رسانه‌های روسیه اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور امروز صبح با فرماندهان ارشد ارتش روسیه در شهر مرزی روستوف دیدار و گفت‌وگو کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور امروز صبح با فرماندهان ارشد ارتش روسیه در شهر مرزی روستوف دیدار و گفت‌وگو کرده است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور دریای خزر دیدار کرد.
سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرد که در دیدار امروز «پوتین» با اعضای شورای امنیت روسیه، تقویت ثبات داخلی در شرایط کنونی این کشور مورد بررسی قرار گرفت.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه پنج روز پس از لشکرکشی ناکام ارتش خصوصی «واگنر» به مسکو، با فرمانده این گروه شورشی دیدار کرده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امکان دیدار روسای جمهور این کشور و ترکیه را رد نکرد.
رییس‌جمهور روسیه در دیدار امروز با نخست‌وزیر کوبا تصریح کرد: مسکو هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد تا همکاری اقتصادی فیمابین به غلبه بر تحریم‌های غیرقانونی هاوانا کمک کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز از دیدار رؤسای جمهور ترکیه و روسیه خبر داد.
رئیس جمهور روسیه و وزیر دفاع چین امروز در کرملین دیدار و رایزنی کردند.
رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: ما امروز از نتایج کار کمیته مشترک روسیه و سوریه خرسندیم و سفر امروز من مرحله جدیدی از روابط بین دو کشور را در همه زمینه‌ها باز می‌کند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور  ساعاتی دیگر با همتای سوری خود دیدار خواهد کرد.
رئیس جمهور بلاروس برای دیدار با همتای روس خود وارد مسکو پایتخت روسیه شد.
در این دیدار دریابان شمخانی با ابراز خرسندی از روابط رو به رشد دو کشور در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی به عنوان‌ اولویت اصلی روابط تهران - مسکو، اجرای پروژه‌های مشترک اقتصادی در چارچوب توافقات روسای جمهور دو کشور را گام بسیار مهمی در این حوزه برشمرد.
پوتین و لوکاشنکو برای دیدار در آینده نزدیک توافق کردند.
پوتین در دیدار با فرماندار منطقه بلگورود گفت: کار جنگی عملی نشان می‌دهد که دفاع هوایی روسیه یکی از بهترین دفاع‌های هوایی در جهان است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نسبت به اقدامات تحریک آمیز آمریکا در قبال بحران اوکراین هشدار داد.
دستیار رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی با اشاره به محور دیدار اردوغان با پوتین در ششمین نشست سران سیکا در کشور قزاقستان، گفت: رئیس جمهور روسیه در این نشست با امیر قطر هم دیدار می‌کند.
رؤسای جمهور ترکیه و روسیه در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر سمرقند واقع در ازبکستان دیدار کردند.
روسای جمهوری ایران ور روسیه در حاشیه جلاس سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با یکدیگر دیدار کردند. سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشورمان امروز پنجشنبه در دومین روز سفر خود به ازبکستان در حاشیه جلاس سران سازمان همکاری شانگهای، با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیدار کرد. / پایگاه اطلاع رسانی دولت
سید ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران دقایقی پیش در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با رییس جمهور روسیه دیدار کرد.
معاون رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که پوتین در حاشیه نشست شانگهای در سمرقند ازبکستان با همتایان چینی، ترکیه‌ای و ایرانی خود دیدار خواهد کرد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد که رؤسای جمهور ایران و روسیه در حاشینه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند دیدار می کنند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که هیچ برنامه ای برای دیدار رئیس جمهور این کشور و همتای اوکراینی او در حاشیه گروه ۲۰ در اندونزی وجود ندارد.
رئیس جمهور اندونزی از مشارکت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست جی ۲۰ که قرار است در ماه نوامبر در جزیره بالی برگزار شود، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ