عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی با اعلام اینکه این صندوق در ازای سود از پیش تعیین شده نسبت به سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیاردی در بازار سهام اقدام کرده و در پایان دوره پنج سال می تواند پول خود را برداشت کند، گفت صندوق با مجوزی که اخیرا صادر شده، در حال آماده سازی جهت ورود مستقیم و گسترده برای سرمایه‌گذاری جدید در بازار سرمایه است که از قراردادهای قبلی متفاوت خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- استاندار خوزستان، استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه معدن را ضروری دانست و گفت: سرمایه‌گذاری در بخش معدن مطابق با نیازهای استان باشد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: حمایت‌ها و سرمایه گذاری‌های صندوق های پژوهش و فناوری باید بر اساس اولویت‌های نظام سلامت و هدفمند باشد.
سورگی، هافبک جوان سرخپوشان که برای فصل پیش رو در فهرست زیر ۲۳ سال قرار گرفته است، قرارداد ۵ ساله جدیدش را به امضا رساند.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: صنعت دام و طیور رکورددار سرمایه‌گذاری در کشور است و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در این صنعت به کار گرفته شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: در قالب تفاهم‌نامه بنیاد برکت و سازمان صندوق بازنشستگی کشوری سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی برای ایجاد اشتغال فرزندان بازنشسته کشور اختصاص یافته است.
نخست‌وزیران بحرین و انگلیس در مقر نخست‌وزیری این کشور در لندن دیدار و گفت‌وگو کردند.
سال گذشته نزدیک به ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزیان انجام شده است که از این میزان حدود ۲.۷۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش تکثیر و پرورش میگو بوده است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت:سرمایه‌گذاری برای ازدواج دهه شصتی‌ها موجب منفعت کشور می‌شود.
بر اساس گزارش رسانه‌ها، پول و دارایی انگلیسی‌ها در شرکت‌هایی هزینه می‌شود که بحران تغییرات آب و هوایی را تشدید و حقوق بشر را در مناطق مختلف آفریقا نقض می کنند.
تایباد ـ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح فاضلاب شهر تایباد با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال طی مراسمی آغاز شد.
اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار در پارک ملی قمیشلو خبر داد و گفت: بیش از۵۰۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این منطقه هزینه می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی مس با بیان اینکه برای رفع دغدغه‌های رهبری در حوزه معدن، اجرای طرح های توسعه صنعت مس را با سرعت بیشتری پیگیری می‌کنیم، گفت: سرمایه گذاری لازم برای اجرای طرح های توسعه 15 میلیارد دلار برآورد شده است.
روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت از موضع مالکان رم در مورد فروش این باشگاه پرده برداشت.
مدیرعامل موسسه دانشمند، جزئیاتی از برنامه‌های بنیاد برای بکارگیری ظرفیت‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های اقتصادی و محرومیت‌زدایی را تشریح کرد.
سفیر آمریکا در کی‌یف از حضور هیئت سرمایه‌گذاری این کشور در اوکراین خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: رقم سرمایه‌گذاری در فاز اول پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان ۲۵ هزار میلیارد تومان و در فاز دوم برای تجهیزات ۵۰ هزار میلیارد تومان است.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
بازار سرمایه دقیقا از اول بهمن‌ماه با حدود ۱۰هزار میلیارد تومان خروج پول حقیقی مواجه بوده و نزولی بوده است. در نگاهی به دلایل منفی شدن بازار در روزهای اخیر و همچنین خروج سنگین پول حقیقی از بازار سرمایه در این مدت (پولی که بخش زیادی از آن پتانسیل ورود به بازارهای موازی را داشته و این ورود به بازارهای موازی مطمئنا اثرات مخربی برای اقتصاد خواهد داشت) به چند دلیل عمده می‌رسیم. این دلایل در واقع مهم‌ترین چالش‌های سهامداران و سرمایه‌گذاران تا پایان سال به شمار می‌روند.
مدیرعامل شرکت راه آهن از اصلاح شیوه نامه اجرایی ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید خبر داد و گفت: شیوه نامه جدید به امضای وزیر راه و شهرسازی و وزیر نفت رسیده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: به جای اینکه به سمت محدودیت صید برویم که در برخی مواقع نیز موفق نبوده‌ایم و نتیجه آن نیز ۱۲ هزار صیاد بدون مجوز است، باید به سمت سرمایه‌گذاری و تقویت سواحل برویم.
رئیس پلیس فتای فراجا اعلام کرد: متهمان از طریق چند رابط در زمینه اجاره حساب‌های بانکی با فریب افراد با بهانه‌هایی نظیر سرمایه‌گذاری در بورس، فرار از مالیات، فعالیت در زمینه ارز‌های دیجیتال و ... اقدام به اجاره حساب و کارت‌های بانکی شهروندان کرده و از آن‌ها برای پولشویی در سایت‌های قمار استفاده کرده بودند.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته‌ای که گذشت روندی نزولی داشت و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌ میلیون و ۲۷۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد.
عرضه تدریجی سهام سرخابی‌ها در بازار پایه‌ فرابورس در کنار رفع ابهامات و بندهای مندرج در گزارشات حسابرسی و بازرسی علاوه بر تأثیر در عملکرد آنها مدیریت این دو باشگاه را بهبود می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ