وزیر اقتصاد برای شرکت در پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق و رایزنی با مقامات عراقی درباره توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی شامگاه یکشنبه به بغداد می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات از افزایش سهم اقتصاد دیجیتال تا پایان برنامه هفته توسعه خبر داد.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی پس از توافق اخیر ایران و عربستان به این کشور سفر کرده، در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی از شهر مدینه و جوار مرقد مطهر رسول اکرم (ص) پیام ویدئویی منتشر کرد.
وزیر اقتصاد در میزگرد بانک توسعه اسلامی راهکارهایی عملیاتی برای تسهیل در انتقال دانش، استفاده از بخش خصوصی و تامین مالی موثرتر پروژه‌ها از سوی بانک توسعه اسلامی ارائه داد.
سخنگوی دولت نوشت: شرکت وزیر اقتصاد در اجلاس بانک توسعه اسلامی با حضور مقامات بیش از ۵۰ کشور در عربستان و رایزنی‌های صورت گرفته در حاشیه این اجلاس، گام دیگری در تقویت دیپلماسی اقتصادی است.
دیدار‌های دوجانبه با مقامات عربستانی و حضور و ایراد سخنرانی در نشست‌های بانک توسعه اسلامی از مهم‌ترین اهداف این سفر است.
معاون وزیر ارتباطات گفت: از آنجا که متوسط اقتصاد دیجیتال دنیا ۱۵.۶ درصد است، باید گپ ایجاد شده در هسته و توسعه سکوها (پلتفرم‌ها) را با افزایش پهنای باند انجام دهیم.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سند توسعه اقتصاد دریامحور را به وزیر راه ارائه کرد.
وزیر نیرو  گفت: با شروع فعالیت دولت سیزدهم تلاش شد از نگرانی مردم درباره تأمین آب و برق کاسته شود.
وزیر راه و شهرسازی با تبریک سال ۱۴۰۲ تقویت بخش خصوصی و سرمایه گذاران به تکمیل کریدورهای حمل ونقل، توسعه اقتصاد دریامحور و نوسازی ناوگان را اولویت‌های وزارت راه در سال جدید دانست.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی همزمان باید دانش‌بنیان و تعاون‌محور باشد، گفت: تعالی این بخش مهم از اقتصاد کشور نیازمند اصلاح قوانین است.
وزیر اقتصاد برای شرکت در پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق و رایزنی با مقامات عراقی درباره توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی شامگاه یکشنبه به بغداد می‌رود.
معاون وزیر اقتصاد گفت: توسعه ابزارهای جذاب برای سرمایه گذاران در دستور کار دولت قرار دارد.
اردبیل- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد گفت: با تأکید وزیر امور اقتصادی و دارایی امضای طلایی که بر عهده وزیر بوده، ابطال شده و تلاش بر صدور مجوزها در چارچوب قوانین و مقررات است.
موضوعات مربوط به اقتصاد دیجیتال در برنامه هفتم توسعه کشور با حضور معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از خبرگان بخش خصوصی و اساتید دانشگاهی بررسی شد.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آن‌ها بودند، به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین اللهی، وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک و در پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری کنفرانس وزاری ارتباطات و دیجیتال عضو اسکاپ در سئول با وزیر توسعه اقتصاد دیجیتال کشور تایلند دیدار و گفت وگو کرد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
مرتضی محمدخان از بازماندگان انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی و از موسسان حزب اعتدال و توسعه به‌شمار می‌رفت و مسئولیت ریاست کل گمرک را در دولت پنجم و وزارت اقتصاد را در دولت ششم برعهده داشت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولتی ماندن اقتصاد و حکم‌فرمایی دولت بر بسترهای تولید کشور، مانعی جدی برای توسعه در کشور است.
وزیر ارتباطات گفت: دولت سیزدهم به دنبال توسعه اقتصاد دیجیتال است و محدودیت‌های ایجاد شده در چند روز گذشته نیز می‌گذرد و مسیر شتابان توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه می‌یابد
در دیدار وزیر اقتصاد کشورمان و وزیر کار و بازرگانی جمهوری موریس، بر توسعه همکاری های اقتصادی طرفین تأکید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ