رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه در جریان خواسته های IOC قرار گرفته است، گفت: دو سال است که با دادن اطلاعات غلط به کمیته بین المللی المپیک ورزش ایران را تحت فشار قرار داده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته بین المللی المپیک از راندیر سینگ هندی خواست به سمت قبلی‌اش بازگردد.
کمیته بین المللی المپیک به انتخابات شورای المپیک آسیا ورود کرد و علاوه بر محروم کردن شیخ کویتی، این انتخابات را فعلا نپذیرفته است.
سخنگوی کاخ کرملین به انتقاد از تصمیم کنار گذاشته شدن ورزشکاران روسیه و بلاروس از رقابت های المپیک پرداخت.
کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) از دولت اوکراین که به ورزشکاران این کشور اجازه نمی‌دهد در مسابقاتی که روس‌ها و بلاروس‌ها مجاز به رقابت هستند شرکت کنند، انتقاد کرده است.
کمیته بین‌المللی المپیک(IOC) تاکید کرد که به برگزاری موفق المپیک پاریس اطمینان دارد.
کمیته ملی المپیک ایران همزمان با هفته المپیک بزرگترین پرچم IOC در دنیا را روی بلندترین پایه پرچم موجود نصب و در محوطه کمیته با پخش سرود المپیک به اهتزاز درآورد.
رئیس کمیته ملی المپیک فنلاند درباره موضع کمیته بین|‌المللی المپیک (IOC) در مورد بازگشت احتمالی ورزشکاران روسیه و بلاروس به مسابقات جهانی صحبت کرد.
عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری اعلام کرد که تیم پناهندگان IWF به المپیک پاریس نمی رود.
پایان اجلاس IOC بدون اخراج روسیه از المپیک پاریس
گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) تحریم‌ها علیه روس‌ها و بلاروس‌ها را لغو نخواهد کرد.
کمیته بین‌المللی المپیک در بیانیه‌ای به انتقاد از قطعنامه پارلمان اروپا مبنی بر ادامه محرومیت ورزشکاران روس و بلاروسی در المپیک پرداخت و این موضوع را مغایر با منشور المپیک دانست.
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه بودجه ورزش پاسخگوی فعالیت‌های ورزشی نیست، گفت: دو سال است که با دادن اطلاعات غلط ورزش ایران را تحت فشار قرار داده اند و به IOC اطلاعات غلط داده بودند.
دیدار رئیس کمیته ملی المپیک ایران با رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در سایت رسمی IOC بازتاب پیدا کرد.
وزرای ورزش استونی، لتونی، لیتوانی و لهستان با انتشار نامه سرگشاده مشترکی تلاش کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برای بازگرداندن ورزشکاران روسیه و بلاروس به مسابقات را محکوم کردند.
کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد تحریم روسیه و بلاروس قابل بحث و مذاکره نیست.
ورزشکاران روسیه و بلاروس می‌توانند در رویدادهای آسیایی شرکت کنند.
سه گزینه احتمالی رئیس آینده کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مشخص شدند.
کمیته بین‌المللی المپیک از پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت ورزشکاران روسیه و بلاروس در مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس خودداری کرد.
کمیته بین‌المللی المپیک از پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت ورزشکاران روسیه و بلاروس در مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس خودداری کرد.
دانیل مدودف، تنیسور برجسته روسی راه‌حلی برای خروج ورزشکاران کشورش از انزوای بین‌المللی به دنبال شروع جنگ در اوکراین پیشنهاد کرد.
تغییر اجباری لوگوی کمیته المپیک ایران بدستور IOC
کمیته بین‌المللی المپیک نتیجه انتخابات برگزار شده برای کمیته ملی المپیک ایران را تایید و نام رئیس جدید را ثبت کرد اما نام دبیرکل این کمیته هنوز تغییر نکرده است.
کمیته بین‌المللی المپیک نتیجه انتخابات برگزار شده برای کمیته ملی المپیک ایران را تایید و نام رئیس جدید را ثبت کرد اما نام دبیرکل این کمیته هنوز تغییر نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ