌هایی قطعی و جدی از اراده مصمم مسئولان ایرانی برای احیای تنش‌زدایی مورد ارزیابی قرار داد. هر چند در گذشته مذاکرات در جریان بود و نمایندگان ایران و سایر طرف‌ها در وین در حال مذاکره بودند، اما به طور مشهود، اراده‌ای قاطع مبنی بر بازگشت به توافق مشاهده نمی‌شد. به نظر می‌رسد این بار مسئولان و استراتژیست‌های سیاست خارجی کشورمان در پرونده هسته‌ای، تصمیم قطعی را برای احیای توافق اتخاذ کرده‌اند
بزرگترین فرصتی که هر خواننده‌ای می‌تواند در طول فعالیت حرفه‌ای خود برای عرض اندام و به رخ کشیدن هنرش داشته باشد فاصله ۱۵دقیقه‌ای بین دو نیمه سوپربول است. یک اجرای چشم‌نواز و زیبا در مقابل چشمان ۱۵۰میلیون بیننده، می‌تواند یک خواننده را ظرف همین چند دقیقه به دریافت لقب افسانه یا اسطوره مفتخر کند.
یولیان ناگلزمان معتقد است بر خلاف آنچه ادعا شده، مصدومیت کیلیان امباپه جدی نیست و او به بازی رفت برابر بایرن خواهد رسید.
چین از این طریق یک سابقه حقوقی ایجاد کرده که می‌تواند موجب تشویق دشمنان تمامیت ارضی ایران شود و در نهاد‌های چندجانبه بین‌المللی محل رجوع باشد. چین که خود در خانه شیشه‌ای نشسته و به اراده مردم تایوان برای استقلال و اعتراض کشور‌های آسه‌آن به اشغال جزایر متعلق به آن‌ها در دریای جنوبی چین با تهدید و مانور نظامی پاسخ می‌دهد، چرا باید به سوی خانه دیگران سنگ پرتاب کند.
دنی آلوز گفت که بعید می داند نیمار بر خلاف آنچه ادعا کرده، در جام جهانی بعدی برای برزیل به میدان نرود.
مهم‌ترین و خبرسازترین اتفاق ممکن را در فینال، سعید پیرامون رقم زد؛ جایی که وقتی با یک شوت زیبا دروازه برزیل را فروریخت، شادی معناداری در حمایت از زنان ایرانی انجام داد. اتفاقی که باعث شد تلویزیون خیلی سریع آن تصویر را سانسور کند. از این مورد گذشته، مراسم اهدای جام قهرمانی هم دوباره دغدغه‌ای برای تلویزیون شد. این تصاویر که به‌صورت زنده پخش می‌شد با یک غافلگیری تکراری برای اهالی تلویزیون مواجه شد.
واشنگتن به کشور‌های حوزه هند – آرام متعهد می‌شود و در مورد ترویج دموکراسی انعطاف بیش‌تری از خود نشان می‌دهد تا شرکایش را در برابر چین در کنار خود قرار دهد.
یک داستان بی‌اساس برای مدت کوتاهی در فضای مجازی منتشر شد و نشان داد که تا چه اندازه جهان درباره عملکرد درونی حکومت در پکن دچار سوء برداشت است.
مدرن دیپلماسی جهت پاسخ به این پرسش، استدلال اصلی خود را به توجه به مولفه "تاریخ" قرار می‌دهد و بر این باور است که این گزاره، پیش بینی روندِ کلی آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد را تا حد زیادی تسهیل می‌کند. پیش بینی در علم سیاست کار سختی است و سخت‌تر از آن، پیش بینی رفتار یک دولت نظیر ایران است که به دلیل رویه‌های غرب و متحدان آن، شدیدا نسبت به تحرکات بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با محوریت تضعیف منافع خود بدبین است. با این حال، تاریخ و سابقه معادله اتمی ایران تا حد زیادی نشان دهنده شکنندگیِ ماهیت هرگونه توافقی است که میان تهران و غرب به امضا برسد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: بیان وجود خلاء نظارتی و اینکه این خلاء هر روز بزرگ‌تر می‌شود، مبنای حقوقی ندارد، زیرا آنچه امروز انجام نمی‌شود مربوط به توافق ۱ + ۵ با جمهوری اسلامی ایران است.
در یک فنجان قهوه، محتوای کافئین می‌تواند از ۳۰ میلی‌گرم تا ۳۵۰ میلی‌گرم متغیر باشد. مانند هر جزء دیگر قهوه، غلظت کافئین در یک فنجان قهوه به نوع دانه‌های قهوه مورد استفاده برای تهیه نوشیدنی همچنین به هر دو روش دم کردن و برشته کردن بستگی دارد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
در تعریف جزای نقدی در حقوق کیفری ایران، قاضی محکوم‌علیه را ملزم به پرداخت مبلغی می‌کند که این مبلغ یک طلب نیست که حکم دادرس جنبه اعلامی داشته و کاشف از مدیون‌بودن محکوم‌علیه تلقی شود، بلکه جزای نقدی حکمی انشائی است. غرض اصلی از الزام مرتکب به پرداخت، تعقیب اهداف ضمانت اجرا‌های کیفری است و وصول نمی‌شود مگر از کسی که حسب قوانین موضوعه مجرم تشخیص داده شود. در هنگام صدور حکم، قاضی نظرش معطوف به مجرم است، شخصیت و اوضاع و احوال و شرایط ارتکاب جرم، مسئولیت و درجه تقصیر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره مذاکرات وین گفت:‌ «آنچه قابل مذاکره‌ است مورد مذاکره قرار گرفته و اکنون یک متن نهایی به دست آمده است.»
به گفته رئیس سازمان بورس، در شش ماهه دوم سال جاری، پرداخت سود نقدی سهامداران نسبت به ۶ ماهه نخست سال سرعت و شتاب بیشتری داشته و بیش از نیمی از شرکت‌های بورسی از طریق سامانه سجام اقدام به پرداخت سود به سهامداران خود کرده‌اند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ